Szerző Téma: 2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)  (Megtekintve 171831 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #450 Dátum: 2005.06.22 10:02:50 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Kpeki"
Asszem megszámolnánk a fogaskerekeket :D Nem lehet ezt se :)


Csak egy ötlet volt.  :) Nem nagyon volt dolgom eddig Aut váltókkal, vagyis inkább ilyen szitukkal.  :)
Akkor marad a padlógázas kilövés. Elvileg ha a kézi váltóval elváltod magad, vagy hamarabb felkapcsolsz, máris be lehet hozni a lemaradást.  :) Gondolom most nem az L fokozatot használnád.  :lol: De ott van még a PWR gomb, vagy a 4-es fokozat letiltása, és máris nyerő vagy.  :)

4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D
Laco 73 :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10720
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #451 Dátum: 2005.06.22 10:04:00 »
De visszatérve a talira: Gondolkodtam, elvileg a 100-ról megállást lehetne úgy csinálni, hogy már eleve gondosan berajzoljuk a pálya szélénél a métereket, és 1-1 menetnél akkor máris könnyebb lenne a dolgunk.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10720
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #452 Dátum: 2005.06.22 10:07:20 »
Idézetet írta: "KLaco"
4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D


Jaja, a Powá gomb a nyerő.  :) Mondjuk 100-ra még én is fel tudtam gyorsulni, szóval gondolom a 2 lityisnek sem fog ez gondot okozni.  :)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #453 Dátum: 2005.06.22 10:16:58 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Kpeki"
Asszem megszámolnánk a fogaskerekeket :D Nem lehet ezt se :)


Csak egy ötlet volt.  :) Nem nagyon volt dolgom eddig Aut váltókkal, vagyis inkább ilyen szitukkal.  :)
Akkor marad a padlógázas kilövés. Elvileg ha a kézi váltóval elváltod magad, vagy hamarabb felkapcsolsz, máris be lehet hozni a lemaradást.  :) Gondolom most nem az L fokozatot használnád.  :lol: De ott van még a PWR gomb, vagy a 4-es fokozat letiltása, és máris nyerő vagy.  :)

4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D


powernel? 3-ban siman nyomom 140ig. De sokx szoktam ugy valtani, hoyg le 1-2-D (overdrive be), ki és ugy a 4-5
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #454 Dátum: 2005.06.22 10:21:21 »
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "SZegecs"
...már a Hustler-es csajok várnának, ha odaérsz, kis frissítővel :-)

Hozod a csajokat??  :lol:  :lol:


Ha csak ezen múlik :-)

(Na most komolyan. Tényleg kellenek?)
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #455 Dátum: 2005.06.22 10:22:29 »
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "SZegecs"
...már a Hustler-es csajok várnának, ha odaérsz, kis frissítővel :-)

Hozod a csajokat??  :lol:  :lol:


Ha csak ezen múlik :-)

(Na most komolyan. Tényleg kellenek?)


Enyémet tologathatjátok, de en szeretnek reszt venni a versenyeken is, szal ha lenyomok 1-t utana visszallok es tolhatjatok.
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #456 Dátum: 2005.06.22 11:34:47 »
Igazából, hogy könnyebb legyen a dolog (végiggondoltam), vagy egy 1.0-ás Yarist kellene tolni, vagy egy régebbi Corollát, amik azért 1t alatt vannak. Könnyebb velük boldogulni  :roll:
De ahogy a 'nép' kívánja! A "combosabb" gyerekek megpróbálhatnak egy 5 személlyel belakott Ave-t is  :wink:  :lol:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #457 Dátum: 2005.06.22 12:02:01 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Kpeki"
Asszem megszámolnánk a fogaskerekeket :D Nem lehet ezt se :)


Csak egy ötlet volt.  :) Nem nagyon volt dolgom eddig Aut váltókkal, vagyis inkább ilyen szitukkal.  :)
Akkor marad a padlógázas kilövés. Elvileg ha a kézi váltóval elváltod magad, vagy hamarabb felkapcsolsz, máris be lehet hozni a lemaradást.  :) Gondolom most nem az L fokozatot használnád.  :lol: De ott van még a PWR gomb, vagy a 4-es fokozat letiltása, és máris nyerő vagy.  :)

4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D


powernel? 3-ban siman nyomom 140ig. De sokx szoktam ugy valtani, hoyg le 1-2-D (overdrive be), ki és ugy a 4-5

Akkor jól tippeltem :D
Laco 73 :D

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #458 Dátum: 2005.06.22 13:35:10 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Kpeki"
Asszem megszámolnánk a fogaskerekeket :D Nem lehet ezt se :)


Csak egy ötlet volt.  :) Nem nagyon volt dolgom eddig Aut váltókkal, vagyis inkább ilyen szitukkal.  :)
Akkor marad a padlógázas kilövés. Elvileg ha a kézi váltóval elváltod magad, vagy hamarabb felkapcsolsz, máris be lehet hozni a lemaradást.  :) Gondolom most nem az L fokozatot használnád.  :lol: De ott van még a PWR gomb, vagy a 4-es fokozat letiltása, és máris nyerő vagy.  :)

4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D


powernel? 3-ban siman nyomom 140ig. De sokx szoktam ugy valtani, hoyg le 1-2-D (overdrive be), ki és ugy a 4-5

Akkor jól tippeltem :D


Csak 40-et tévedtél :D
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #459 Dátum: 2005.06.22 14:12:18 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Kpeki"
Asszem megszámolnánk a fogaskerekeket :D Nem lehet ezt se :)


Csak egy ötlet volt.  :) Nem nagyon volt dolgom eddig Aut váltókkal, vagyis inkább ilyen szitukkal.  :)
Akkor marad a padlógázas kilövés. Elvileg ha a kézi váltóval elváltod magad, vagy hamarabb felkapcsolsz, máris be lehet hozni a lemaradást.  :) Gondolom most nem az L fokozatot használnád.  :lol: De ott van még a PWR gomb, vagy a 4-es fokozat letiltása, és máris nyerő vagy.  :)

4. fokozat az meg minek, akkora hely van? Powernél pont 100-nál kapcsolja a 3 -at asszem, a 4. et valahol 140 körül sztem :D


powernel? 3-ban siman nyomom 140ig. De sokx szoktam ugy valtani, hoyg le 1-2-D (overdrive be), ki és ugy a 4-5

Akkor jól tippeltem :D


Csak 40-et tévedtél :D

Várjál, akkor félreértettél, én a 4 sebességes Carina váltójából indultam ki, hogy a 3. at póverben 100nál kapcsolja, az OV meg ezek szerint 140, mert te is azt mondtad a 3. at 140ig használod :D
Laco 73 :D

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #460 Dátum: 2005.06.22 14:20:57 »
Idézetet írta: "KLaco"
Várjál, akkor félreértettél, én a 4 sebességes Carina váltójából indultam ki, hogy a 3. at póverben 100nál kapcsolja, az OV meg ezek szerint 140, mert te is azt mondtad a 3. at 140ig használod :D


2-ben megy 90-100 körül (nem emlexem) akkor 3-ban legalabb 140-et kell mennie
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #461 Dátum: 2005.06.22 14:39:35 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "KLaco"
Várjál, akkor félreértettél, én a 4 sebességes Carina váltójából indultam ki, hogy a 3. at póverben 100nál kapcsolja, az OV meg ezek szerint 140, mert te is azt mondtad a 3. at 140ig használod :D


2-ben megy 90-100 körül (nem emlexem) akkor 3-ban legalabb 140-et kell mennie

Így van :D
Laco 73 :D

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #462 Dátum: 2005.06.22 15:37:25 »
Hogy egy kis ON topic is legyen,  ma kaptam egy privát üzenetet egy másik fórumon, a következő szöveggel:

------------------------------------------------------------------------
Hi Lymphater!


Ha gondolod szívesen segédkezünk
a drift szervezésében,pályaalkotásban és ezzel
kapcsolatos dolgokban...
Azért gondoltam,hogy szólok,mert idén tervben
van ,hogy lebonyolítsunk egy kisebb-
szabású drifthappenninget vmelyik hazai pályán,
elsősorban az Euroringes társaságot próbálom
kóstolgatni ez ügyben,de még tárgyalásszintre
sem emelkedett a dolog:(Pedig sztem a driftelésre
a legalkalmasabb helyszín lenne...
Nem adjuk fel!népszerüsíteni kell a driftet kishazánkban!
A japók diktálják a 'hype'-ot ebben a 'műfajban',
és ha üzlet majd az amcsik-lásd Fast&the Furius...
rásegítenek a japán autó eladás/tunningolás népszerűsítésében..
De aki nem tud,nem akar hasonló neonélvezetes egyre nagyobb
túlzásokkal ellátott diszkóautóban feszíteni a belvárosi éjszakákban,
azért,hogy a plazacicákról leessen a bugyi(aki nem inge..)
az marad az autózás,
a drift az adrenalin és a koncentráció szerelmese...
A drift japánban már nemzeti sport ,de lassan amerika
(Rhys Millen Pontiac GTO)is próbál felzárkózni a D1-el.
Many,many,many...itt nincs annyi,de európában is vannak
már drifthétvégék nagy rajongói körrel,és itthon sztem 100szor
látványosabb lenne ez, mint a Hungaroring-i gyorsulási verseny...
Én egyedül ehhez kevés vagyok,így hát lassan bővülget a drifterek
tábora akik segítenek ill. hisznek abban,hogy megvalósítható
dollármilliók nélkül is a közös szórakozás!!
DRFT:NorBa
--------------------------------------------------------------------------

Szerintem meg lehetne invitálni egy mikrotalira a srácot, hogy mi az elképzelése.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #463 Dátum: 2005.06.22 15:39:23 »
Hívd el most péntekre!
Egy próbát megér a dolog!

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
2005 NYÁRI TALÁLKOZÓ (2005.07.16 szombat, tököli reptér)
« Válasz #464 Dátum: 2005.06.22 16:46:11 »
A szlalomversenyt nehezítsük meg! Hátrafele menetben kellene teljesíteni a pályát.  :lol:
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4