Szondacsere után reset volt.Vásrlástól nem tökéletes az alapjárat,de csak néha volt magasabb,akkor is csak olyan 1000,vagy 1100,de az esetek nyolcvan százalékában,működött rendesen.Megkapta az új gyertyákat,ugyanaz.Aztán járó motornál,lehuzva a vezeték,az alapjárati motorról,emiatt ujra reset,ugyanugy magas.Tegnap szétszedve,alaposan kitakaritva,a folytószelepház,ujra megnézve az alapjárati motor az is kitisztitva,vezetéket lehuzva hallani ahogy nyit zár,vákumcsövek ellenőrizve,szivócső ellenőrizve,nem szakadt sehol a gumi,gyertyák kivéve szépek,barnásak,ujra reset(1 órára levéve a saru)Inditás,ugyanugy magas az alapjárat,hibaüzenet nincs!
Ecu reset után közvetlenül egy 10-20 km-es (akár hosszabb) motor leállítás nélküli utat iktass be!
Alapjáraton, meleg motornál féktisztítóval spriccelj végig mindent, a szivósor környékén, injectorok, stb, szivósort alulról sem ártana, hátha ott kap falsot. Aztán az összes vékony vákuumcsövet, a szervodob környékén is, talán változik az alapjárat és meglesz a hiba.
Melegen is magas az üresjárati fordulat? Mert utoljára ezt irtad:
Inditás,ugyanugy magas az alapjárat,hibaüzenet nincs!Indítás után nekem még nyáron is van 1300-1400 hidegen, melegen 800 körül.
Ilyen minuszokban meg 1500 bőven megvan.