Namost - minden immobilizer úgy működik, hogy megszakít valami vezetéket - és csak akkor "köti össze", ha jónak látja. (=azonosítottad magad). Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy amit megszakít (ahol véd), az két vezeték ami befut a dobozba.
Kösz a tippet!
Még nem bumliztuk szét, hogy megtudjuk hova futnak a vezetékek, az egy külön óra lesz majd!
Annyit tudunk, hogy ami a tárcsán keresztülmegy az 9 db vezeték. (A másik kocsinkból szereltünk ki szimpla riasztót, meg nézegettünk is útmutatót hova kell kötni.)
Ezekre a következtetésekre jutottunk, szigorúan eszmefuttatás látatlanban, semmi szerelést nem végeztünk:
1. A műszerfal jobb oldalán anyósülésnél van a távirányító Led-je, ahhoz is mehet kettő ezek közül
2. A motortérből kiszereltük korábban a sziréna hangszóróját, oda is mehet egy kábel!
3. Ha az immo tilt, nem lehet önindítózni, tehát arra a relére is megy 1 vagy 2 vezeték.
4. Helyzetjelző villogott ha beindult a riasztó + ajtókapcsoló még!
5. KP zár, de az nem biztos
6. Gyújtás + , vagy nem tudom ennek szükséges-e?
Vagy ami még érdekesebbé teheti a dolgokat, hogy van külön riasztó egység amihez ezt az immo modult hozzákötötték, mert létezik olyan is, de sokallom a vezetékek számát mondjuk!
Az 9 közülegyik kábel csokival van bekötve, amit furcsállok. Állandó + -ot és testet meg külön kap, szintén csokizva vannak.
Na majd meglátjuk!