Előzmény az volt, hogy a reggeli első indítás elég nagyon nehezen ment. Az első indulás után viszont nem volt gond, mindig az aznapi első okozott problémát. Aztán egyik reggel már nem is indult el... Akkor néztem, hogy nincsen szikra.
A jeladót cseréltettem, kimérettem, szóval nem kéne, hogy ez legyen a gond. A vezeték látszólag szintén rendben, nem tudom, ezen túl lehet-e ezt ellnőrizni.
Biztosítékokat végignéztem, nem találtam semmi gyanúsat.
Gyári immo van benne, riasztó elvileg kikötve a gyújtáskörből, és ki is van kapcsolva a főkapcsolója.
Persze ettől még ez is lehet. Az immo nem a feszültséget venné el a gyújtásról? Mert fesz. az van.
A gyújtáselosztónál ott van az akkufesz, ahpgy írtad is, ez 11,45V a gyújtótrafón pedig ilyenkor 10,97V van.
Az akksi ezek szerint le van merülve kicsit, de nem hiszem, hogy ez olyan nagy gond lenne. Vagy lehet?
Üzemanyagrelét nem tudom, hogyan lehet ellenőrizni, ezt nem is néztem eddig.
Köszi!