Köszi!
Elolvastam a kolléga tapasztalatait, de nem igazán leltem megoldásra.
Azért hőgomba ügyben szétnézek.
Valami biztos rossz értéket küldhet az ECU-nak mert pl mikor megállok a pirosnál, lemegy a fordulat 800 körülire de abban a pillanatban fel is nyomja 1000-1500-ra.
Látni, hogy valami miatt "ráhúzza a gázt".
üdv!
Vákuumcsövek elég cselesen mennek a szívósor alatt a szervóra, aztán a szívótérre csatlakozik.
Én egy doboz féktisztítóval a kezemben meleg motornál körbenéznék mindent, lehet fals levegő kerül be valahol!
Vákuumdob, csatlakozások, szívótér tömités stb.
Az aktivszéntartály felé jövő - menő csöveket is ellenőrizd tömítettségre!
Hőgomba meg könnyen ellenőrizhető, ellenállást kell rajta mérni több hőmérsékleten, gyári adattal összehasonlítani!
A gyárilag megadott ellenállást 90°C-on bele kell "tenni" a csatlakozóba próbára és kiderül az-e a baj.
Végsősoron a TPS-t is lehetne állítani, azért van ez a lehetőség rajta szerintem.