Nem lehet vajon, hogy az ABS-meghibásodás és ez a fékszorulás összefügg?
Mivel? A piros szinnel?
Azt kellene megnézni, hogy az ékszíj nem ver-e bele a karterba!
Egyébként, meg komolyra fordítva, a daciáknál volt egy ilyen típushiba, hogy melegedett a fék, bár a kereket megemelve, nem volt vészes forgatni. Ott is a gumifékcső cseréje segített, ha jól emlékszem!
Megjegyzem a dugattyút tömítő látszólag négyszög keresztmetszetű tömítő gyűrű is okozhat dugattyúmozgási nehézségeket, mivel az ő dolga lenne fékoldáskor kicsit visszamozdítani a dugattyút.
Megjegyzem talán ez az egy, amiben a Ate fékje, amit a ráncfelvarrott , vagy eu-i gyártású gépekbe tettek jobb, mint a gyári AISIN, vagy TOYOTA, nem tom mi van ráírva.
Éppen ma cseréltem a téli kerekeket és elől abszolút szabadon forog mindkét kerék, még csak nem is ér hozzá a betét!!!
Voszont volt szerencsém japóhoz is, de az nem forgott teljesen szabadon megjáratás után sem!