Fenn van a kipufogo. Kellett vele buveszkedni a szakinak, de a vegeredmeny jo lett. Lambdaszonda vezetek rovid volt es a csatlakozo sem talalt (azt hittem legalabb a csatlakozoban megegyezik a facelift elotti es utani TS
), tomitesek nem voltak ebben a meretben, leomlonek mas a kialakitasa es kozel van a valtobovden ezert kellett ra keramiaszalagot rakni nehogy megegjen, stbstb...
Magas fordulatszam tartomanyban egyelore nem tudom mit hozott, mert olyan hangos, hogy az osszes rendor kapkodta a fejet amikor vegigmentem tegnap a varoson. Viszont alol azt erzem, hogy sokkal nyomatekosabb. 1500tol mar hangja van 5.-ben is
, ugyhogy valami kiveheto hangtompitot csinaltatni kell. Sokkal halkabbra szamitottam, mert katalizator es kozepdob is van a rendszerben. Biztos a leomlo a ludas
.
Ugy erzem, hogy hozott eroben es nyomatekban is, de majd a kovetkezo meresbol kiderul. Ez a projekt most igy egy kisebb vagyont elvitt, de megprobalok belathato idon belul egy K&N Typhoonra is beruhazni es megy ujra a padra
.