Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2661024 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9825 Dátum: 2015.05.15 12:36:40 »
Sziasztok!

96-os 1.6-oshoz honnan lehetne kapcsolási rajzhoz jutni?

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9826 Dátum: 2015.05.15 12:49:34 »
Tegnap érdekes nap lehetett.Jártam Nagykőrösön(tőlünk cirka 110 km),konkrétan ugyanez,leáll,nincs szikra..akksi saru le-föl után indul,megy.Ma néztem,12-es hibakód.Menet közben néha le-leállt,de hazajött(toyota  :flowers:).Nagy fordulaton ment mint szokott,mint az állat,kis fordulatnál volt gond..Odafele ellenben felhúztam az ablakot,nyűgösen mert erős szél volt,10 perc múlva már nem akart lejönni EGYIK SEM...ja,elment a központi zár is..Mai vizsgálatnál még nem találtam elugrott biztit(nem tudom honnan jön)de folytatom..Ötleteket szívesen fogadok..  :hmmmm:

Nem nyomtad le véletlenül a reteszelő gombot? ;)
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9827 Dátum: 2015.05.15 16:00:46 »
Ezazzz!

Végre kiirtottam a 12-es hibakódot! A gyújtáselosztó volt a hibás, pontosabban a benne lévő Hall szenzor. Lecseréltem az elosztót és végre nincs több hibakód!

De a klíma még mindig nem emeli az alapjáratot, csak gázadásra indul a kompresszor...

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9828 Dátum: 2015.05.15 16:04:57 »
Ezazzz!

Végre kiirtottam a 12-es hibakódot! A gyújtáselosztó volt a hibás, pontosabban a benne lévő Hall szenzor. Lecseréltem az elosztót és végre nincs több hibakód!

De a klíma még mindig nem emeli az alapjáratot, csak gázadásra indul a kompresszor...

És megy a klíma is :)! Soha nem találnátok ki mennyire egyszerű volt a megoldás!
Az E1 és Te1 összekötést vegyétek ki!

Hibakód villogatás közben nincs alapjárat emelés!!!

Végre minden jól működik az Öreglányon!

Asszem most ennek örömére megiszok valamit  :clap:

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9829 Dátum: 2015.05.15 16:22:42 »
Miért volt összekötve folyamatosan a TE1 - E1 ?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9830 Dátum: 2015.05.15 16:46:08 »
Miért volt összekötve folyamatosan a TE1 - E1 ?

Mert miután mindent végigmértem és nem találtam a hibát, vártam, hogy hátha valami nem tárolt egy kis időre beugrik.
Röviden az én hülyeségem miatt...
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.15 16:57:00 írta bpm »

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9831 Dátum: 2015.05.16 11:57:41 »
Nem nyomtad le véletlenül a reteszelő gombot? ;)
[/quote
Megvan,10 perce,megégett 1 csatlakozó a bizt.tábla mögött,király helyen,de MEGVAN :clap:

A 12-es ellenben még nem tudom mi lehet,keresnem kell valami táblázatot...Megy az autó csak így még nem merek messzire menni vele.... :helpsmilie:

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9832 Dátum: 2015.05.17 19:39:26 »
Mostanában sok a nyűgöm,bár napi 160-180 km belemegy a sárkányba-most épp megint rángatózás,leállás a jelenség 12 és 25 hibakóddal
http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/98886-carina-e-diagnostic-fault-codes/

a 25-ős valószínű légszűrő csere aktuális a 12 rpm szenzor nem tudom mi lehet???villanyszerelő vagyok.. ::)
Nincs valahol magyarított táblázat valakinek a hibakódokról?
Fordulatszám..de hülye vagy CS....már csak meg kell majd találni
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.17 20:05:38 írta pálfy csaba »

