A jómúltkor kifolyt vagy egy liter váltóolaj a csomagtartóban és most végre rászántam magam, hogy kiszedjem a kárpitot és kimossam. Ez sikerült is, viszont amikor kivettem a kárpitot, kiderült, hogy elől a küszöb és a fenéklemez találkozásánál van egy kis rozsdabogárrágta probléma (ez a váltóolaj kifolyástól független). Csak kíváncsi lennék, hogy ez tipikus (Carina E, kombi, '97-es), vagy csak én érezhetem megtiszteltetésnek? Olyan, mintha a két rész találkozásánál levő hegesztési varrat tömítő elöregedett volna és kitöredezett volna, így szabad utat kapott a víz. Aztán még meg is emelték és megrogyott a meggyengült lemez.
Mellesleg érdekes, hogy mennyire nincs az alvázvédelem komolyan megcsinálva gyárilag. A legtöbb helyen csak egy egyszerű festés van és néhány minimális részen van (volt) kőfelverődés védő...
Elrettentő képek:
A zöld rész, a küszöb pereme, ahová az emelő is jön (?),
a piros a küszöb és a fenéklemez találkozása:
![](http://200sx.hu/Toyo/Toyo_sill_2.jpg)
Ez a látvány fogadott a kárpit alatt
![cry :cry:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/20_sir.gif)
(a hangszigetelést már én kezdtem kiszedni, bár jó része már elvált a fenéklemeztől):
![](http://200sx.hu/Toyo/Toyo_sill_inner_2.jpg)
Nem túl bíztató (
![censored :censored:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/censored.gif)
):
![](http://200sx.hu/Toyo/Toyo_sill_inner_5.jpg)