Akkor kérem a magyarázatot arra, hogy miért lehet két oldalon növekvő ellenállást, másik kettőn csökkenőt mérni?
Ez max a kezdeti verziók fojtószelep potija lehet, mert anno amikor az elektromos vezérlésű karbik, majd a befecskendező rendszerek bejöttek, csak alapjárati kapcsolók voltak. Majd, ahogy a videón is látszik kiegészült a full throttle kapcsolóval a max teljesítményhez, majd jöttek az ellenálláspályák, úgy ahogy írtam, hogy az ecu számára diagnosztizálható legyen. Illetve üzembiztonság szempontjából is jobb a két ellentétes karakterisztikájú pálya.
Másrészt annak ellenére, hogy 4A-FE a motorkódja, voltak különböző változatai ennek a motornak, már benne volt a carina II utolsó évjárataiban, végig vitte a carina E-t és még az Ave ráncfelvarrásig is beépítették. Tudnám sorolni a különbségeket és mind 4A-FE. Tehát az, hogy ez egy 4A-FE szenzor, amire a címen kívül semmi sem utal, az még nem jelent semmit.
Elég csak a lean burn motorokat említenem, az aztán igen sokban különbözik, még sincs külön jelölve, se motorszámmal sem sehogy! Szóval...
Itt van pl. a szegény keverékes 4 pólusú poti adatai:
[a csatolmányt egy admin törölte]