Hajtókarcsapágy?
Még az elején kizártam.
Lehúzgáltam a gyertyapipákat egymás után és úgy is kerepel.
Ugyanezt eljátszottam az injektorokkal is, arra sem reagált.
Nem erre számítottam...
Nem adjuk fel, még agyalunk rajta!
Addig reménykeltőnek egy videó. Még így is megy!!!
...
Mi is arra tippeltünk, de meg kellene nézni, kartert levenni. Nem 10 perc, de jó lenne
Most néztem angol oldalakon, esetleg meg lehet próbálni az üzemanyagszűrő cseréjét (ha régen lett volna), és injektortisztítót a benzinbe. Nem tudom, szerintem egy injektortisztítás nem árthat. Az üzemanyagszűr cseréje sokszor nehéz, nálam tűrhető volt. Vélemény esetleg?
Köszi, én sem erre számítottam!
Na ez a videó lehetne talán a hajtókaros motor iskolapéldája. Nálam korántsem ilyen mértékű a gond.
Az üzemanyagszűrőt szerettem volna kicserélni (meg is van már a jó kis Nipparts szűrő) de egyszerűen nem bírtam meglazítani az alsó hollandert.
Még fékcsőkulcsot is vettem az akcióhoz; nagyon össze van állva.
Valószínűleg ki kell bontani (majd egyszer) az üzemanyag vezetéket mert a helyszínen ez nem fog menni sajnos.
Valami a blokkban lesz akkor! Sajnos le kell venni a kartert és vizsgálódni, ha nincs eredmény a dugókat is kivenni.
Lehet, hogy igazad van és ezt még meg kell lépni a tisztán látás érdekében.
Bár még mindig azt mondom, hogy egy hajtókar gond megvan az indítás pillanatától minden fordulaton - terhelésen meg pláne - akkor erősödne inkább, nálam meg akkor csökken.
Ez a leállításkori utánpüffenés nekem furcsa.
Igaz nagy bátorság kép. vagy video alapján javítani, de én úgy hallom, mintha kipufogó kifúvása is lenne. Kipufogó végig rendben, nem lyukas, nem érbele semmibe?
Illetve motortartó nem ér bele valahol a vázba.
Tényleg fémes, egyenletes felkoppanás, de így...
Nagyon ritkán, de előfordult már váltó hiba is, állítólag a nyeles tengely tud fura hangokat kiadni, ha előtte megölték picit.
Üresben lepörgéskor van egy kis apró szusszanás amikor aktiválódik az alapjárati rendszer, na abban a pillanatban szűnik meg a hang.
A kipufogó rendben, motortartó oké, semmi mellékzörej, ez a motorból jön egyértelműen.
...Meg kellene próbálni, hogy nyitott motorháztetővel álló helyben előidézni a hangot, de úgy, hogy közben kinyomod a kuplungot!!!...
Sajnos erre sem reagál.
Egyre inkább arra gondolok, hogy ez a jelenség elektronika által vezérelt.
Eleve összefügg az alapjárati rendszer indulásával, na meg az, hogy olyan hirtelen szakad meg a zaj.
Mechanikus gondok általában hangosodnak - halkulnak de semmiképpen sem szűnnek meg hirtelen, teljesen.
...
Köszönöm, hogy agyaltok rajta, tudom, hogy nagyon nehéz így okosakat mondani némi leírás és egy recsegő videó alapján.
Ha ezeken felül van még bármi ötletetek, mondjátok!
Inkább leírom még 100x, hogy ezt vagy azt már megnéztem/ellenőriztem, hátha lesz olyan gondolat ami a megoldáshoz vezet.