Ha jól látom itt már üzemmeleg a motor.
Ilyenkor lapjáraton eléggé kicai a fordulatszám, pl ha ilyenkor bekapcsol a hütöventi, simán okozhat ilyet.
A remegés mondjuk nem jön át..
Ha mást nem tapasztalsz, nagy baj nem lehet, esetleg egy takaritás ráférne a fojtószelep környékére.
Igen már üzemmeleg, nem kapcsolt be semmi, fojtószelep takarítás már megvolt, a kipufogón is lehet látni, hogy köpköd néha. Az érdi motordiagnosztikás oldalán ezeket írták:
"Gyakori panasz: a motor -főleg alapjárat környékén- érezhetően rázza a kocsiszekrényt.
Ennek - az esetek túlnyomó részében - nincs köze az alapjáratszabályzáshoz.
Nemritkán egy -vagy több- hengerben tökéletlen égés, égéskimaradás lép fel. Ennek számos oka lehet: ilyen pl. a gyertya, a gyújtáskábel (ahol még van), a befecskendező szelep vagy annak vezérlése, tömítetlenség (falls levegő szívás), kompresszió hiány, hidrotőkék kitámasztása, szomszédos hengerek "egymásba dolgozása", túl szegény vagy éppen túl dús keverék, (ennek az okai igen szerteágazóak), de hibaokként előfordulhat a motortartó bakok, kéttömegű lendkerék hibája is. "
Bizonyára ezek közül lesz valamelyik. Egyébként profi hely lehet, sok info van a honlapon is:
www.injektor.hu