...Én elsőre ezzel próbálkoznék. Mérését nem tudom, azt nem próbáltam, de érdekelne a mikéntje. Hajtókarcsapágy nem is olyan drága, ha esetleg mégis kellene.
Szívótorok meg alapjárati motor pucoláshoz jó a féktisztító, kenőanyagot egyáltalán ne használj. Alapjárati motor leszerelésénél óvatosan, mert a csillagfejű csavarokat nem könnyű megindítani, és ha kirágod, akkor elég nehéz lesz.
Köszi, a héten visszamegyek a garázsba és először is kitakarítom/átnézem a szívórendszert.
A karter levétele is szóba jöhet, ha nem találok semmi újat.
...Főleg meg hogy felülről hallod.
Régen csináltak olyat, hogy a csavarhúzót rátették a motor különböző pontjaira és a fület meg a csavarhúzó végére. Sasolták honnan jön a hang.
Én egy seprűnyelet használtam e célra, de nem igazán találtam pontosan a hang forrását.
Inkább azt tudtam tisztázni, hogy honnan nem jön: pl. a váltóból, karterből, blokkból, stb...
Ezért is idegenkedem a hajtókarcsapágyas diagnózistól. (aknából is meghallgattam)
Érdekesek lehetnek még ugye a szívórendszer elemei, aztán a kopogásérzékelő szenzort is ki kéne mérni talán. (fogynak a tippek, ehh
)
Még a vezérműtengelyek oldalirányú lógása gyanús nekem, megpróbálom azt is megmérni.
Bár nem tudom ez utóbbi mennyit befolyásolhat.
A feltett videódon még az 1-es hangot lehet hallani?
Nem, ez már a "2-es" hang.
Az anno olajcserekor kijött zajt a szelephézagok rendbetételével sikerült legyőzni.