Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 558384 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #945 Dátum: 2008.04.27 19:14:33 »
Idézetet írta: "zsono"

Az én 2002-es Yaris TS-emen nem lehet lenullázni az átlagsebességet.

ráálász az átlagsebességre a TRIP gombot nyomogatva, majd hosszan nyomod a TRIP gombot amíg az nem csippan (ha be van szerelve egy nem gyári cd-lejátszó, akkor nem fog csippanni)...ilyen módon az átlagfogyasztást is tudod nullázni
vagy az akusarukat leveszed, és nullázódik.
természetesen az ODO-ban feltüntetett megtett km-t nem lehet (felhasználó által könnyen) nullázni, csak az A és B napi számlálót.

Idézetet írta: "zsono"

A sok kavicsfelverõdés számomra azt is jelenti, hogy az autót gyakorta nagyobb sebességgel, vagy - az autót nem kimélõ - gyengébb utakon használták.

az autót kíméletesen használtam, sokat mentem autópályán 100 alatt, és mégis sok a kõferverõdés. :szomoru:
 :otlet: a kamion seggében kisebb a légellenállás, de az a rohadék dobálja a köveket.

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #946 Dátum: 2008.04.27 20:27:17 »
Idézetet írta: "leszilaci"
....vagy az akusarukat leveszed, és nullázódik.


Köszönöm Laci, nekem ez segített, mostmár nullázhatom, valamiért benn ragadt az érték. Mint - a korábbi gazdától is - kiderült, az akkusaru több éve nem volt levéve. Az elsõ 85 eKm-t 35-ös sebesség átlaggal és 7,2-es átlagfogyasztással tette meg az autó :-)

No igen, ha sokat vagy kénytelen kavicsgyûjtõ teherautók mögött menni, nem kerülhetõ el a felverõdés.

Zs.
Zsono

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #947 Dátum: 2008.04.27 21:03:35 »
Idézetet írta: "zsono"
Idézetet írta: "leszilaci"
....vagy az akusarukat leveszed, és nullázódik.


Köszönöm Laci, nekem ez segített, mostmár nullázhatom, valamiért benn ragadt az érték. Mint - a korábbi gazdától is - kiderült, az akkusaru több éve nem volt levéve. Az elsõ 85 eKm-t 35-ös sebesség átlaggal és 7,2-es átlagfogyasztással tette meg az autó :-)

No igen, ha sokat vagy kénytelen kavicsgyûjtõ teherautók mögött menni, nem kerülhetõ el a felverõdés.

Zs.

35-ös átlagsebesség 85.000km-en, akkor szinte csak városban "rohangált". nekem hasonló érték jön ki rendszeresen úgy,h napi szinten használom munkábajárásra:10km lakott területen kivül+10km város.
örülök,h most már jó :kacsint:

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #948 Dátum: 2008.04.27 22:03:03 »
Idézetet írta: "leszilaci"

35-ös átlagsebesség 85.000km-en, akkor szinte csak városban "rohangált". nekem hasonló érték jön ki rendszeresen úgy,h napi szinten használom munkábajárásra:10km lakott területen kivül+10km város.
örülök,h most már jó :kacsint:


Én is nagyon hasonló etapokra használom, Szentendre Csillaghegy vonalon, idõnként szerencsére Pilisvörösvárra is vezet dimbes-dombos-kanyargós út :-)
Zsono

Godlike

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Re: Köszi
« Válasz #949 Dátum: 2008.04.29 10:57:50 »
Idézetet írta: "andrew82"
Idézetet írta: "Godlike"
Idézetet írta: "Boty"
Köszi a segítséget Zsono! Megpróbálunk ezekre odafigyelni:hmm: . Ha meglessz mindenképpen felteszem, hogy mit is sekerült választani!!! :nagymosoly:   :hmm:  :toy:


Szia Boty!

Én is rendes TS-t keresek érdeklõdnék hogy mennyi a kereted rá és hogy találtál é már valami használhatót?


Szia!

Azt írtad nemrég, találtál egy 4 éveset :) Azzal mi lett?

http://www.hasznaltauto.hu/1973549_toyota_yaris_2002

http://www.hasznaltauto.hu/2027244_toyota_yaris_2003


A másodikra alkudoztam, amikor még kerek 2m volt az ára. Muszály volt mert ketté van repedve a szélvédõje, ki van törve a jobb tükre és olyan mély karc van a bal elsõ oszlopon hogy ha nem kenik le rozsdálni fog. De hát a csaj nemhogy engedett volna inkább felemelte az árát 2,2-re   :nana:
Még mindig nincs semmi használható 2-ért. Annyi fölé meg én nem akarok menni  :roll:
Yaris II d4d 2006

ratman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Yaris Ts
« Válasz #950 Dátum: 2008.04.29 12:10:46 »
zsono: azért írtam j-vel, mert úgy sokkal kedvesebben hat, mint ly-vel. De ha nem fogtad a tompítást, sebaj. Errõl jut eszembe...
Godlike: http://muszaj.try.hu ;) Ha ezt kiheverted, akkor még hozzáteszem, hogy az hogy törött a szélvédõ meg a tükör meg karc van az oszlopban, attól még lehet, hogy semmi lényeges baja nincs az autónak. Nem ezeket kell figyelni. Persze az durva, hogy ráalkudsz és ettõl megsértõdik a tulaj és megemeli az árat. :) Biztos rosszat szóltál. :D

