Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2663889 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #225 Dátum: 2004.05.18 15:55:37 »
Utánaérdeklődtem, nagyon macerás. Tudniillik bejelented, hogy hozzák át az új szolgáltatóhoz a telcsiszámot. Oké, mondja az új, két hét, az átfutás, majd az adott napon 4-8 óra telefonnélküliség, aztán él a régi szám az új szolgáltatónál. Szóval ennyit nekem nem ér meg. Megmarad egy darabig a régi számom is, amíg elhal a Praktikum kártya. Ez kb. majdnem egy év időtartam.  Addig csak beszélek minden olyan személlyel akinek oda akarom adni a számomat.

Eddig is jól elvoltam, a számcserékkel, ezután is elleszek.

Na ja Westeles számmal Vodás lenni... :-)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #226 Dátum: 2004.05.18 16:03:01 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyvalamit azért mindenképpen tegyél meg , miel?tt rászánnád magad az akcióra : bizonyosodj meg róla , hogy mi okozza ténylegesen az olajfogyasztást . Fölösleges javításokra ne adj ki pénzt ...

Egyrészt. Másrészt én mindig fázom attól, hogy megbontsanak zárt rendszereket, mert az csak újabb hibák forrása lehet. Nem úgy teszi vissza, nem úgy tekeri rá, stb.


Igen , pontosan így érzek én is . Főleg a motorral kapcsolatosan ... Minden egyes beavatkozás rizikót jelent . Egyrészt azt a rizikót , hogy a szerelő elront valamit - másrészt azt , hogy kitalálja valamiről , hogy rossz  :?  ... Ez utóbbi persze , ha van megbízható , ismerős szerelőd , kivédhető . De nem mindenkinek van ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #227 Dátum: 2004.05.18 22:12:23 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyvalamit azért mindenképpen tegyél meg , miel?tt rászánnád magad az akcióra : bizonyosodj meg róla , hogy mi okozza ténylegesen az olajfogyasztást . Fölösleges javításokra ne adj ki pénzt ...

Egyrészt. Másrészt én mindig fázom attól, hogy megbontsanak zárt rendszereket, mert az csak újabb hibák forrása lehet. Nem úgy teszi vissza, nem úgy tekeri rá, stb.


Igen , pontosan így érzek én is . F?leg a motorral kapcsolatosan ... Minden egyes beavatkozás rizikót jelent . Egyrészt azt a rizikót , hogy a szerel? elront valamit - másrészt azt , hogy kitalálja valamir?l , hogy rossz  :?  ... Ez utóbbi persze , ha van megbízható , ismer?s szerel?d , kivédhet? . De nem mindenkinek van ...

Sziasztok!
Azt kell, hogy mondjam: teljesen igazatok van. Fölösleges addig akármit csinálni, míg nincs komolyabb baj. Márcsak azért is, mert a verdám még nem nagyon volt szétszedve, és mint ahogy Palaczk is látta a motortérböl is majdhogyanem enni lehet. Sehol egy olajfolt, folyás, csöpögés.
A szervízektöl marhára majrézom. Pont ahogyan írtad: mivan, ha kihagy valamit, mivan, ha nem tudja micsináljon vele, mivan, ha átver stb.
Szerencsére van egy apósom és egy sógorom, akiknek ez a kisújában van. Após autószerelö-szakoktató, sógor pedig egy rendkívül ügyeskezü gyerek. Szal rájuk merném bízni a kocsit. Itt már csak akkor jöhet bibi, ha vmilyen speckó szerszám kell. Amúgymeg hagyon egy darabig a francba az egészet. Júliusban müszaki + zöldkártya; utána majd meglátjuk mi lesz.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #228 Dátum: 2004.05.18 22:26:54 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Most már tényleg kíváncsi vagyok erre a gépre. Egést nyáron dolgozom, tehát Pesten vagyok, kivéve a 7végéket, meg el?re láthatóan a tali napját :-)

Privibe elnyomom a telcsiszámomat, ez még pár nap, mert most váltok Vodára, így új számom lesz. Addig is, nyugodj meg, ha Palaczk Nagymester aztat mondja, hogy jó, akkor tuti jó, hiszen úgy informálódtam, hogy ? látta, kipróbálta, nemde?

Szia Trotter!

Okés! Küldd a számod. Legalább egy héttel elötte megpróbálok üzenni. ELsö lehetséges idöpont a júni 10 vagy 11, mer akkó nem dolgozom - bajoroknál valami ünnep lesz. :)
Ha van olyan email-ed, amit gyakran olvasol, azt is megadhatnád. Thx. :)

Igen a Palaczk Mester látta, söt ki is próbálta a járgányom. Szerinte nagyon rendben van a korához képest. Egyébként én is osztom a véleményét. Vásárlás elött rengeteg Carinát néztünk meg; messze ez volt a legjobb állapotban.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

NoGun

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 585
    • http://www.nogun.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #229 Dátum: 2004.05.18 23:12:13 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Utánaérdeklődtem, nagyon macerás. Tudniillik bejelented, hogy hozzák át az új szolgáltatóhoz a telcsiszámot. Oké, mondja az új, két hét, az átfutás, majd az adott napon 4-8 óra telefonnélküliség, aztán él a régi szám az új szolgáltatónál. Szóval ennyit nekem nem ér meg. Megmarad egy darabig a régi számom is, amíg elhal a Praktikum kártya. Ez kb. majdnem egy év időtartam.  Addig csak beszélek minden olyan személlyel akinek oda akarom adni a számomat.

Eddig is jól elvoltam, a számcserékkel, ezután is elleszek.

Na ja Westeles számmal Vodás lenni... :-)


Praktikum kártya, meg Westeles számmal Vodás lenni?
nem nagyon értem, akkor most mid van és mit szeretnél?

Egyébként ezalatt az idő alatt végre megcsinálhatják az egykapus rendszert, ahogy tervezték és ahogy nem működik ...

Szerintem mostanra, szinte kiegyenlítődött a piac, kisebb eltérések még vannak, meg habitus beli különbségek, de nagyjából ugyanaz. Miért pont most váltasz? Biztos vagy benne, hogy érdemes?
HORDD EL MAGADON!
____ www.nogun.hu ______

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #230 Dátum: 2004.05.19 13:41:53 »
Idézetet írta: "kavarc"
Sziasztok!
Azt kell, hogy mondjam: teljesen igazatok van. Fölösleges addig akármit csinálni, míg nincs komolyabb baj. Márcsak azért is, mert a verdám még nem nagyon volt szétszedve, és mint ahogy Palaczk is látta a motortérböl is majdhogyanem enni lehet. Sehol egy olajfolt, folyás, csöpögés.
A szervízektöl marhára majrézom. Pont ahogyan írtad: mivan, ha kihagy valamit, mivan, ha nem tudja micsináljon vele, mivan, ha átver stb.
Szerencsére van egy apósom és egy sógorom, akiknek ez a kisújában van. Após autószerelö-szakoktató, sógor pedig egy rendkívül ügyeskezü gyerek. Szal rájuk merném bízni a kocsit. Itt már csak akkor jöhet bibi, ha vmilyen speckó szerszám kell. Amúgymeg hagyon egy darabig a francba az egészet. Júliusban müszaki + zöldkártya; utána majd meglátjuk mi lesz.


Ohó , hát akkor te nagyon előnyös helyzetben vagy , ha mindjárt két ingyenes szerelőd is van  :D

Egyébként én is csak meg tudom erősíteni , amit írtál : ráérsz vele !

Mondjuk , ha munkadíjra nem kell fizess semmit , akkor a sz.szimering-csere tényleg nem egy nagy érvágás : az anyagköltség csak olyan 5-6 ezer körül van (ennyibe kerül egy garnitúra szimering) , meg még esetleg egy szelepfedél-tömítés kellhet , ami szintén csak pár ezres  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #231 Dátum: 2004.05.19 19:21:44 »
Kavarc ,

Utánaérdeklődtem Toyota-szerelő ismerősömnél a dolognak . Elmondtam neki a tüneteket , amit a kocsid produkál ; hogy mit tapasztaltam a próbaúton ; és a kompresszió-mérés eredményét .

A lényeg röviden : úgy kell hagyni , ahogy van !

Két okból is .

Egyrészt : a szerelő is megerősítette , hogy ez az olajfogyasztás - bagatell . A nullához képest persze sok , de nem kell ilyen legenda-sémákban gondolkodni , hogy "egy Toyota-motor ne fogyasszon olajat" , mert ennek semmi valóság-alapja nincs . Egy Toyota-motor is fogyaszthat olajat (mellesleg a Camrym is fogyaszt , olyan 5000 kilométerenként egy litert , és ezt megette már 147 ezer kilométerrel is - és most , 274 ezer kilométerrel is ennyit eszik  :)!) . Ő úgy fogalmazott , hogy majd ha a motorod a jelenlegi mennyiség dupláját kajálja meg - na , akkor majd nekiállhatsz félrerakosgatni a pénzt a javításra . Addig teljesen fölösleges - mert a hibának önmagán túlmutató jelentősége nincs (más nem mehet tönkre tőle , és a kocsi használhatóságát sem befolyásolja) , továbbá ha normálisan használod és rendesen karbantartod az autót , akkor még rettentően sokáig is eltarthat , míg ez bekövetkezik .

Másrészt : a javítás nem lesz olcsó mulatság . Ugyanis , mint most megtudtam , ezekkel a 4A-FE motorokkal elő szokott fordulni ilyesmi - és a dugattyúgyűrűk okozzák  :!:  Meg mellesleg a szelepszárszimeringek is , de azoknak a rovására az olajfogyasztásnak csak kis százaléka írható . Tehát a ludasok a gyűrűk . Mégpedig nem kopás , hanem az anyag lágysága miatt .

A javításhoz tehát szét kell szedni a fél motort . Le kell venni a hengerfejet , szétszedni ; kiszedni a dugattyúkat ; stb . Anyagszükséglet : gyűrű-garnitúra , hengerfejtömítés , szelepszárszimering-garnitúra (a szerelő szerint ebből nagyon javallott a gyárit megvenni , mert az utángyártott sokkal rövidebb ideig tart) , szelepfedél-tömítés meg egy-két kisebb mütyür .

Mindez együtt , mondanom sem kell , igen húzós pénz ! Sok-sok liter olaj ára kijön belőle  :roll:  ...

Szóval : ha csak nem az a szándékod , hogy még tíz évig megtartsd az autót és még 200 ezer kilométert tegyél bele - akkor hagyd a fenébe ezt a javítást , és figyelj oda az olaj-utántöltésre  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #232 Dátum: 2004.05.19 20:03:39 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A javításhoz tehát szét kell szedni a fél motort . Le kell venni a hengerfejet , szétszedni ; kiszedni a dugattyúkat ; stb . Anyagszükséglet : gyuru-garnitúra , hengerfejtömítés , szelepszárszimering-garnitúra (a szerelo szerint ebbol nagyon javallott a gyárit megvenni , mert az utángyártott sokkal rövidebb ideig tart) , szelepfedél-tömítés meg egy-két kisebb mütyür .

Na, ez az, amit nem szabad megtenni egy kis olajfogyasztás miatt. Erröl szóltunk alább...
music     

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #233 Dátum: 2004.05.19 23:26:20 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Ohó , hát akkor te nagyon el?nyös helyzetben vagy , ha mindjárt két ingyenes szerel?d is van  :D

Egyébként én is csak meg tudom er?síteni , amit írtál : ráérsz vele !

Mondjuk , ha munkadíjra nem kell fizess semmit , akkor a sz.szimering-csere tényleg nem egy nagy érvágás : az anyagköltség csak olyan 5-6 ezer körül van (ennyibe kerül egy garnitúra szimering) , meg még esetleg egy szelepfedél-tömítés kellhet , ami szintén csak pár ezres  :)

Hm. Én úgy tudom a hengerfejet is le kell szedni. Máskülönben micsinálsz a szelepekkel. Persze, elvileg meg lehetne csinálni, DE egyrészröl nagyon macerás, másrészröl, ha már szétszedik "jobb" helyeken a szelepeket is meg szokták egy kicsit vizslatni/csiszolni.
Szumma: még a hengerfejtömítés is befigyel a képletbe. :(
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #234 Dátum: 2004.05.19 23:39:49 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Másrészt : a javítás nem lesz olcsó mulatság . Ugyanis , mint most megtudtam , ezekkel a 4A-FE motorokkal el? szokott fordulni ilyesmi - és a dugattyúgy?r?k okozzák  :!:  Meg mellesleg a szelepszárszimeringek is , de azoknak a rovására az olajfogyasztásnak csak kis százaléka írható . Tehát a ludasok a gy?r?k . Mégpedig nem kopás , hanem az anyag lágysága miatt .

Ezt az utolsó mondatot nem nagyon értem.  :shock: Ha túl lágy, akkor jobban kopik, nem? Egyébként, ha jól tudom akkor ezek krómgyürük, amik benne vannak, szal nem szabadna "ennyire" kopniuk. vagy most attól függ meyilk gyürüre gondoltál. nem mindegy. :) Mert, ha a kompresszió jó, és a szimmeringek is, akkor csak a olajlehúzók lehetnek a ludasak. Én így tudom. Persze mint mindenki, én is tévedhetek. :)

Idézetet írta: "Palaczk"
A javításhoz tehát szét kell szedni a fél motort . Le kell venni a hengerfejet , szétszedni ; kiszedni a dugattyúkat ; stb . Anyagszükséglet : gy?r?-garnitúra , hengerfejtömítés , szelepszárszimering-garnitúra (a szerel? szerint ebb?l nagyon javallott a gyárit megvenni , mert az utángyártott sokkal rövidebb ideig tart) , szelepfedél-tömítés meg egy-két kisebb mütyür .

Mindez együtt , mondanom sem kell , igen húzós pénz ! Sok-sok liter olaj ára kijön bel?le  :roll:

Hát nekem mondod! :) Asszem Toygli003 kérdezte az árakat. Ha csak az anyagköltséget számolom, melyben a gyürük és a szimmeringek gyáriak, akkor az ca. 75-80k magyar Forint. Abból nagyságrendileg 38 Liter olajat tudok beletötteni. :)

Idézetet írta: "Palaczk"
Szóval : ha csak nem az a szándékod , hogy még tíz évig megtartsd az autót és még 200 ezer kilométert tegyél bele - akkor hagyd a fenébe ezt a javítást , és figyelj oda az olaj-utántöltésre  :idea:

Pedig sajna az a szándékom. Mivel lakásra gyúrunk eröteljesen, így nem valószínü, hogy új vagy újabb autót tudunk vásárolni. Hacsak be nem üt egy 5ös a lottón. :)
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #235 Dátum: 2004.05.20 08:55:33 »
Jelentem alásan a kocsim megkapta a kozmetikai beavatkozást a bal első sárvédő környékén :) Ki lett kalapálva (4000 Ft, de ebben az árban benne van az első ablak mozgatószerkezetébe való beavatkozás, ami miatt az ablak nem a sínében futott és begyűrte a gumit) és lett lett fújva (15000 Ft).
Nagyon szép lett, de 2-3 hét múlva vinni kell políroztatni, állítólag akkor fognak igazán a színek egymáshoz passzolni.
A festő srác szerint viszont nagyon fura az autó, mert több eleme is más színű!  Én azt mondtam neki, hogy vétel előtt rétegvastagság mérővel végig lett mérve és a horpadási helyet kivéve, ami már javítva lett egyszer mindenhol gyári értékeket mutatott a műszer. Erre ő azt mondta, hogy a saját Ventojának is 150 mikronos a festékrétege, de az már úgy lett "házilag" újrafújva.
Palaczk:  elképzelhetőnek tartod, hogy az autóm meg lett volna törve máshol is, mint a bal elején?!  :shock:

grastone

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #236 Dátum: 2004.05.20 09:27:48 »
Idézetet írta: "squiddy"
Ventojának is 150 mikronos a festékrétege, de az már úgy lett "házilag" újrafújva.


Bár nem nekem lett címezve a kérdés de szerintem ha a fényezés jól néz ki és az illesztések is rendben vannak, ráadásul nem is rozsdál, nem csavarodik mikor járdára mászol, stb. Akkor miért foglalkozol ilyesmivel?

Más:

A közelmúltban saját hibámból odacsaptam az autót egy magas járdaszegélykőhöz.  :banging: A küszöböt nyomta be egy teljes szélességében kb 20cm-es darabon. Szerintetek lehet valamit ezzel csinálni? Mostanában úgyis mindenki benne van a kalapál(tat)ásban. :)
Grastone  Carina Є 1.6 Sedan

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #237 Dátum: 2004.05.20 12:31:36 »
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Palaczk"

Másrészt : a javítás nem lesz olcsó mulatság . Ugyanis , mint most megtudtam , ezekkel a 4A-FE motorokkal el? szokott fordulni ilyesmi - és a dugattyúgy?r?k okozzák  :!:  Meg mellesleg a szelepszárszimeringek is , de azoknak a rovására az olajfogyasztásnak csak kis százaléka írható . Tehát a ludasok a gy?r?k . Mégpedig nem kopás , hanem az anyag lágysága miatt .

Ezt az utolsó mondatot nem nagyon értem.  :shock: Ha túl lágy, akkor jobban kopik, nem? Egyébként, ha jól tudom akkor ezek krómgyürük, amik benne vannak, szal nem szabadna "ennyire" kopniuk. vagy most attól függ meyilk gyürüre gondoltál. nem mindegy. :) Mert, ha a kompresszió jó, és a szimmeringek is, akkor csak a olajlehúzók lehetnek a ludasak. Én így tudom. Persze mint mindenki, én is tévedhetek. :)


Nem tudom . Csak továbbadtam , amit a szerelő mondott . Azt mondta : "a gyűrűk ilyenkor nem megkopnak (ezért is jók a kompresszió-értékek) hanem lágyulnak." Szó szerint így .

Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Palaczk"
A javításhoz tehát szét kell szedni a fél motort . Le kell venni a hengerfejet , szétszedni ; kiszedni a dugattyúkat ; stb . Anyagszükséglet : gy?r?-garnitúra , hengerfejtömítés , szelepszárszimering-garnitúra (a szerel? szerint ebb?l nagyon javallott a gyárit megvenni , mert az utángyártott sokkal rövidebb ideig tart) , szelepfedél-tömítés meg egy-két kisebb mütyür .

Mindez együtt , mondanom sem kell , igen húzós pénz ! Sok-sok liter olaj ára kijön bel?le  :roll:

Hát nekem mondod! :) Asszem Toygli003 kérdezte az árakat. Ha csak az anyagköltséget számolom, melyben a gyürük és a szimmeringek gyáriak, akkor az ca. 75-80k magyar Forint. Abból nagyságrendileg 38 Liter olajat tudok beletötteni. :)


Igen , a szerelő is valami ilyesmi összeget említett . De ő ebbe a munkadíjat is beleértette már  :idea:

Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Palaczk"
Szóval : ha csak nem az a szándékod , hogy még tíz évig megtartsd az autót és még 200 ezer kilométert tegyél bele - akkor hagyd a fenébe ezt a javítást , és figyelj oda az olaj-utántöltésre  :idea:

Pedig sajna az a szándékom. Mivel lakásra gyúrunk eröteljesen, így nem valószínü, hogy új vagy újabb autót tudunk vásárolni. Hacsak be nem üt egy 5ös a lottón. :)


Csak azt tudom mondani továbbra is (pláne , ha lakásra gyűjtötök) , hogy amíg nem rosszabbodik jelentősen(!) , addig ne foglalkozz vele . A szerelő is ezt mondta , pedig hát neki , ugye , elvileg érdeke , hogy rábeszélje a javításra az embereket  :wink:  ... És ez a jelentős rosszabbodás könnyen lehet , hogy már be sem fog nálad következni . Mondom : az enyém is ugyanannyi olajat eszik 127 ezer km óta  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #238 Dátum: 2004.05.20 12:35:26 »
Idézetet írta: "squiddy"

A festő srác szerint viszont nagyon fura az autó, mert több eleme is más színű!  Én azt mondtam neki, hogy vétel előtt rétegvastagság mérővel végig lett mérve és a horpadási helyet kivéve, ami már javítva lett egyszer mindenhol gyári értékeket mutatott a műszer. Erre ő azt mondta, hogy a saját Ventojának is 150 mikronos a festékrétege, de az már úgy lett "házilag" újrafújva.
Palaczk:  elképzelhetőnek tartod, hogy az autóm meg lett volna törve máshol is, mint a bal elején?!  :shock:


Passzolom a kérdést . Amennyire én a szememmel meg a rétegvastagság-mérővel meg tudtam állapítani , máshol nem volt javítva . Viszont én nem vagyok autófényező . Azt azért hozzátenném , hogy láttam már autót , amelyre némelyik autófényező azt mondta , hogy újra volt fújva , némelyik szerint pedig gyári volt a fényezés - na , erre varrjál gombot !

Mellesleg egy biztos : ha egy elemet úgy fújnak újra , hogy azon a gyárinak megfelelő festékvastagság keletkezik , akkor az egyrészt cserélve volt , másrészt profin lett fényezve . Magyarul gányolásról nem lehet szó  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #239 Dátum: 2004.05.20 12:44:22 »
Idézetet írta: "grastone"

Bár nem nekem lett címezve a kérdés de szerintem ha a fényezés jól néz ki és az illesztések is rendben vannak, ráadásul nem is rozsdál, nem csavarodik mikor járdára mászol, stb. Akkor miért foglalkozol ilyesmivel?

Mivel nem örülnék ha kiderülne, hogy egy kis túlzással élve "ronccsal" járok nap mint nap mert ha egyszer ütközésre kerüle sor, akkor az utólag javított karosszéria kevésbe védi meg a benne ülőket. Egy másik megközelítésből nézve, a törött autót alacsonyabb áron lehet csak eladni (nem mintha mostanában ezt tervezném).

Idézetet írta: "grastone"

A közelmúltban saját hibámból odacsaptam az autót egy magas járdaszegélykőhöz.  :banging: A küszöböt nyomta be egy teljes szélességében kb 20cm-es darabon. Szerintetek lehet valamit ezzel csinálni? Mostanában úgyis mindenki benne van a kalapál(tat)ásban. :)

Gyere le Rábatöttösre (Szhelytől 25km) és ott tuti megoldják neked ;)