Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2651087 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Toygli003

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 700
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #180 Dátum: 2004.05.07 12:01:25 »
Kavarc!!!

Mi van az autóddal?? Kiderült, hogy mitől füstől????
Toygli
94' Carina E 1.6 XLI

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #181 Dátum: 2004.05.07 13:04:22 »
Idézetet írta: "Toygli003"
Kavarc!!!
Mi van az autóddal?? Kiderült, hogy mit?l füst?l????


Szia!
Sajna nem. jövö héten vmelyik délelött megyek kompresszió mérésre; annak fügvényében derülhet fény a problémára. Mondjuk, ha gyenge a kompresszió, akkor egyértelmü; viszont, ha jó, akkor sem biztos, hogy az olajlehúzók jók még. Amennyiben stagnál v nö az olajfogyi mindenképpen megnézetem. Kértem infót gyürü és szelepszárszimmering árakra (gyári)... kicsit horror. :)
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

Toygli003

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 700
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #182 Dátum: 2004.05.07 13:06:36 »
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Toygli003"
Kavarc!!!
Mi van az autóddal?? Kiderült, hogy mit?l füst?l????


Szia!
Sajna nem. jövö héten vmelyik délelött megyek kompresszió mérésre; annak fügvényében derülhet fény a problémára. Mondjuk, ha gyenge a kompresszió, akkor egyértelmü; viszont, ha jó, akkor sem biztos, hogy az olajlehúzók jók még. Amennyiben stagnál v nö az olajfogyi mindenképpen megnézetem. Kértem infót gyürü és szelepszárszimmering árakra (gyári)... kicsit horror. :)



Mennyibe kerülnek??
Toygli
94' Carina E 1.6 XLI

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #183 Dátum: 2004.05.10 18:00:51 »
Idézetet írta: "Toygli003"

Mennyibe kerülnek??


Sz.sz. szimmering: 20800-24250
Gyürügarnitúra: 37000-40000
Ezek gyári alkatrészek, brutto árakkal.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #184 Dátum: 2004.05.10 21:03:35 »
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Toygli003"
Kavarc!!!
Mi van az autóddal?? Kiderült, hogy mit?l füst?l????


Szia!
Sajna nem. jövö héten vmelyik délelött megyek kompresszió mérésre; annak fügvényében derülhet fény a problémára. Mondjuk, ha gyenge a kompresszió, akkor egyértelmü; viszont, ha jó, akkor sem biztos, hogy az olajlehúzók jók még. Amennyiben stagnál v nö az olajfogyi mindenképpen megnézetem. Kértem infót gyürü és szelepszárszimmering árakra (gyári)... kicsit horror. :)


Próbáltad az említett motorfékes-gázadós tesztet ? Abból egyértelműen kiderül , hogy a sz.szimeringek-e a ludasak  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #185 Dátum: 2004.05.10 21:05:39 »
Idézetet írta: "Profy"
Én efektíve a hamutartót telefontartónak használom! :D
A corollán szép kék színű a megvilágítás! :D

Régi téma tudom de egyébként miről ismesmerszik meg a szegénykeverékes és nem szegénykeverékes motor?
Gyertya tipus vagy valami más ismertetőjegy?


Máshogy néz ki a motorblokk mögött az injektor-rész . A szegénykeverékesen hajlítottak a hengerfejbe torkolló szívócsövek , a nem-szegénykeverékesen egyenesek , párhuzamosak . Vannak még egyéb eltérések is , de ez a legmarkánsabb .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #186 Dátum: 2004.05.11 08:31:57 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Profy"
Én efektíve a hamutartót telefontartónak használom! :D
A corollán szép kék színű a megvilágítás! :D

Régi téma tudom de egyébként miről ismesmerszik meg a szegénykeverékes és nem szegénykeverékes motor?
Gyertya tipus vagy valami más ismertetőjegy?


Máshogy néz ki a motorblokk mögött az injektor-rész . A szegénykeverékesen hajlítottak a hengerfejbe torkolló szívócsövek , a nem-szegénykeverékesen egyenesek , párhuzamosak . Vannak még egyéb eltérések is , de ez a legmarkánsabb .


Akkor ezt majd megnézem magamnak! :D
Bár FLint mesterrel nézegetük a kocsiainkat.
Efektíve két alap motor ugyan az de az övé pl csak platina gyertyát eszik és külömböző vezérlések is mások kicsit.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #187 Dátum: 2004.05.11 13:23:11 »
kavarc:
Meg tudnád nézni a (majdnem)mindent tudó könyvedben, hogy hogyan kell a váltóban olajat cserélni ?
Kösssssz! :wink:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #188 Dátum: 2004.05.11 13:43:54 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Profy"
Én efektíve a hamutartót telefontartónak használom! :D
A corollán szép kék színű a megvilágítás! :D

Régi téma tudom de egyébként miről ismesmerszik meg a szegénykeverékes és nem szegénykeverékes motor?
Gyertya tipus vagy valami más ismertetőjegy?


