Akkor velem együtt már gyürü-szimmering 0:3
Ha gyürü a hibás, akkor azt már a teljesítményen is megérzed.
Nem feltétlenül , hacsak nem kerül olyan sok olaj az égéstérbe , hogy "beköpje" a gyertyát ... Említettem az egyik 412-es Moszkvicsomat , amely 5-6 liter olajat nyelt 1000 km-en , és olyan csapágyas volt szerencsétlen , hogy echte Kamaz-hangja volt :shock: - nos , ez az autó MENT , MINT AZ ÁLLAT [smilie=sm38.gif] !!! Vicc nélkül ! Vezettem vagy húsz Moszkvicsot életemben , de egyik sem ment úgy (megközelítőleg sem) , mint ez

! Olyan fekete csíkokat lehetett rajzolni az aszfaltra a hátsó kerekekkel , mint annak a rendje

! 100 kilométeren 15 liter benzin (országúton 12) és fél liter olaj , kék füst , rettentő dízelhang - és olyan erő , amivel lazán be lehetett rakni a lompost egy csomó sokkal fiatalabb/jobb gépnek [smilie=sm39.gif] [smilie=sm27.gif] :finger:
Aztán persze hamarosan meghalt szegény motor , vagy 3000 km után ki kellett dobni , mert már egész egyszerűen be sem indult :explode: ... De amíg ment , prímán lehetett vele büntetni :finga: