Ránézésre ellenőrizted, vagy ki is húztad őket a foglalatból? Bocs, nem véletlenül kérdem... A késes biztosíték szakadása csak így látható!
Ha pl. az EFI biztosíték rossz, abból is látszik, hogy a "check engine" nem világít. (az ECU áramellátását blokkolja - ezért lehet a kihúzásával törölni a hibajeleket).
A gyújtás biztije az AM2-es 30 Amperes.
Feltételezem, hogy az indítómotor pörög.
Nem látom, hogy milyen gyújtási rendszered van. Főtengely jeladóról írsz, ez Bosch rendszer (facelifetes - '96 júniusától) tartozék, a Hall-jeladó (vezérműtengely jeladó) szintén.
Az előbbi vezetéke a motor mögött, a szervopumpa magasságában van, a másik az elosztó fölött. De mindez, a helyük s az ellenőrzés menete is benne van az általam linkelt doksikban az Ignition System pdf.-ben.
Ha a főtengely jeladója lenne hibás, akkor gyújtás ráadásakor, az indítómotort forgatva nem emelkedik meg a fordulatszám, ha jó, akkor 100-200 körülre kell mennie a mutatónak normál esetben.
A trafó ellenállásának (primer, szekunder kör) értékei is a doksikban.