Sziasztok!
Az idei (vagyis tavalyi) évben elég sokba került a kislány fentartása,erről gondoltam irok ide egy pár sort.:
Szóval a nyáron volt hátsófék betét csere,dob felszabályozás kb. 18000ft
Szeptemerben pont Lorcsi születése elött hetekkel megált alattunk.Hosszas keresgélés után meglett a hiba a gyujtás trafó elhalálozott.Na ezt még nem volt kedvem megvenni mert a bontóban nemigen van,újonnan pedig olyan 35 ezer ft.Azóta OFF Lada Samara On trafóval(3000ft) megy a kislány és kb 3000km után azt mondhatom nemigen van különbség.Ha rámszakad a bank majd veszek bele Bosch-t.
(Találtam egy ismerős nyugdijas autószerelőt a következőeket 13000Ft ért meg csinálta:)
A kuplung nem birta tovább és kezdett nagyon csúszni,komplett készlet csere kinyomó csapágy (2 éve nyöszögött lassan)szerkezet és tárcsa 25000Ft (-35% al)
Termosztát,fagyálló, hűtő sapka és váltó olaj csere (ettől érezhetően ujjá született a váltó,mert kb a gyári lehetett benne.(fekete sűrű trutyi)kb.10000Ft
Hál isten karácsony elött még volt egy kormánymű felujitásom Soroksáron ez mindennel eggyütt 74600Ft volt.
A kormány még mindig koppan egy két ponton amire azt mondták hogy az a kormányrúd gömb csuklója miatt van,de az olaj már nem folyik a kormányműből.
Idén Áprilisban műszaki,elötte első fék tárcsa és betétek szűrők gyertyák cseréje,megmég kitudja.
Viszont ha havi 10ezer az üzemkpesség fentartása,az még mindig olcsobb egy új autó hitelénél.
És azért ezt annyira nemis lopják...kopp.kopp...