Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2651941 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

morph3d73

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 37
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10635 Dátum: 2017.07.31 21:19:41 »
Sziasztok,érdeklődnék 1995 évjáratúhoz milyen fekbetet és féktarcsát érdemes venni?

tatra105

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10636 Dátum: 2017.08.01 14:41:25 »
Namost - minden immobilizer úgy működik, hogy megszakít valami vezetéket - és csak akkor "köti össze", ha jónak látja. (=azonosítottad magad). Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy amit megszakít (ahol véd), az két vezeték ami befut a dobozba.

Kösz a tippet!
Még nem bumliztuk szét, hogy megtudjuk hova futnak a vezetékek, az egy külön óra lesz majd!
Annyit tudunk, hogy ami a tárcsán keresztülmegy az 9 db vezeték. (A másik kocsinkból szereltünk ki szimpla riasztót, meg nézegettünk is útmutatót hova kell kötni.)
Ezekre a következtetésekre jutottunk, szigorúan eszmefuttatás látatlanban, semmi szerelést nem végeztünk:
1. A műszerfal jobb oldalán anyósülésnél van a távirányító Led-je, ahhoz is mehet kettő ezek közül
2. A motortérből kiszereltük korábban a sziréna hangszóróját, oda is mehet egy kábel!
3. Ha az immo tilt, nem lehet önindítózni, tehát arra a relére is megy 1 vagy 2 vezeték.
4. Helyzetjelző villogott ha beindult a riasztó + ajtókapcsoló még!
5. KP zár, de az nem biztos
6. Gyújtás + , vagy nem tudom ennek szükséges-e?
Vagy ami még érdekesebbé teheti a dolgokat, hogy van külön riasztó egység amihez ezt az immo modult hozzákötötték, mert létezik olyan is, de sokallom a vezetékek számát mondjuk!
Az 9 közülegyik kábel csokival van bekötve, amit furcsállok. Állandó + -ot és testet meg külön kap, szintén csokizva vannak.
Na majd meglátjuk!

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10637 Dátum: 2017.08.19 09:21:47 »
Sziasztok!
Kombi Carinámban (1997) egy olyan hiba ütötte fel a fejét, hogy a kormányzásnál a rásegítés mértéke összevissza változik: miközben tekerem a kormányt, hol nehezebb, hol könnyebb. A szervóolaj tartályt megnéztem, az olajszint megfelelőnek tűnik, igaz az olaj elég régi lehet. A szivattyúnak egyébként nincs hangja, és miközben változik a kormányzás nehézsége, a szivattyú hangja nem változik.
Merre lehet a gond? Kardán, szivattyú, kormánymű?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10638 Dátum: 2017.08.24 15:18:29 »
üdv!
Nagy eséllyel a külső kormány-kardánkereszt szorul meg, szabályos fordulatonként nehezedik, ennek tipikus jele!

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10639 Dátum: 2017.08.24 15:31:57 »
Köszi. Lehet ezt valahogyan tesztelni, hogy biztosan ez a gond, vagy csere, aztán majd meglátom...?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10640 Dátum: 2017.08.25 17:19:29 »
Lekötöd és kézzel megmozgatod! )

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10641 Dátum: 2017.08.26 21:52:15 »
Köszi. Lehet ezt valahogyan tesztelni, hogy biztosan ez a gond, vagy csere, aztán majd meglátom...?
A motortérben lévő kormánycsuklót bőségesen fújd be valamilyen olajos spray-el (pl. WD-40)
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

Rafael

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10642 Dátum: 2017.08.30 10:55:26 »
Szevasztok! Carina E váltójában a bal oldali féltengely csapágyat kellene cserélnem, tudtok segíteni? Vettem egy bontott váltót a Japker-ben, az is zajos.
Köszönöm!

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10643 Dátum: 2017.08.31 13:15:34 »
Sziasztok!Mivel nagyjából egyforma korú autókkal közlekedünk,gondolom nem csak az enyémmel van/volt ez a probléma:a középkonzolon lévő szellőző elzáró "csappantyún" elporladtak a tömítést szolgáló szivacs csíkok.Ez hidegben nagyon kellemetlen,mert ömlik be a hideg levegő.Lezárni a szivacsok hiánya miatt nem lehet.A kérdésem/kérésem az lenne,hogy valaki már javította-e,és ha igen,akkor hogyan,mivel?
Válaszaitokat előre köszönöm.
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10644 Dátum: 2017.09.01 16:01:51 »
Szia!
Zártcellás polifoam anyagból oldották meg többen is. Azt hiszem a 2mm-es  ép befér a lapkák nútjába. Én 'E' profilú ablakszigetelő gumit használtam.
Ez olyan barkács, hogy ha jól csinálod, az eredetinél is jobban zár.

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10645 Dátum: 2017.09.02 19:44:00 »
Szia!
Zártcellás polifoam anyagból oldották meg többen is. Azt hiszem a 2mm-es  ép befér a lapkák nútjába. Én 'E' profilú ablakszigetelő gumit használtam.
Ez olyan barkács, hogy ha jól csinálod, az eredetinél is jobban zár.


Szia!
Köszönöm a segítséged,találtam vékony szivacsot,azzal csináltam meg.Sokkal jobb lett,de nem zár tökéletesen,tovább próbálkozom az ablakszigetelő gumival.
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

norbi55

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 86
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10646 Dátum: 2017.09.07 18:12:07 »
Sziasztok,
némi segítségre lenne szükségem alkatrészbeszerzéssel kapcsolatban. Egy vízcsövet keresek, ami a hűtőt köti össze a blokkal (ez a felső vastag cső).
A cikkszáma 16572-74190, de elvileg a 16572-03050 is ugyanaz. A Gates cikkszáma 05-1568, tehát létezik utángyártott, de nem találtam sehol belőle.
Nekem a gti-be kell, de elvileg az összes 2.0-es 3SFE motoros Carinában és Avensisben is ez van.
A gyárival az az egyetlen baj, hogy 1hét, mire megjön.
Ha bármilyen ötletetek van, nagyon megköszönöm.

üdv
Norbi

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10647 Dátum: 2017.09.07 21:59:01 »
Szia!
Nekem a múlt héten pukkant el a felső vízcsövem. Nem tudom van-e eltérés az 1.6 és 2.0 vízcsöve között, de az enyémbe Lada Samara felső vízcső került (1400 HUF), hátha jó a 2.0-hoz is. Bontóban nem találtam és a gyári sokára jött volna meg, viszont indulni kellett. Kicsit korrigáltam a hosszúságán, de így is tökéletesen passzol a gyári helyére.  :clap:
Toyotáról csak jót vagy semmit...

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10648 Dátum: 2017.09.11 17:12:24 »
Sziasztok!
Autószerelő által elkövetett műhiba miatt csonkállványt és kerékagyat kell cserélnem.
Van-e tapasztalata valakinek, hogy a japán és angol gyártású kerékagy különbözik-e egymástól?
A Toyodiy eltérő cikkszámot hoz, viszont a webáruházak többsége egy kalap alá sorolja a kettőt...ezért szeretném ezirányú tapasztalattal rendelkező fórumtárs/ak/ segítségét kérni, melyet előre is köszönök!

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10649 Dátum: 2017.09.11 21:08:16 »
Sziasztok!
Autószerelő által elkövetett műhiba miatt csonkállványt és kerékagyat kell cserélnem.
Van-e tapasztalata valakinek, hogy a japán és angol gyártású kerékagy különbözik-e egymástól?
A Toyodiy eltérő cikkszámot hoz, viszont a webáruházak többsége egy kalap alá sorolja a kettőt...ezért szeretném ezirányú tapasztalattal rendelkező fórumtárs/ak/ segítségét kérni, melyet előre is köszönök!
Megazip szerint az angol cikkszamnak helyettesitoje a japan (elobbi gyari cikkszam kulfoldi webaruhazakban sem rendelheto, utobbi igen), tehat passzolnia kell.
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10