Először is egyértelmüen el kellene dönteni,hogy szegénykeverékes a motor,vagy sem.Nemrég voltak képek a fórumon,a két motorról látszanak a külömbségek.Ha szegénykeverékes,akkor platina gyertya kell bele,a sima okozhat gyujtásproblémákat,teljesitményvesztést,rángatást.egy darabig birja a sima is,de nem véletlenül irja a platinagyertyát ehhez a tipushoz.NGK-ból az N1-BKR6EP-13 kell bele,1.3mm elektródahézaggal.A BKR6EYA a sima motorhoz való.Arra nagyon kicsi az esély hogy a viz beledolgozzon,a folytószelepházba,és akkor láthatóan fogyna a hűtőviz a kiegyenlitőből.Az alapjárati motornál,van egy tömités ami klönválasztja a vizet a levegőjáratoktól.Ha ezt szétszeded,akkor egy tisztitás,nem árthat.Videó erről a fórumon!A sziszegés lehet hogy egyszerü szivászaj!Viszont a szivócsövet,és a vákumcsöveket nem ártana ellenőrizni,nincs e valamelyik megsérülve.Ugyanilyen rángatásom volt,a corollámmal(4A-FE)hidegen jó volt,melegen finoman gyorsitva jó,ahogy odaléptem neki rángatott,egyenletes fordulatnál jó volt,csak terhelésre jött elő.A gyujtókábel volt a hibás.Korom sötétben,meleg motornál,gázt adva látszott,az egyik gyujtókábelen,kékes villódzás,mintha ,,aurája"lett volna a kábelnek,a másiknál pedig látszott ahogy áthúz a kábel.A kábeleket kicserélve rögtön,jó lett.Ha kábelt cserélsz,akkor érdemes mindegyiket. Ja ,és nézd meg hogy nem villog e ki valamilyen hibaüzenetet.