A kezelési GL4 vagy GL5-öt sem zárja ki, ha nincs GL3. Persze lehet, hogy ezektől függetlenül tényleg jobb a GL3/4 de ezt senki nem tudja
Ha ellenőrzöd az olajbetöltő nyílásnál hány mm-el van lejjebb az alsó peremnél? Hétvégén megnézem nekem mennyi. A kezelési mondjuk azt is írja, hogy a túltöltést is kerülni kell mert a váltó meghibásodhat (viszont ezt alacsony olajszintnél nem említi csak, hogy tömítetlenség léphet fel). Hmmm lehet, hogy csak az automata váltónál kell vigyázni a túltöltésre?
Én úgy tudom, hogy ha GL3 kellene, akkor GL4 még jó, de az 5 már nem. Nekem nem is volt jó a GL5, egyre nehezebben kapcsolhatóvá vált, másképpen adalékolt, jóval agresszívabb anyag , és a színesfém dolgoknak árthat (szinkrongyűrűk), ha nem írja külön a kocsihoz a könyve. Remélem pár ezer km alatt nem ártottam sokat vele. Carinába nem teszek GL5-öt többé! Ha lett volna, a Multivehicle-t kapta volna, csak sürgősen kellett és Transaxle volt. Kérdezd meg szerintem pl. R6Rider-t, aki olajos szakember
Én annyit töltök bele a betöltőnyíláson, hogy elinduljon folyni kifelé. Úgy csinálom, hogy a flakon csőréhez erősítek egy tömlőt, bedugom a nyíláson, és a flakont kiszúrom, akkor egész gyorsan belefolyik (rögzítem, és szépen belemegy). De mondom, kb. a 2,5 liter belement. Amikor elindul kifolyni, akkor tekerem bele a csavart.