Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2684237 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7575 Dátum: 2012.10.23 20:49:22 »
Koko!
Üdv a injektorosok klubjában. Nekem ugyan ezt csinálta. Jól mondják a többiek cseréld meg egy másokkal. Ha "át megy" a hiba akkor tényleg az a rossz. Tudod hogy kell szétszedni?

Sziasztok!
Úgy látom,nem csak nekem van/volt ilyen gondom az injektorral.
Nem próbáltam még megcserélni a fejeket(azt sem tudom,hogy kell szétszedni),de minden jel arra utal,hogy az injektor a hibás.
Miután észre,hogy nem megy egy henger:
1: gyertyacsere (semmi változás)
2: két tank üzemanyagba injektortisztító folyadék (talán nem rángatott olyan sokszor?!)
3: járó motornál sorban levettem a gyertyapipákat,így megtaláltam melyik rossz henger,és mindig ugyanaz!
4: betettem annak hengernek a gyertyapipájába egy gyertyát,letesteltem,és volt szikra
5: csak akkor nem működik egy henger,ha bemelegszik a motor
Ha az injektor koszos lenne,akkor szerintem nem csak melegen nem menne,hanem hidegen sem.
Tehát a gyújtás jó,kompresszió jó,most már csak az injektorra gyanakszom.
Ha van más ötletetek,szívesen kipróbálom.
Köszönöm az eddigi segítségeteket,és hozzászólásaitokat!
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7576 Dátum: 2012.10.23 22:15:01 »
Nekem úgy sikerült kiszedni az injektort, hogy előtte azt a fölötte lévő nagy fedelet szedtem le (amin a levegő a pillangószeleptől beáramlik), mert úgy fértem hozzá a két csavarhoz ami az injektorsort rögzíti a benzinvezetékkel. Ez 9 rögzítés. Le kell húzogatni a 3 csövet és a pillangó szelep alatt a bazi nagy konzolt kicsavarozni. Az egészet ki kell tornázni hogy hozzá férj az injektorsor rögzítő 2 csavarhoz. Ha ezt felfelé húzod ki lehet venni az injektort. Vigyázz az alsó gumitömítésre! A felső szimeringre sem árt vigyázni! Lehet hogy egy két apróságot elfelejtettem. Az injektorsor bal végén, ha leveszed a benzinvisszavezető csövet tedd vissza, nehogy úgy járj mint én  :lol:
Én fújogattam tisztítóval, kattogtattam 12V-al. Akkor működött, de nekem is leállt ha bemelegedett.
Sok szerencsét.
A következő is Toyota lesz.

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7577 Dátum: 2012.10.24 08:29:01 »
Zsolt68!
Köszönöm a leírást!
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7578 Dátum: 2012.10.25 07:55:43 »
Aha...
Nem tudok mi van brobléma de ez van Carina topic. Nem gondolom valaki tudok segítség ad.  :D
A következő is Toyota lesz.

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7579 Dátum: 2012.10.25 07:58:45 »
Drága kopogás szenzor. Ha csati rá van dugva világít, ha le van húzva világít, ha lecsavarozom a blokkról világít. Lehet hogy tényleg vennem kell egyet?
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7580 Dátum: 2012.10.25 08:28:54 »
Drága kopogás szenzor. Ha csati rá van dugva világít, ha le van húzva világít, ha lecsavarozom a blokkról világít. Lehet hogy tényleg vennem kell egyet?
Találtam valamit. Íme.
Ugyanez a Unixnál kb. 38000, de itt (Unix) árulnak EPS-Facet-et is, az 14167 pénz. Ha valakinek volna 40% kedvezménye, akkor már elég barátságos, 8500Ft-os ára lenne, és szerintem a Facet sem olyan rossz:
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 08:34:33 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7582 Dátum: 2012.10.25 10:46:18 »
Köszönöm vd 1234!
Este fel veszem vele a kapcsolatot.
Egyébként, van egy donor autóm, amit már említettem és ajánlok figyelmetekbe.
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7583 Dátum: 2012.10.25 11:01:00 »
Köszönöm vd 1234!
Este fel veszem vele a kapcsolatot.
Egyébként, van egy donor autóm, amit már említettem és ajánlok figyelmetekbe.
Szívesen!
Melyik? A balesetes? Abban akkor nincs kopp szenzor?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7584 Dátum: 2012.10.25 11:25:18 »
Találtam valamit. Íme.
Ugyanez a Unixnál kb. 38000, de itt (Unix) árulnak EPS-Facet-et is, az 14167 pénz. Ha valakinek volna 40% kedvezménye, akkor már elég barátságos, 8500Ft-os ára lenne, és szerintem a Facet sem olyan rossz:


