Úgy érti hogy minőségbeli visszalépés volt az európai gyártású carinákba tett nem denso alkatrészek használata a denso-hoz képest. Hiszen a toyota azért is hozta létre a hőskorban a denso-t hogy a toyota által képviselt maximális minőségi elvárásokat teljesítse. A boschnál nincs ennyire magasan a mérce. Ezt B.C. mesternek egy külső villanyász is sugallta, aki valószínüleg napi szinten találkozik a bosch és denso alkatrészekkel, s ebből kiindulva neki sokkalta nagyobb mintavételezési lehetősége van az alkatrészek minőségét, megbízhatóságát tekintve. Most ne a gyengébb minőségű gyártók alkatrészeit hasonlítsd össze vagy ne úgy vedd hogy a bosch az rossz. Pl a bosch és a sagem összehasonlításában autóelektronikában bizonyára a bosch jön ki minőségibb, megbízhatóbb technikaként. De a denso csak amiatt lett létre is hozva hogy maximális minőségi mutatókkal bíró alkatrészt építhessen be a toyota saját járműveibe. Gondolom ezt nem vitatod. Az, hogy neked negatív tapasztalatod volt vele az szerencsétlen véletlen lehet, hogy pont 4x kifogtál ilyen hibát. De nagyrészt azért nem a denso-s alkatrészek romlanak el.Pontosítok kisebb százalékkal van meghibásodása valószínüsíthetően.
Tudom én, hogy hogy érti
... Csak ne ilyen vérlázító módon fogalmazza meg, hogy "szemétből gyártott selejt", mert ez így baromira nem igaz, és kinyílik tőle a bicska az összes, hiba nélkül szolgáló európai Toyota gazdájának a zsebében
!
Mint ahogy attól a szövegtől is a Dunának tudok szaladni, hogy ha az európai Toyota romlik el, az azért van, mert xar európai - ha viszont a japán, akkor az "szerencsétlen véletlen" (ahogy te is most írod), "pech", "biztos valami oka van" stb stb stb. Ezek a megfogalmazások kivétel nélkül, mind érvényesek, és ha tárgyilagosak vagyunk, akkor feltétlenül használandók az európai Toyoták meghibásodásaira is. Ha az európai Toyota romlik el, az is szerencsétlen véletlen, pech, biztos valami oka van stb. Ez a hátrányos, előítéletes megkülönböztetés az, amit nem tudok szó nélkül hagyni. Ezer és egy példa van a japán Toyoták meghibásodására is, és NINCS szignifikáns, nagyságrendi különbség a japán és az európai Toyoták meghibásodási valószínűsége között.
A négy Denso generátor négy különböző Camryben romlott el, mindegyik amiatt, mert egész egyszerűen elkoptak. Ez rendben is van, nincs vele semmi gond. A gond azzal van, hogy ha ezek történetesen Bosch generátorok lettek volna, akkor a meghibásodásukat b.c. Mester egészen biztosan a szokásos, dühös-gunyoros "fos-Bosch" kijelentéssel nyugtázta volna