Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2697824 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8850 Dátum: 2013.10.26 17:19:17 »
MZoli:

Szóval első körben a javítási idézett részét javaslom levizsgálni, aztán a szelepfedelet levéve a szelephézagokat ellenőrizni (alacsony kompresszió végett, de amúgy is). Ez már jól előrébb vinne. Ha már ott van, lehet nézni, hogy a vezérlés jelen van-e?
Mondanám az előgyújtást is, hogy ellenőrizzétek (még ha kapok is érte ;) ) és nézzetek egy szikrát is, hogy milyen.

Egyből ne vegyétek le a hengerfejet azért. Ha esetleg nincs szelephézag igazán a 3-4-nél, akkor valószínűleg úgyis le kell venni, mert a fészket is meg kell nézni. Durvább esetén marni/köszörülni is kell, enyhébb esetben (remélem az van) elég a pasztás becsiszolás.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.26 17:43:49 írta vd1234 »

MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8851 Dátum: 2013.10.26 17:54:16 »
MZoli:

Szóval első körben a javítási idézett részét javaslom levizsgálni, aztán a szelepfedelet levéve a szelephézagokat ellenőrizni (alacsony kompresszió végett, de amúgy is). Ez már jól előrébb vinne. Ha már ott van, lehet nézni, hogy a vezérlés jelen van-e?
Mondanám az előgyújtást is, hogy ellenőrizzétek (még ha kapok is érte ;) ) és nézzetek egy szikrát is, hogy milyen.

Egyből ne vegyétek le a hengerfejet azért. Ha esetleg nincs szelephézag igazán a 3-4-nél, akkor valószínűleg úgyis le kell venni, mert a fészket is meg kell nézni. Durvább esetén marni/köszörülni is kell, enyhébb esetben (remélem az van) elég a pasztás becsiszolás.

köszi
utána nézünk a dolognak...holnap, holnapután biztos lesz már fejlemény.

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8852 Dátum: 2013.10.26 17:56:08 »
Továbbra is fenntartom az EFI-próbát
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8853 Dátum: 2013.10.26 17:59:01 »
Állítólag nem nagyon fordul elő, hogy az EFI meghibásodna, de próbálni lehet, hátha.

MZoli

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
    • személyes oldal
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8854 Dátum: 2013.10.26 18:01:57 »
Továbbra is fenntartom az EFI-próbát
köszi a lehetőséget, valószínű élek is vele, de most még a mai-holnapi napot kivárom, mire jutott a 223. autovillamosságis...jelentkezem.

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8855 Dátum: 2013.10.27 08:22:13 »
Jó reggelt Tagtársak!

TSD V-2 izzókákat a középpanel felső három nyomógombba (elakadás, üvegfűtés, ködlámpa) merre találok valakinek van ötlete?

Köszi

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8856 Dátum: 2013.10.27 08:25:37 »
Jó reggelt Tagtársak!

TSD V-2 izzókákat a középpanel felső három nyomógombba (elakadás, üvegfűtés, ködlámpa) merre találok valakinek van ötlete?

Köszi
Üdv!

Szerintem múltkor bepi81 vett valami  hasonlókat jó áron,  esetleg kérdezd meg tőle pü-ben  :otlet:

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8857 Dátum: 2013.10.27 08:49:14 »
Köszi VD! :hug:

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8858 Dátum: 2013.10.27 09:05:43 »
Jó reggelt Tagtársak!

TSD V-2 izzókákat a középpanel felső három nyomógombba (elakadás, üvegfűtés, ködlámpa) merre találok valakinek van ötlete?

Köszi
Hali!

Elektronikai boltokban is lehet kapni rizsszem izzókat! Tavasz környékén csereltem én is a hátsó ablakfutes kapcsoloban, bar azota meg a mellette lévő kodlampa kapcsoló nem vilagit, pedig az izzó jo.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8859 Dátum: 2013.10.27 09:10:21 »
Én autósboltban vettem az év elején 260/db áron ;)
Today Tomorrow Toyota

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8860 Dátum: 2013.10.28 23:00:53 »
A füst fekete, nem fehér, a vizet nem eszi, túl sok benzint pumpálnak be az injektorok. A víz nem forrt fel, legalábbis az óra szerint. A kocsi nem lett gyilkolva, normál 70-90-es tempóval egy óra használt volt.
Helló!
A szerinted megfelelő kompresszió,nagyon nem megfelelő!A 6.5,nagyon kevés,és az is nagy baj hogy nem mindegyikben,csak egy hengerben kevés.Ahogy irták előttem,én is vagy szelep,vagy hengerfejtömítés hibára tippelnék.A fekete füst,lehet a rossz hengerben rosszul égő üzemanyagtól.Ettől a tökéletlen égéstől,lehetnek fals adatok,ami bekavarhatja a motorvezérlést,ami akár vezethet ahhoz is hogy nem indul.Az efi hibáját,nem tartom valószínünek,de ha van másik,megér egy próbát.A vizet nem főzte fel,igy nem valószínű hogy beragadt a termosztát.A hirtelen melegedés,főzés nélül,és a hirtelen jött hiba,inkább a hengerfejtömités hibájára utal.Ha jó a szelephézag,akkor le kell venni a hengerfejet,és a végére járni,miért nincs kompresszió.

vier

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8861 Dátum: 2013.10.29 08:00:44 »
Sziasztok!

Nekem is fennáll még a magasabb fogyasztás a gyújtáselosztó csere óta. Rotor t akarok cserélni az elosztón. Csinált már ilyet valaki? Tudja valaki esetleg, hogy hogyan jön le?

A fedél a házhoz képest nem állítható, mert a leszorító rugók nem engednek játékot. A motorhoz rögzítés 2 csavarral történik. Az egyik egy fix furat, a másik egy íves hosszlyuk. De a fix az megadja a helyét. Szóval elvileg nem...

Mondjuk az is igaz, hogy csak az alját cseréltem, az elosztófedelet nem...

Vagy lehet az, hogy most az új körülményekhet átlagol a vezérlő, aztán később visszaáll normál szintre? (7,2 helyett legutóbb 7,7 volt)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8862 Dátum: 2013.10.29 08:24:20 »
Sziasztok!

Nekem is fennáll még a magasabb fogyasztás a gyújtáselosztó csere óta. Rotor t akarok cserélni az elosztón. Csinált már ilyet valaki? Tudja valaki esetleg, hogy hogyan jön le?
A rotor nálam lehúzható a tengelyről, a rotorban levő rugós tag tartja a helyén.
Szerintem a Bosch-nál is lejön. Marutinál is simán lehúzható a helyéről.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8863 Dátum: 2013.10.29 13:36:47 »
A rotor nálam lehúzható a tengelyről, a rotorban levő rugós tag tartja a helyén.
Szerintem a Bosch-nál is lejön. Marutinál is simán lehúzható a helyéről.

 :yes:
Jobbra le lehet húzni!

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8864 Dátum: 2013.10.29 16:10:14 »
Sziasztok
Sajnos néhány nap tünetmentesség után visszajött a probléma: (check engine,rángatás,erőtlenség) és a hibakód ugyanaz:52
Teljesen össze vagyok törve,és ráadásul mostmár gőzöm nincs mi lehet a baja az autómnak :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.29 16:26:17 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota