Emlékeztek a problémámra? A kocsi egyszercsak leállt, és azt mondta, hogy motor hőfok jeladó, gyújtáselosztás lett cserélve rajta egy használtra, és sok egyéb mérés, és próbálkozás rajta, aztán a gyújtáselosztás cseréje után ment a gép. Első nap hibátlan volt, másnap egyszer-kétszer szaggatott, harmadnap meg már rángatott, és megállt ismét. Nem lehetett újraindítani. Egy óra elteltével nagy nehezen beindult. Elgurultam vele a Toyota Strasszerhez Székesfehérváron, és ott állt nagyjából 10 napig. Méregették, nem próbálkoztak, és megállapították, hogy a gyújtáselosztó fedél biztos rossz, szereztem egy újat hozzá, majd azt mondták, hogy most már átmegy a szikra a gyertyákig, de gyenge. Vegyek még egy trafót is hozzá. Vettem egy trafót is, és hívtak, hogy hibátlan lett a kocsi. Ennek 3-4 napja nem tudom pontosan, azóta járok a kocsival, és hibátlan, szóval a hiba a gyújtáselosztó fedélben és a trafóban volt keresendő a motor hőfok jeladó meg vagy rossz volt vagy sem. Mint tapasztalat írtam meg. Az akkumulátort meg menet közben ki kellett cseréljem, mert meghalt, így kapott új rotort, 4 új gyertyát, de jelenleg vissza vannak téve a régiek (Denso), kapott új gyújtáselosztó fedelet, új trafót, kapott új motor hőfok jeladót. Ezeknek egy része fölösleges volt, viszont rengeteg adatot tudok most a kocsiról, a sok mérés végett. Aki segített annak köszönöm, és a székesfehérvári toyota strasszert meg csak ajánlani tudom, 6500Ft-os órabérben dolgoznak, és ezért a 10 napért 10.000Ft-ot kértek. Toyota, Subaru, Mitsubishi, Hyundai kocsikkal foglalkoznak. mondtam nekik, hogy ha eszőrén elcserélnék a gépet, egy új Foresterre, akkor még meggondolom, de valószínű belemegyek. Azt mondták, hogy már éppen fel szerették volna ajánlani ezt...