A kavicsfelverõdéshez még 1 szót, mivel az enyémen is van bõven: ahol meg lehet hajtani az autót az az autópálya, viszont ott nincs kavics. Ha meg földúton mégy ész nélkül, akkor az autó oldala és a mûanyag doblemez fogja a kavicsokat kapni, semmiképp nem a motorháztetõ. Vagyis a motorháztetõ és a szélvédõ állapotából semmilyen következtetésre nem lehet jutni arról, hogy mennyire van széthajtva az autó. Jelzem, ha TS-rõl beszélünk akkor természetes, hogy párszor már jól meghajtották életében. De õk erre lettek tervezve, erõsebb elsõ futómû és féltengely, jobban is bírják.
De a hajtás az minden autóra igaz! Aki még beveszi a "vidéki idõs orvos házaspártól van, garantáltan kevés km" dumát az tényleg nem ezen a világon jár.
Fentiekben teljesen igazad van. Ha szabad, visszaidézem, amit korábban írtam:
"Az elsõ lökhárítón, illetve a motorháztetõn a kõfelverõdésbõl látható a használat jellege, ha sok van belõle, rá kell kérdezni... "
Láthatod, nem mondtam, hogy szét van motorikusan hajtva a kõfelverõdött autó, hanem illik rákérdezni, ha van rajta, milyen jellegû utazásban szerezte. Ezt egy példaként Te fent jól meg is válaszoltad.
Korábbi Corollás (1.6 GTi AE92) korom óta végig sportváltozatú, vagy sportosra gyárilag tuningolt toyotáim voltak, magam is úgy vélem, rugalmasan, tág de ésszerû határok között bátran lehet vezetni az autót.
Ritka a makulátlan autó, de van néhány korrekt, az autóját szeretõ, és arról eladáskor mindent elmondó tulajdonos . Az ilyen ritka tulajdonosokra csak alapos utánajárással lehet rátalálni. Szerintem sokkal jobb egy autóról mindent tudni, amit csak lehet, mert a hibái ellenére is megvesszük, ha tudjuk, mit veszünk. Egyszer nyúltam mellé az eddigi kilenc használt toyota vásárlásakor, koránsem az általánosítás kedvéért írom le, de épp egy rendõrtõl vettem :-) Azóta már nem a testület tagja az ember... Mikor beszélgetni akartam vele a "tapasztalataimról", már nem találtam a szervezetben.
Zs.