Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2684341 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8355 Dátum: 2013.03.10 20:21:39 »
Ez igen!  ::) Könnyített tárcsák! :D Környezettudatos, takarékos szemléletmód! :hug: Csak semmi pazarlás! :yes: Kivasaltak belőlük mindent! :lol:
Kihasználták,hiszen teljes árat fizettek értük.A terepjárómon sokáig kattogott a féltengelyem.Azt mondták,míg működik ,használjam.Hiszen kifizettem.Elég sokáig tudtam még üzemeltetni vele.
Sajnos a kasztnit is eléggé használták.Kb mandínerből vezették szegényt.Nincs 1 ép elem rajta.De,talán a tető :clap:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8356 Dátum: 2013.03.10 20:41:52 »
Ja és levettem az első pocsvédő műanyagot is.Szintén ez fogadott! Ott sem tudja elengedni a vizet,ha tele van sárral.föntről pár marékkal kikotortam.Természetesen mindkét oldalról.

Jogos! Fa alá állni, főleg összel öngyilkosság!! Én fel tudnék robbani, mikor az apró virágok meg levelek 1-1 foszlánya is ott díszeleg az ablakoknál vagy az esőcsatornából lóg ki...
Volt dolgom olyan géppel, amit annyira eltömitett a dzsuva, hogy a víz oly mértékben felgyűlt, hogy be tudott folyni az utastérbe a szellőzőmotor beszívóján át.. A lábtérben 2 cm vastagon állt a víz mire észrevették.. Természetesen garázsa nem volt, fa alatt parkolt és a gyári szivacsos hangszigetelés magába szivta a vizet...  :cry: :cry: :cry:  :censored: :censored: :censored: December volt....

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8357 Dátum: 2013.03.11 06:47:33 »
Jogos! Fa alá állni, főleg összel öngyilkosság!! Én fel tudnék robbani, mikor az apró virágok meg levelek 1-1 foszlánya is ott díszeleg az ablakoknál vagy az esőcsatornából lóg ki...
Volt dolgom olyan géppel, amit annyira eltömitett a dzsuva, hogy a víz oly mértékben felgyűlt, hogy be tudott folyni az utastérbe a szellőzőmotor beszívóján át.. A lábtérben 2 cm vastagon állt a víz mire észrevették.. Természetesen garázsa nem volt, fa alatt parkolt és a gyári szivacsos hangszigetelés magába szivta a vizet...  :cry: :cry: :cry:  :censored: :censored: :censored: December volt....
Dettó. A szívbaj rámjött, hogy honnan jöhet...Talán érdemes lenne felvenni (a pollenszűrő házának takarításával egyetemben) a "vásárlás utáni ellenőrizendők" listájához - ha volna olyan :D

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8358 Dátum: 2013.03.11 15:17:00 »
Kihasználták,hiszen teljes árat fizettek értük.A terepjárómon sokáig kattogott a féltengelyem.Azt mondták,míg működik ,használjam.Hiszen kifizettem.Elég sokáig tudtam még üzemeltetni vele.
Sajnos a kasztnit is eléggé használták.Kb mandínerből vezették szegényt.Nincs 1 ép elem rajta.De,talán a tető :clap:
Mondjuk a kuplunggal én is így csináltam, más már megvételkor cserélte volna, de utánállítással ment még 25000km-t, meg a régi hátsó gátlókban is lett volna pár ezer km., ha csak  :wheelchair: <---- így mennék, de a fék más tészta.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8359 Dátum: 2013.03.11 15:26:51 »
Dettó. A szívbaj rámjött, hogy honnan jöhet...Talán érdemes lenne felvenni (a pollenszűrő házának takarításával egyetemben) a "vásárlás utáni ellenőrizendők" listájához - ha volna olyan :D
Van ilyen topic, de általánosan, bármilyen típus vásárlására is igaz ez.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8360 Dátum: 2013.03.11 15:29:04 »
Jogos! Fa alá állni, főleg összel öngyilkosság!! Én fel tudnék robbani, mikor az apró virágok meg levelek 1-1 foszlánya is ott díszeleg az ablakoknál vagy az esőcsatornából lóg ki...
Volt dolgom olyan géppel, amit annyira eltömitett a dzsuva, hogy a víz oly mértékben felgyűlt, hogy be tudott folyni az utastérbe a szellőzőmotor beszívóján át.. A lábtérben 2 cm vastagon állt a víz mire észrevették.. Természetesen garázsa nem volt, fa alatt parkolt és a gyári szivacsos hangszigetelés magába szivta a vizet...  :cry: :cry: :cry:  :censored: :censored: :censored: December volt....
Az a szívás, hogy még csak nagyon el sem kell hanyagolni az autót, hogy összegyűljön és eltömődjön a vízelvezető. Tényleg elég csak egy bizonyos időszakban kint parkolni nap, mint nap. 1-2 hét és meg lehet nézni.
Asszonyra rá is parancsoltam, hogy, mivel már van sátorgarázsunk, MINDIG álljon be, ha már nem használja az autót aznap, pontosan ezen bosszúságokat elkerülendő.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8361 Dátum: 2013.03.11 15:43:37 »
Pollenszűrő hova van eltéve? Még nem kerestem ,de 1xűbb ha valaki megmondja és rögtön tudom :)

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8362 Dátum: 2013.03.11 15:58:46 »
Gázpedál mellett, jobbra, a középkonzol alatt.
Pollenszűrő hova van eltéve? Még nem kerestem ,de 1xűbb ha valaki megmondja és rögtön tudom :)

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8363 Dátum: 2013.03.11 18:09:10 »
Pollenszűrő hova van eltéve? Még nem kerestem ,de 1xűbb ha valaki megmondja és rögtön tudom :)

Itt egy fantörpikus videó hozzá:

Bendegoose

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8364 Dátum: 2013.03.12 09:19:34 »
Sziasztok!

nem sikerült végig lapoznom az összes bejegyzést, lehet már volt téma a topicban,
az lenne a kérdésem hozzátok, hogy kicseréltettem a lambda szondát egy denso utángyártottra, s természetesen rángat, nem megy, nem gyorsít, (csak 5500-6000-ig  :eek:, de ott nem szívesen használom) az alapjárat 650 körül mozog,
a toyota szervízben azt közölték, hogy eddig egyetlen utángyártottal sem működött a carina,
no most arra tudnánk gyanakodni, hogy igazából csak némileg más jel jön ki rajta mint a gyáriból, ezért a komputer nem intézi rendesen a gyújtást,
mert persze visszarakva a régit, azonnal kisimul az arca, s megy, gyorsul, mindent csinál, csak 12L eszik,

valaki tudna nekem segíteni a témában, hogy lehetne összehangolni a computert az új szondával?

köszi,
 szevasztok,

b.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8365 Dátum: 2013.03.12 09:45:27 »
Sziasztok!

nem sikerült végig lapoznom az összes bejegyzést, lehet már volt téma a topicban,
az lenne a kérdésem hozzátok, hogy kicseréltettem a lambda szondát egy denso utángyártottra, s természetesen rángat, nem megy, nem gyorsít, (csak 5500-6000-ig  :eek:, de ott nem szívesen használom) az alapjárat 650 körül mozog,
a toyota szervízben azt közölték, hogy eddig egyetlen utángyártottal sem működött a carina,
no most arra tudnánk gyanakodni, hogy igazából csak némileg más jel jön ki rajta mint a gyáriból, ezért a komputer nem intézi rendesen a gyújtást,
mert persze visszarakva a régit, azonnal kisimul az arca, s megy, gyorsul, mindent csinál, csak 12L eszik,

valaki tudna nekem segíteni a témában, hogy lehetne összehangolni a computert az új szondával?

köszi,
 szevasztok,

b.
Nekem a japán 4A-Fe sokat evett,és magas volt a co-ja.A szonda lassan dolgozott,és cserélve lett egy gyári csatlakozós utángyártott,NGK-ra.Fogyasztás,co beállt,és több mit két éve bírja.Celicámba tettem olaszt,mert ahhoz csak az volt,gyári csatlakozóval,de hidegen szinte el sem indult,fulladt.A gép kimutatta hogy nem melegszik fel elég gyorsan,és nem dolgozott semmit.Abba is NGK ment,annyi hogy azt forrasztani kellett,és azzal tökéletes lett.

Bendegoose

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8366 Dátum: 2013.03.12 12:13:00 »
Nekem a japán 4A-Fe sokat evett,és magas volt a co-ja.A szonda lassan dolgozott,és cserélve lett egy gyári csatlakozós utángyártott,NGK-ra.Fogyasztás,co beállt,és több mit két éve bírja.Celicámba tettem olaszt,mert ahhoz csak az volt,gyári csatlakozóval,de hidegen szinte el sem indult,fulladt.A gép kimutatta hogy nem melegszik fel elég gyorsan,és nem dolgozott semmit.Abba is NGK ment,annyi hogy azt forrasztani kellett,és azzal tökéletes lett.

ez is japán gyártású, de hiába a közel gyári utángyártott (ha jól tudom ugyanúgy a denso gyártja a toyotának) szonda, kehes, a csatlakozó nem lett cserélve, mert csak át lettek forrasztva a kábelek,

ötlet, hogy hogy kéne megoldani a problémát?

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8367 Dátum: 2013.03.12 18:03:59 »
Életre kelt a gép.  :clap:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8368 Dátum: 2013.03.12 18:45:15 »
Életre kelt a gép.  :clap:




Gratula! :csorog:

Kicsit bővebben ha szabadna kérnem!

vargazsolt15

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8369 Dátum: 2013.03.12 19:00:08 »
sziasztok.nekem olyan gondom avan a szervoval hogy el kezdem tekerni a kormányt balra 5 centiméterig könyö tekerni de utána meg akad nem tugyárok mi lehet a gond??elöre is kösz