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9833 Dátum: 2015.05.18 15:35:00 »
Mostanában sok a nyűgöm,bár napi 160-180 km belemegy a sárkányba-most épp megint rángatózás,leállás a jelenség 12 és 25 hibakóddal
http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/98886-carina-e-diagnostic-fault-codes/

a 25-ős valószínű légszűrő csere aktuális a 12 rpm szenzor nem tudom mi lehet???villanyszerelő vagyok.. ::)
Nincs valahol magyarított táblázat valakinek a hibakódokról?
Fordulatszám..de hülye vagy CS....már csak meg kell majd találni

Szia,

Bosch rendszer van az autódban? Ha az, akkor 12-es hibakód van, ha a főtengely fordulatszám érzékelő, vagy a gyújtáselosztóban lévő érzékelő hibás, meg a kopogás érzékelő is lehet. Ha a főtengely érzékelő rossz, akkor elvileg be sem indul, ha az elosztó, akkor megy, csak hibát jelez. Töröld ki a hibát és figyeld meg azt, hogy beindítás nélkül ha ráadod a gyújtást, megjelenik-e a hiba. Ha megjelenik, akkor főtengely jeladó vagy kopp szenzor, ha csak a beindítás után, akkor az elosztóban lévő jeladó. Valahol olvastam egy külföldi Toyotás fórumon, hogy ha a felső jeladótól nincs jel, akkor a beindítás után kb. 2 másodperc múlva jelenik csak meg a hibakód (amúgy nekem már az indítózás alatt bejött). Amúgy a gyújtáselosztóról már több autót láttam, ahol letört a csatlakozó. Nem bírja a meleget a műanyag. Nekem is letört és ahogy elmozdultak a kábelek belül az elosztóban, kidörzsölődtek a vezetékek, és valami elszállt. Ahogy elnéztem amúgy mintha valami optikai érzékelő lenne benne, de javítsatok ki ha nem.

A japánoknál nincs alul a főtengelynél jeladó, ott az elosztótól veszi a fordulat jelet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.18 15:46:19 írta bpm »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9834 Dátum: 2015.05.18 18:52:04 »
üdv bpm!

A Boschban HALL jeladó van!

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9835 Dátum: 2015.05.18 20:54:16 »
Na akkor a HALL jeladóm volt rossz...

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9836 Dátum: 2015.05.19 18:55:28 »
Sziasztok! :)  megy a műszer minden nap,menet közben nem világit a check soha csak kikèrdezéskor mondja mi baja
Ma lepucoltam csatlakozókat.kidobtam  légszűröt mert koszosnak tünt-8000 km-töröltem a hibajeleket
Megy szépen.2szer mintha berángatott volna de nem bizti mert szar úton mentem
Csak 2 kérdès....japánom van,92 évj.denso 330 e km óra szerint....
Kopogásérzékelö hol van?
A tűzfalnál mi az az mpl? Szenzor.mire jó?
Ja,komplett gyújtást kapott 120e km-es külföldi autóról 3 hete..
Ha mégis elkezd rángatni és leállni mi lehet még?

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9837 Dátum: 2015.05.19 20:04:11 »
Üzemanyag szűrő, ac pumpa? Esetleg valami jóféle maszek riasztó, ami bekavarhat. A koppszenzor a blokk tűzfal felőli oldalán van, a 3-as 4-es henger között, az önindító felett.

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9838 Dátum: 2015.05.20 13:59:01 »
Sziasztok!Javul a helyzet,letoltam 170 km-t egyszer leállt..de rögtön indult,most 14-es a hibakód...ne köpjetek le,még nem kaptam meg az új légszűrőt tehát üres a doboz........... :cry: remélem csak ez a baja szegénynek..vagy nem?? :hmmmm:

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9839 Dátum: 2015.05.20 14:03:24 »
Még a lambda szondán gondolkodom erősen.Sok a napi km,nem sajnálom amit meg kell venni rá..Benzinszűrő 3 hetes,gyújtás komplett 4-5 hete vettem 120e km-es autóról bontva..