Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2698279 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7440 Dátum: 2012.08.27 22:08:24 »
Ha jót akarsz OMV-t   NE  tegyél a váltóba!  Nekem nagyon nem jött be, alig tudtam váltani. Viszont 2 adag  XADO adaléktól nagyon jó lett. 

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7441 Dátum: 2012.08.27 22:16:06 »
Ha jót akarsz OMV-t   NE  tegyél a váltóba!  Nekem nagyon nem jött be, alig tudtam váltani. Viszont 2 adag  XADO adaléktól nagyon jó lett.
Ilyenre gondolsz?

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7442 Dátum: 2012.08.27 22:28:24 »
Igen!  Először csak egyet nyomtam bele és már az is sokat segített, de mivel kettőt írnak a 2,6l-hez belenyomtam 1 másodikat is. Az már spray volt, mert csak azt kaptam.

newthing

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7443 Dátum: 2012.08.27 22:51:34 »
 [rohog]
Csak ne a vatyerán vegyél!

A boltban még olcsóbb is!
http://www.olajshop.hu/adalek/xado-gel-mechanikus-valtohoz-9-ml.html

 :yes:

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7444 Dátum: 2012.08.27 23:23:00 »
Néhány mondat az utóbbi napok témáihoz!
A benzinszűrők nekem szerencsére lejöttek,a Toyotáimról,pedig a Carinán már rozsdás volt a ház,gondolhatjátok mikor cserélték(soha :censored:)Csere előtt pár nappal vagy 10-15 alkalommal,befújtam CRC-s csavarlazitóval,és a Beta villáskulcs,nem sarkazta le.Japanparts szűrő ment fel újnak,mindegyikre.Semmi gondom nem volt vele.
Amikor gyanús volt a lamdaszonda,(sokat evett,és nem gyorsult egyenletesen,gondolkozott kicsit)bevittem a haverhoz a Bosch szervizbe.A lambdaszonda diagramja egyértelműen mutatta hogy dolgozik,csak nagyon lassan reagál.Kapott egy új univerzális NGK-t,és újramérve,tökéletes volt.
Váltónál ha csak egy sebesség váltható reccsenve,az egyértelműen annak a fokozatnak a szinkronhibájára utal. Carinámon amikor megvettem,nekem is a kettes fokozat,volt nehezebben kapcsolható,de még nem reccsent.Kapott új olajat,és egy adag Xado váltóadalékot(én speciel a sprayt tettem bele)Kb 1000km után az akadás elmúlt,szépen veszi a sebességet!Olajat én a Castrol 75w90-et használom.Megéri az árát!Régebben próbáltam olcsóbbat,de nagyon nem jött beérezhetően nehezebben váltott.A Celicám speres váltójában is kiválóan dolgozott,pedig az kapta az ívet időnként.
A Toyoták fékjei szerintem is gyengék.Régebbi újságokat olvasva a tesztelők is szóvá tették,még az új autókon is.A Celicán gyári tárcsa,és betét volt,négydugattyús nyereggel.Fogott,megállt,de valahogy nem volt az igazi.Aztán kapott QH tárcsát,TEXTAR betéttel.Jobb lett,de valahogy a GSI-m nagyobbat harapott.A Carina is valami ilyesmi.(most utáljatok:A haver ignise,egy rakás szar a Toyotákhoz képest,a fék nyomáspontja,érzéketlen,de ha fog akkor harap egy nagyot.)Na ez a harapósság hiányzik.A Carinára QH tárcsákat tettem,MINTEX betéttel.Összekopott tűrhető lett,de nekem is előjött a kormányrázás,kb 5000km,után.Gondolkoztam hogy leveszem,és megnézzük esztergán,de nem volt időm,és most sokkal kevésbé érezhető(15000km)Csak ha finoman fékeztem,rázott,erősebb fékezésnél egyáltalán nem csinálta.
A múlt héten voltam műszakin,és hibátlan volt a fékmérés.ja amúgy rendben volt az autó,nem találtak hibát,kivéve hogy a co-m,0.3 helyett 0.4 volt,de ez( megoldódott :D)Nem tudom miért kell egy18éves katalizátornak,és egy 250000km-t futott motornak gyári új értéket tudni.Ha nem tudja az már szar,és ennyi eltérésnél már nem kaphatna műszakit?Ja igen!Le akartam cseréltetni a piros matricámat kékre,de a vizsgabiztos szerint,ezt csak 96-os évjárat után lehet.Nem akartam okoskodni,és nálunk nem nagyon van szmogriadó,de vajon jól tudta,vagy még mindig kavar van ebben a témában????????
Fékolajat amúgy én is 5.1-et használok.Kevésbé szívja a vizet,jobbak a tulajdonságai,melegen.Tényleg nincs nagy árkülömbség a DOT 4-hez képest.Szerintem megéri azt a kis plusz pénzt,de a Dot 4 is tökéletesen megfelel.

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7445 Dátum: 2012.08.28 17:44:37 »
Ja igen!Le akartam cseréltetni a piros matricámat kékre,de a vizsgabiztos szerint,ezt csak 96-os évjárat után lehet.Nem akartam okoskodni,és nálunk nem nagyon van szmogriadó,de vajon jól tudta,vagy még mindig kavar van ebben a témában????????
Jól mondta a vizsgabiztos, csak a 96 utániak kaphatnak kék matricát. Évjáratfüggővé tették a matricát.
A 96 előttiek akkor sem kaphatnak kéket, ha teljesítik az Euro normákat. Ezt kell szeretni.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7446 Dátum: 2012.08.28 20:55:21 »
Jól mondta a vizsgabiztos, csak a 96 utániak kaphatnak kék matricát. Évjáratfüggővé tették a matricát.
A 96 előttiek akkor sem kaphatnak kéket, ha teljesítik az Euro normákat. Ezt kell szeretni.
Akkor én miért kaphattam meg? Ott is alapból hivatkoztak az 1996-ra, de utánanéztek, hogy a motor teljesíti, és minden vizsgálat nélkül megkaptam a kéket (nem volt műszakis az autó). Nem hallottam, hogy azóta megváltoztatták volna a szabályokat, ez nemrég történt, még a fórumban is írtam róla (ahogy többen is megcsináltuk).
Amúgy 2011 januárban a műszakin szintén 1996-ra hivatkozva nem adtak mást, csak pirosat. De utánajárva, a szekszárdi NKH-nál megcsinálták mégis. Okmányiroda, új forgalmi, kb. 500 pénz (téves besorolás miatt), most 4-es azt hiszem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 21:20:25 írta vd1234 »

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7447 Dátum: 2012.08.28 20:57:05 »
Akkor oda kell vinnie a kollégának is.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7448 Dátum: 2012.08.28 21:28:41 »
Megtaláltam, itt volt róla szó, meg utána is valahol (meg előtte is akár ;)  )

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7449 Dátum: 2012.08.28 22:41:30 »
A rendelet szerint az 1996 után üzembe helyezettek kéket kapnak. Nekem 95-ben gyártották de 96-ban került forgalomba ezért sima ügy volt. A biztonság kedvéért a műszakin felhívtak valakit az NKH-nál. Nem is az üzembe helyezést kérdezte, csak ennyit:  Carina 4AFE ? Akkor semmi gond Kék matrica.  A forgalmiért nem kellet fizetnem csak a matricáért.

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7450 Dátum: 2012.09.11 23:04:34 »
Így tudtam megoldani a benzinszűrő beszerelést. 4 napig csináltam, 2 kaptam agyvérzést. Egyszerűen nem tudtam megállítani a szivárgást.
Akinek kell, van egy vadi új szűrőm ajándékba!!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
A következő is Toyota lesz.

boznor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
  • leginkább csak fentről kap vizet
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7451 Dátum: 2012.09.12 17:27:32 »
Ennyit nem szívtunk a benzinszűrő cserével, de én is elhatároztam, hogy többet biztos nem cserélek  :no:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7452 Dátum: 2012.09.12 18:27:29 »
4nap???
Mi volt ott?

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7453 Dátum: 2012.09.12 21:56:08 »
4nap???
Mi volt ott?
Helyesbítek: 4 délután. Mi volt a baj?
-Nehezen tudtam hozzáférni.
-Bele volt rohadva a csavar, bár fémtisztának tűnt, de nagyon nehezen mozgott.
-A hatlapfejet "lenyaltam" a kulcsal.
-Az új szűrő alul nemkicsit eresztett.
-Beleraktam a réztömítést amit adtak hozzá, de azzal is eresztett. Amikor szétszedtem, láttam, hogy ferdén volt benne.
 :cry: :cry: :cry:
Kaptam egy Audi-Vw szőrőt. Benzincső. Végek levág. 3 bilincs. 15 perc. "oszt helló"
Szóval van egy vadi új szűrőm. Ingyen oda adom ha valaki szereti az orális szexszet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.12 22:07:31 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7454 Dátum: 2012.09.12 22:05:20 »
Még annyi a szűrőről, hogy szerint 1996-os volt, belül rengeteg mocsokkal.

Más. Azt szeretném kérdezni, hogy kitisztítottam a pillangószelepet, a levegő fedelet (a csíkosat), ami alatt megy lefelé a levegő, az injektorokat.
-A levegő rendszerben sok olajlerakódást találtam. Az vajon mire utal? Sok a kartergázban a mocsok? Karterszűrő esetleg :hmmmm:
-Tegyek valahova tömítést (pl. szilót) Több helyen is találtam. Az injektorok tövénél és a levegőfedél tömítésénél.
-Ha haldoklik az AC pumpa hogy lehet kiszűrni?

Csinált már valaki hasonlót???

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.12 22:18:35 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.