üdv!
Nem tudom, de olasz dolgot nem tennék ami beleszól a motor működésébe...  :wacko:

Nekem van egy bontott Bosch, de még a békeidőkből 94-95-ből, akkor azért jó volt a minősége, bár ma sem lehet rossz!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7585 Dátum: 2012.10.25 18:38:05 »
Érdekesek ezek az olasz cuccok.Futómű,és vezérlés alkatrészeket nem veszek olaszt!Viszont a bárdinál,utángyártottban rendszeresen ezek az elektromos termékek(FACET)elérhetőek.Nagyon sokat vettem már belőle és soha nem volt gondom,kivéve egy lambdaszondát ami a Celicámban nem melegedett be elég gyorsan,és hideginditás után pár percig nem működött.Ismerősnek eladott Corollában,kb 6 éve van benne a Facet rotor,elosztófedél,trafó,hiba nélkül.
Egy ismerős dolgozott Fiat,Alfa szervizben a 90-es évek elején amikor olasz autókba elkezdték beépiteni a Bosch cuccokat.Az olasz Marellivel alig volt gond,a Boschal pedig szoptak rendesen.A kereklámpás mercikben is minden Bosch,és hullik is szét rendesen.Bontott szinte nincs, vagy azok is szarok,az új aranyárban!MIELŐTT VALAKI BÉRGYILKOST KÜLDENE RÁM,NEM AZT MONDOM HOGY JÓK AZ OLASZ CUCCOK,NEM VENNÉK OLASZ AUTÓT,DE EBBEN A MÁRKÁBAN ÉN MÉG NEM CSALÓDTAM.ÉS INKÁBB FACET,MINT BOSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7586 Dátum: 2012.10.25 19:05:15 »
Szívesen!
Melyik? A balesetes? Abban akkor nincs kopp szenzor?
Van a donorban (gondolom) de azt nekem kell kiszerelni. Egy újnak jobban örülnék.
DENSO-t lehet belerakni? A BOSCH cuccokban nem bízok, mint említettem többször.
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7587 Dátum: 2012.10.25 19:17:03 »
Van a donorban (gondolom) de azt nekem kell kiszerelni. Egy újnak jobban örülnék.
DENSO-t lehet belerakni? A BOSCH cuccokban nem bízok, mint említettem többször.
Anno kavarc mondta, hogy az Autonetnél kapott gyári Denso lambdaszondát.
Esetleg kérdezd meg, ha tudod.
Facet nálam az elosztófedél és a rotor is, eddig nincs bajuk hála Istennek. Persze ami Denso benne volt, abban enyhén több anyag van.
Ennél a vaterás Facet-nél olcsóbbat nem hinném, hogy kapsz, Bárdinál 40%-os kedvezménnyel is ezressel drágább. De az új.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 19:38:27 írta vd1234 »

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7588 Dátum: 2012.10.25 19:39:59 »
Nézzétek már meg előtte az a vezetéket szakadásra mielőtt bármit vesztek!
A két vezetéket nem nagy dolog szakadásra ellenőrizni. Persze tudni kell, hogy melyik láb az ECU csatin!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7589 Dátum: 2012.10.25 19:44:09 »
Nézzétek már meg előtte az a vezetéket szakadásra mielőtt bármit vesztek!
A két vezetéket nem nagy dolog szakadásra ellenőrizni. Persze tudni kell, hogy melyik láb az ECU csatin!
:yes:
Azért mondtam Zsolt68-nak, hogy nézze meg a vaterás leírást, mert azért eladó ez a jeladó, mert megvette a srác, és utána derült ki, hogy szakadt volt a vezeték, nem a régi jeladó volt rossz.
Ezért a régi maradt, mert annak sem volt baja, és gondolom gyári, az újat meg eladja.