Máshogy néz ki a motorblokk mögött az injektor-rész . A szegénykeverékesen hajlítottak a hengerfejbe torkolló szívócsövek , a nem-szegénykeverékesen egyenesek , párhuzamosak . Vannak még egyéb eltérések is , de ez a legmarkánsabb .


Akkor ezt majd megnézem magamnak! :D
Bár FLint mesterrel nézegetük a kocsiainkat.
Efektíve két alap motor ugyan az de az övé pl csak platina gyertyát eszik és külömböző vezérlések is mások kicsit.


Ja , amit eredetileg is platina gyertyával szereltek (ez fel van tüntetve a motoron jobboldalt elöl lévő kis plaketten , amin a 4A-FE felirat is van) , akkor abba a későbbiekben is célszerű azt tenni . A többibe mehet platina is , meg "sima" is (ugyanazt tudja , csak rövidebb ideig tart) .

Ráncfelvarrott kiadás már a Carinád és magyar forgalomba helyezésű ? Ha igen , akkor gyakorlatilag biztos , hogy a szegénykeverékes motor van benne . Tényleg : japán vagy angol (JT vagy SB alvázszám) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #189 Dátum: 2004.05.11 14:01:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Ráncfelvarrott kiadás már a Carinád és magyar forgalomba helyezésű ? Ha igen , akkor gyakorlatilag biztos , hogy a szegénykeverékes motor van benne . Tényleg : japán vagy angol (JT vagy SB alvázszám) ?


Ez már sajna Angol és ráncfelvarott!Magyar üzembe helyezés. :)
A japán gyártmányban pár dolog jobban tetszik! :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #190 Dátum: 2004.05.11 14:33:12 »
Idézetet írta: "squiddy"
kavarc:
Meg tudnád nézni a (majdnem)mindent tudó könyvedben, hogy hogyan kell a váltóban olajat cserélni ?
Kösssssz! :wink:

Szia!
Persze! Mikor néhány hete a feltengelycsukló cseréltük kifolyt majdnem az összes olaj... Jó kis móka. :) Amúgy csak egyetlen bibi van vele, hogy nincs "normális" szintjelzöje. Na meg az, hogy szintetikus olaj való bele - ahol a jobbfélének 3k literje...
Jó úgy, ha azt az oldalt beszkennelem? Ne kelljen már annyit gépelnem.... :)
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #191 Dátum: 2004.05.11 14:48:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Próbáltad az említett motorfékes-gázadós tesztet ? Abból egyértelm?en kiderül , hogy a sz.szimeringek-e a ludasak  :idea:

Még nem tudtam kivitelezni a dolgot.
Viszont péntek délelöttre sikerült idöpontot egyeztetnem egy kompressziómérésre. Remélem nem kapok túl rossz értékeket.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #192 Dátum: 2004.05.11 15:53:32 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "Palaczk"


Ráncfelvarrott kiadás már a Carinád és magyar forgalomba helyezésű ? Ha igen , akkor gyakorlatilag biztos , hogy a szegénykeverékes motor van benne . Tényleg : japán vagy angol (JT vagy SB alvázszám) ?


Ez már sajna Angol és ráncfelvarott!Magyar üzembe helyezés. :)
A japán gyártmányban pár dolog jobban tetszik! :D


Akkor az szegénykeverékes lesz , 107 lovas . A miénk is ilyen , úgyhogy a "sajná"-t kikérem magamnak  [smilie=sm31.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #193 Dátum: 2004.05.11 15:55:18 »
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Palaczk"

Próbáltad az említett motorfékes-gázadós tesztet ? Abból egyértelm?en kiderül , hogy a sz.szimeringek-e a ludasak  :idea:

Még nem tudtam kivitelezni a dolgot.
Viszont péntek délelöttre sikerült idöpontot egyeztetnem egy kompressziómérésre. Remélem nem kapok túl rossz értékeket.


Biztos , hogy nem . Túl rossz értékekhez nem 0.6 literes olajfogyasztás társulna , node nem kezdem el megint tekerni a verklit  [smilie=sm25.gif]  ... Mindenesetre kíváncsi vagyok az eredményre  :?:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #194 Dátum: 2004.05.12 07:05:23 »
Idézetet írta: "kavarc"

Jó úgy, ha azt az oldalt beszkennelem? Ne kelljen már annyit gépelnem.... :)

Hogyne lenne jó!  :prayer: