Köszönöm, már élek is vele!
Szóval a lazítási sorrendben vegyem ki a csavarokat, azaz az elsőt fellazítom és teljesen ki is veszem?
Vagy sorrendben fokozatosan eresztem őket? Ez nem teljesen világos.
Ezt a dugót valószínűleg cserélni kell. Ugye itt a dugóban forog el a csapszeg, nem a hajtókarban?
Néztem a Szakálnál "OptiForce" dugókat 20ezer a 4 db.
Van valami "Horse Power" meg "Sanico" is darabra 7, illetve 20ezer.
A Kolbenschmidt egy árban van a gyárival 40 rugó/db.
Na ez utóbbi felejtős.
A gyűrűsor is kérdéses, ha már így szét van szedve...
"RIK" 20E Ft, "NPEUROPE" 17E Ft.
Bár előbb jó lenne mérni egyet.
A dugóknál 81 es átmérő van megadva mindenhol.
Az EM kicsit árnyaltabban fogalmaz; gyáriban 3 méret létezik.
A toyodiy.com-on is így vannak a dugók, mark1,2,3.
...
Mit kéne venni, márka, méret?
Huhh, megpróbálom sorra venni
Lazítani azt hiszem legalább 2 lépcsőben csináltam: először megindítottam (sorrendben), majd kitekertem (sorrendben) őket, mivel arra gondoltam, ne legyen az, hogy az egyik rész izomból tart, a másik meg már lötyög: talán nem deformálódik annyira a hengerfej szvsz. Húzni is 3 lépcsőben kell...
Úgy emlékszem, hogy a dugóban forog a csapszeg. Nem is tudom egyelőre, hogyan lehetne dugót cserélni. Talán melegítéssel/hűtéssel, kombinálva
Én azt mondom, ezek a hengerek nicasilosak, egy hengerfal elbír 2-3 gyűrűgarnitúrát is. Tehát nem vennék túlméretet (nem is vettem), legfeljebb belepróbálni a gyűrűt a hengerbe, és megnézni, mennyi a gyűrűhézag. Ha alapméretes gyűrűnél nagy a hézag, még mindig lehet túlméretet venni, legfeljebb reszelni kell belőle, ha kompressziógyűrűről beszélünk. Olajlehúzónál nem tudom, mi a korrekt eljárás...
Ezeket a márkákat sajnos nem nagyon ismerem, talán valaki profi majd mond róluk érdekeseket
Szakálnál nincs kedvezményed? Nekem alapból mondtak 20%-ot, most meg már 35-öt adtak
Sőt, már kb. annyiért adnák az Eneos-t, mint a tékánál, csak akkor nem lenne postaköltség, ha éppen arra járok