Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2721488 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6060 Dátum: 2011.10.12 20:22:36 »
Megtörtént a gyertyacsere. NGK BCPR6E volt benne, NGK BCPR6EY került a helyére. Nemrég volt a próba,hát tökéletes  :hug: megy mint az állat!   :clap:    Amúgy a gyertyahézag  1 mm.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6061 Dátum: 2011.10.12 22:53:46 »
Hali!

Ezt hol találom amit fennt irtál?

Milyennek kell lennie a jónak?

üdv

A fojtószeleppel van egy tengelyen, legalábbis mellette szokott lenni. Biztosan, csakis oszcilloszkóppal lehet vizsgálni, ahol látod a jelet, nem-e hagy ki, nem-e zavaros. Minimum 3 vezeték megy rá.

caspian11

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6062 Dátum: 2011.10.13 09:27:00 »
oké megnézzük!

Köszi szépen!

L Ferenc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6063 Dátum: 2011.10.13 10:40:18 »
Sziasztok!

'97 év végi Carina 1.6-om van 300 e. Km-el, olyan rég ülök benne, hogy már nem tudom minek hogyan kell működni. A szervóm mindig is szólt végállásban ezért nem húztam koppra. De lehet, hogy most keményedik.
Kérdés: szervó olajcsere nem lenne esedékes ennyi Km után? Megoldja ez a feltételezett keményedést? És, hogy is kell?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6064 Dátum: 2011.10.13 18:56:20 »
üdv!
Talán megoldja, de többszöri csere rövidebb időn belül javallott, mert nem biztos, hogy egyből jó lesz!
20 E km-enként kell vagy 2 évente érdemes!
A menetét leirtuk párszor, keress rá itt a fórumban!

L Ferenc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6065 Dátum: 2011.10.13 21:11:46 »
Kössz a tanácsot, így járok el. L Ferenc

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6066 Dátum: 2011.10.13 22:46:15 »
üdv!
Talán megoldja, de többszöri csere rövidebb időn belül javallott, mert nem biztos, hogy egyből jó lesz!
20 E km-enként kell vagy 2 évente érdemes!
A menetét leirtuk párszor, keress rá itt a fórumban!

20ezrenként vizsgálni! Ezt írja a kezelési is, most ennyire fontos lenne ilyen rövid távonként cserélni? Hát nem tudom.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6067 Dátum: 2011.10.13 23:51:44 »
Ön dönt!
Egy szervo szivattyú bontottan is drágább, mint 2-3x lecserélni az olajat.  :whistling:

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6068 Dátum: 2011.10.14 07:11:15 »
Sziasztok !

Ma reggel arra lettem figyelmes, hogy egy nagyobb fékezésnél a (!) piktogram bevillant a műszerfalon. Először nem láttam pontosan mi volt, de aztán újabb erőteljes fékezésnél már tudatosan elő tudtam idézni. Mi lehet ez szerintetek?
Én első körben valami folyadékszintre gondoltam, ami valahol a határon lehet és ekkor bevillan, viszont éles kanyar is volt útközben, ott nem villant be (egyik oldali kanyarban sem).
Lehetséges hogy féknek van valami visszajelzője? Az első betétek 140.000-nél lettek cserélve, a második betétek épp 280.000-nél, most 392.000 van benne, lehet aktuális lesz a csere? Én nem is tudtam hogy van elektromos visszajelzője... ha van ...
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6069 Dátum: 2011.10.14 08:11:09 »
üdv!
A fékfolyadék szintjére utal a jelzés (alacsony) vagy a visszajelzőrendszer rendetlenkedik... illetve dizelmotornál a vákuumproblémákra.

Féktartályban milyen a folyadék? Mikor lett cserélve? Szint a MAX-ig van?
Kézifékkarnál van a kézifék visszajelző kapcsolója, akár az is csinálhatja, ellenőrizd, hogy kiold-e, mikor leengeded a kart, ha gyanús ki kell venni megmérni!

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6070 Dátum: 2011.10.14 09:05:12 »
Nekem is volt ilyen jelenség, de lett utána fékfolyadék csere meg féktárcsa + betét is ki lett cserélve. Talán a fékfolyadék okozhatja, de nem biztos.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6071 Dátum: 2011.10.14 09:21:41 »
Kaminak van igaza, szerintem is, a betétek kopnak, így aztán a kiegyenlítőtartályban alacsonyabb a szint, extrén körülmények között viselkedhet így, hogy a meglöttyenő folyadék miatt kivillan a visszajelző. Szvsz. egy ellenőrzés nem árthat, de nem azonnal szétganajozni az egész fékrendszert. Esetleg egy csöpp fékfolyadék mehet bele.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6072 Dátum: 2011.10.14 09:24:42 »
Ahhoz hogy max-ról a szint leessen annyira, már nagyon vasra kell koptatni  :whistling:, de előferdül!

Jah! Carinában nem tudok fékbetét kopásjelzőről!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6073 Dátum: 2011.10.15 09:52:31 »
Corollánál is így van, ez a piktogram villan be, ha elfogyott a fékbetét! :hug:
         

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10280
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6074 Dátum: 2011.10.15 10:39:31 »
Megtörtént a gyertyacsere. NGK BCPR6E volt benne, NGK BCPR6EY került a helyére. Nemrég volt a próba,hát tökéletes  :hug: megy mint az állat!   :clap:    Amúgy a gyertyahézag  1 mm.
Örülök, hogy jó lett, hála Istennek! Akkor még nem is volt túl drága  :clap: