Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2663785 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #270 Dátum: 2004.06.03 10:42:15 »
Idézetet írta: "raki"
Idézetet írta: "Palaczk"

Mit értesz azalatt , hogy "elinduláskor" ? Motorindítás után ?


Motor indítás után.


Idézetet írta: "Palaczk"

Egyenesen álló kerekekkel is csinálja , vagy csak alászedett kormánnyal ?


Inkább csak alászedett kormánnyal. Ha egyenesen áll a kormány, akkor nagyon halk vagy inkább semmi hangja nincs.


A folyadékszint rendben van ? Nem nyomja ki sehol a folyadékot ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

raki

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #271 Dátum: 2004.06.03 11:35:22 »
Idézetet írta: "Palaczk"

A folyadékszint rendben van ? Nem nyomja ki sehol a folyadékot ?


Szervó folyadék szintje megfelelő és nem csökken. Ezt azért tudom, mert az egyik alkalommal, amikor alánéztek a kocsinak azt mondták, hogy folyik a kormányszervó folyadék. Azóta minden alkalommal, amikor valami miatt alánéznek megkérdezem, hogy vajon tényleg folyik-e és eddig mindig az volt a válasz, hogy nem. Na meg a lötty szintjét is figyelemmel kísérem, és 2 év óta (mióta nálam van és nézem) változatlan a szinjte.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #272 Dátum: 2004.06.22 08:44:20 »
Ezek a japánok tényleg nem gondoltak arra hogy le kéne néha venni az inditómotort. :( Ami a kulcs jó lenne az nem fér be ami meg befér az megnem jó semmire.Viszont lefotóztam az indító motort. :)
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #273 Dátum: 2004.06.22 08:47:52 »
Link van a fotóról? Vagy csak tényként közölted, hogy van kép de "bibííí nem mutatom meg nektek"?  :D

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #274 Dátum: 2004.06.22 09:05:10 »
Idézetet írta: "squiddy"
Link van a fotóról? Vagy csak tényként közölted, hogy van kép de "bibííí nem mutatom meg nektek"?  :D


Bibi most nem mutizom meg mert még a gépen van otthol!
Tegnap már nem volt időm és erőm letöltögetni. :(

MA ha kész lesz a moci akkkor talán megcsinálom az olajos cserét is! :)
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #275 Dátum: 2004.06.22 09:06:53 »
Ja és átmélezem holnap. :)
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #276 Dátum: 2004.06.22 15:28:57 »
Carina szervó: Palaczk már mindent elmondott ezzel kapcsolatban amit el lehetett.

Viszont érdekességképpen: A Carina E szervói a 1996-os gyártási évben sajna nem igen sikerültek. A hibás szervókat még a gariidőn belül cserélték, így azok már egyáltalán nem okozhatnak hibát.

Sajna a Carina E szervói hangosak, különösen végállásban. Ez azonban nem jelenti, hogy a végálláson kívül hangoskodnia kellene.

Önmaga a szervószivattyú is lehet hangos, illetve a hosszanti-bordásszíj is okozhatja terheléskor (kormányzáskor) a hanghatást.

Egy viszont biztos: a szervószivattyú javítása nem olcsó!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #277 Dátum: 2004.06.25 23:42:43 »
Idézetet írta: "Trotter66"

Sajna a Carina E szervói hangosak, különösen végállásban. Ez azonban nem jelenti, hogy a végálláson kívül hangoskodnia kellene.


Én még nem találkoztam olyan autóval , amelynek végállásban ne zúgna , nyüszítene , zümmögne , sziszegne , vinnyogna (mindenki kiválaszthatja a szerinte megfelelő kifejezést...) a szervója ... Ez totál természetes dolog .

Most nálam van barátném 440-es Volvoja (az a bizonyos , amelyiknek mosástól három napra kinyiffant a világítása) - na , ennek középállás környékén tekergetve is van némi (halk) szervóhangja - kis szisszenő hangokat hallat , ha áll az autó alapjáraton járó motorral , és tekergeted a kormányt , akkor lehet hallani  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #278 Dátum: 2004.06.28 08:54:05 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"

Sajna a Carina E szervói hangosak, különösen végállásban. Ez azonban nem jelenti, hogy a végálláson kívül hangoskodnia kellene.


Én még nem találkoztam olyan autóval , amelynek végállásban ne zúgna , nyüszítene , zümmögne , sziszegne , vinnyogna (mindenki kiválaszthatja a szerinte megfelelő kifejezést...) a szervója ... Ez totál természetes dolog .

Most nálam van barátném 440-es Volvoja (az a bizonyos , amelyiknek mosástól három napra kinyiffant a világítása) - na , ennek középállás környékén tekergetve is van némi (halk) szervóhangja - kis szisszenő hangokat hallat , ha áll az autó alapjáraton járó motorral , és tekergeted a kormányt , akkor lehet hallani  :roll:


Remélem a nyári talira jössz, és akkor meghallgathatod a Nissanét. Az sztem egyáltalán nem szól, se végállásban, sem sehol.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #279 Dátum: 2004.06.29 11:01:53 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Remélem a nyári talira jössz, és akkor meghallgathatod a Nissanét. Az sztem egyáltalán nem szól, se végállásban, sem sehol.


Nyári talira természetesen , hacsak valami vis maior be nem üt , megyek  :)  !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #280 Dátum: 2004.06.29 12:06:40 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
Remélem a nyári talira jössz, és akkor meghallgathatod a Nissanét. Az sztem egyáltalán nem szól, se végállásban, sem sehol.


Nyári talira természetesen , hacsak valami vis maior be nem üt , megyek  :)  !


Valahogy én is így vagyok, ráadásul Te is én is programpontszervezők vagyunk vagy mi... :-)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Csapo-G

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 192
első hozzászólás
« Válasz #281 Dátum: 2004.07.30 13:32:13 »
Üdvözlet Mindenkinek!

Új vagyok itt, és ez alkalomból szeretnék néhány szóban bemutatkozni.

Egy 1996-os 4 ajtós Carina E Xli boldog tulajdonosa vagyok. Korábban egy '93-as 5 ajtós Liftback-et birtokoltam, de ezt egy Citroen-es polgártárs tavalyelőtt ősszel rommá törte. Ez tovább növelte a francia autók iránti ellenszenvemet :)

Amint látható a márka iránti elkötelezettség megmaradt, köszönhetően a jó tapasztalatoknak. A régi Carina még a japánban gyártott utolsó szériából való volt, a mostani már made in England, így van összehasonlítási alapom. Véleményem szerint a japán verzió valamivel igényesebb, robosztusabb, jobban figyeltek az apróságokra.

Meglátszik, hogy az angol Carinát is elérte a gyorsabban-olcsóbban-egyszerűbben gyártás trendje.

Visszaolvastam jónéhány oldalt, és több ismerős bosszúsággal (direkt nem használtam a hiba szót) találkoztam. Pl.:

- gyújtáskapcsolóba beragadt kulcs
- végállásban nyüszítő kormányszervó
- gyenge csomagtérajtó rugó

Van néhány extra gondom is, ezeket nemsokára megosztom veletek, hátha volt már valakinek hasonló élménye ...
sapo-G - Avensis 1.6 Sol LSE 2000

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #282 Dátum: 2004.07.30 13:50:06 »
Üdv az oldalon!

Milyen színű a kocsid?
*****************
Tegnap láttam a volt autómat a Soproksári úton du 1/2 5-5 között kifele GFP-***, nagyon jó érzés volt újra látni a kicsikét! Csak sajna, amikor körbeautóztam, megláttam, hogy a bal eleje egy kicsit törtött lett..... A párommal együtt fel is nyüszítettünk... A töretlen régi autónk!!
*****************
Remélem ettől eltekintve nem igen volt vele baj....
Sok szép kilómétert még vele....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #283 Dátum: 2004.07.30 17:10:11 »
Csapo-G : Halihó :)

Csak annyit gyorsan , hogy a legtöbb autó (nemcsak Carinák , és nemcsak Toyoták) szervója zúg/sivít/nyüszít végállásban . Ez a szervó műküdési elvéből adódó természetes jelenség , és NEM hiba .

Az ajtó-kitámasztóid (oldalajtókra gondolok) milyenek ? Ha valamit utálok a Carinában , hát az az , hogy a legkisebb emelkedőn is visszacsukódik az ajtó az ember lábára , mert a kitámasztók hatása a nullával egyenlő  :x
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #284 Dátum: 2004.08.04 16:57:28 »
Sziasztok!
Egy apró szösszenet foglalkoztat már egy ideje. Többször le akartam írni, de mindig kiment a fejemből, íme:
Alapjárati fordulatszám a téma.
Az autó rendesen (dimanikusan), a megfelelő idő alatt eléri az üzemi hőmérsékletet. Eddig semmi gond. Már meleg motor mellett, ha menet közben pl kiveszem üresbe az autót és úgy gurulok, vagy nagyobb hézagot hagyok a váltások között, nem esik vissza a fordulat teljesen a normál alapjáratira (750-800), hanem olyan 1000 körül áll meg nem megy alá. Vajon miért lehet ez? Ha a gurulás után megállok a kocsival, akkor pár másodpercen belül visszaáll az alapjárat a normálisra. Ill. üzemmeleg motort újraindítva szintén normálisan áll be az alapjárat. Tehát álló helyzetben mindig rendben van a dolog.
A termosztátot már a tavalyi tél előtt kicserléltem, ugyan a régi rossz volt (55 fokon zárt csak vissza), de az újjal sem oldódott meg a probléma. Szal valszeg a kutya nem itt lesz elásva, hanem vhol az üzemanyag rendszer körül... gondolom én...
Most Ti jöttök! :)
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI