Én tavaly eger rallyen a szervízparkban voltam segíteni az egyik barátomnak, és pont hallottam amikor jött be két A-s honda elég hurutos hangja volt már...aki ért hozzá ők mondták,hogy ez bizony csapágyas...megkérdezték a hondás srácokat,hogy milyen olajjal mennek: RS...!
Ami jó versenyolaj még az a castrol TWS, a barátomnak ez van a gti suzukiban és szerinte nagyon jó, az extrém körülményeknek megfelelő olaj!(csak tudja, ráadásul autószerelő is)
Nekem ő szokta cserélni otthon az olajat (van neki castrol pálya... -40%)meg a szűrőt és ő mondta,hogy ez a két fajta castrol (txt, slx) a legjobb, ár-minőség arányban utcára!
Én általában 7-8, max 10000 km-enként ledobatom róla az olajat vele, mert ez kamu, hogy 30.000.-ket elmegy olajcsere nélkül...
végülis elmegy persze...
ja de meddig...!
Nekem meg kell a kocsi sokáig...igaz hogy többe kerül így egy kicsivel a fenntartása,de ennyit megérdemel tőlem!
új autónál ajánlatos az első 1000 km után olajat cserélni, mert a bejáratásnál amíg összekopnak az alkatrészek apró fémszemcsék kerülnek az olajba.