Üdv Zsolt68! Első körben két ötlet jutott eszembe: egy megfelelő méretű, pl M4 anyával, vagy inkább egy csapágy golyóval próbáld megmozdítani, utána talán kijön. A csapon nincsen semmi bemarás, egy sima tengely. AMit Kalapos írt, az úgy van, azt rendeltem én is meg. Érdemes valami sprével befújkálni, vagy olajat csepegtetni bele, hátha segít. A vezetékek nálam is hasonlóan néztek ki, mint nálad, de attól még működött az autó. Nálam, amiben a csap van, az aszem lötyögött picit a tengelyen. Az a körmös fekete acél, a tengely végén.
Hááát nem egyszerű. Így még nem sz...tot meg szerelés. Először az a fránya csapszeg, mint állat szorul benne. 20 percig kínlódtunk egy motorkerékpár szerelővel mire kivertük belőle. Több 4-es fúrót leflexelt, majd eltört amikor kiütöttük a csapszeget. Repkedtek az acélszilánkok. Nagyon nehezen jött ki. Szétgyötörtük szegényt. A tényér is elhajlott minden irányba. Nem volt egyszerű visszahajtogatni.
Egy balatonlellei cég
http://www.eshop-gyorsan.hu/dove-car/Gyujtasjelado-8-2723-d2828.htmígérte meg hogy hétfőre (mára) elküldi a jeladót. Ma reggel 9-kor meg is érkezett. Örültem neki, még az sem érdekelt, hogy a 15.000+1.600-ból, 18.600 lett.
Mindent kifényesítettem, összeraktam. Az olaj nem segít (eleve olajban van) befelé is iszonyat nehezem ment, de ne érdekelt. Kész! Beülők, indítok, nem indul!!! Megőrülök. Ugyan úgy nem emelkedik meg a fordulatszámmérő mutatója. Beszéltem korábban egy szerelővel, szerdára ígérte, hogy megnézi. Nem tehetek mást, bár rühellem a szerelőket.
Miért! Mert hanyagok. Ősszel elvittem az autót szakemberhez. Többnyire telefonon elérhetetlen volt. Ha mégis kamuzott, megígérte felhív nem hívott. A kollégája oda adta a kulcsot, hogy próbáljam ki, később felháborodottan felhívott, hogy nem voltak berakva csavarok, széteshetett volna alattam az autóm. A végén úgy adta át, hogy nem volt futómű állításon (Javaslom, menjetek egy ilyen autóval Budapesten 40 km-t! Nagy élmény!). Németországban vettem észre, hogy veri ki az olajat, nem kicsit. Amikor húzták a csavarokat, a szelepfedelet beszakították. Két évvel korábban meg úgy cseréltek gömbcsuklót, hogy közben rákönyököltek a féktárcsa porvédő lemezére. Hozzá nyomták a féktárcsához, mind a kettőt. Karácsony másnapján este 9-kor autót szereltem, mert nem bírtam a féktárcsa sikítását. Meg sajnáltam a kutyákat, mert vinnyogva menekültek a környékről. Soroljam még, miért félek a szakemberektől?