Gleris: a TRC kikapcsolható, a VSC viszont NEM.

ratman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Yaris Ts
« Válasz #951 Dátum: 2008.04.29 12:45:05 »
A kavicsfelverõdéshez még 1 szót, mivel az enyémen is van bõven: ahol meg lehet hajtani az autót az az autópálya, viszont ott nincs kavics. Ha meg földúton mégy ész nélkül, akkor az autó oldala és a mûanyag doblemez fogja a kavicsokat kapni, semmiképp nem a motorháztetõ. Vagyis a motorháztetõ és a szélvédõ állapotából semmilyen következtetésre nem lehet jutni arról, hogy mennyire van széthajtva az autó. Jelzem, ha TS-rõl beszélünk akkor természetes, hogy párszor már jól meghajtották életében. De õk erre lettek tervezve, erõsebb elsõ futómû és féltengely, jobban is bírják.
De a hajtás az minden autóra igaz! Aki még beveszi a "vidéki idõs orvos házaspártól van, garantáltan kevés km" dumát az tényleg nem ezen a világon jár. :)

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #952 Dátum: 2008.04.29 15:47:43 »
Idézetet írta: "ratman"
A kavicsfelverõdéshez még 1 szót, mivel az enyémen is van bõven: ahol meg lehet hajtani az autót az az autópálya, viszont ott nincs kavics. Ha meg földúton mégy ész nélkül, akkor az autó oldala és a mûanyag doblemez fogja a kavicsokat kapni, semmiképp nem a motorháztetõ. Vagyis a motorháztetõ és a szélvédõ állapotából semmilyen következtetésre nem lehet jutni arról, hogy mennyire van széthajtva az autó. Jelzem, ha TS-rõl beszélünk akkor természetes, hogy párszor már jól meghajtották életében. De õk erre lettek tervezve, erõsebb elsõ futómû és féltengely, jobban is bírják.
De a hajtás az minden autóra igaz! Aki még beveszi a "vidéki idõs orvos házaspártól van, garantáltan kevés km" dumát az tényleg nem ezen a világon jár. :)


Fentiekben teljesen igazad van. Ha szabad, visszaidézem, amit korábban írtam:

"Az elsõ lökhárítón, illetve a motorháztetõn a kõfelverõdésbõl látható a használat jellege, ha sok van belõle, rá kell kérdezni... "

Láthatod, nem mondtam, hogy szét van motorikusan hajtva a kõfelverõdött autó, hanem illik rákérdezni, ha van rajta, milyen jellegû utazásban szerezte. Ezt egy példaként Te fent jól meg is válaszoltad.

Korábbi Corollás (1.6 GTi AE92) korom óta végig sportváltozatú, vagy sportosra gyárilag tuningolt toyotáim voltak, magam is úgy vélem, rugalmasan, tág de ésszerû határok között bátran lehet vezetni az autót.

Ritka a makulátlan autó, de van néhány korrekt, az autóját szeretõ, és arról eladáskor mindent elmondó tulajdonos . Az ilyen ritka tulajdonosokra csak alapos utánajárással lehet rátalálni. Szerintem sokkal jobb egy autóról mindent tudni, amit csak lehet, mert a hibái ellenére is megvesszük, ha tudjuk, mit veszünk. Egyszer nyúltam mellé az eddigi kilenc használt toyota vásárlásakor, koránsem az általánosítás kedvéért írom le, de épp egy rendõrtõl vettem :-) Azóta már nem a testület tagja az ember... Mikor beszélgetni akartam vele a "tapasztalataimról", már nem találtam a szervezetben. :lol:

Zs.
Zsono

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Re: Köszi
« Válasz #953 Dátum: 2008.04.29 17:56:52 »
Idézetet írta: "Godlike"
Idézetet írta: "andrew82"
Idézetet írta: "Godlike"
Idézetet írta: "Boty"
Köszi a segítséget Zsono! Megpróbálunk ezekre odafigyelni:hmm: . Ha meglessz mindenképpen felteszem, hogy mit is sekerült választani!!! :nagymosoly:   :hmm:  :toy:


Szia Boty!

Én is rendes TS-t keresek érdeklõdnék hogy mennyi a kereted rá és hogy találtál é már valami használhatót?


Szia!

Azt írtad nemrég, találtál egy 4 éveset :) Azzal mi lett?

http://www.hasznaltauto.hu/1973549_toyota_yaris_2002

http://www.hasznaltauto.hu/2027244_toyota_yaris_2003


A másodikra alkudoztam, amikor még kerek 2m volt az ára. Muszály volt mert ketté van repedve a szélvédõje, ki van törve a jobb tükre és olyan mély karc van a bal elsõ oszlopon hogy ha nem kenik le rozsdálni fog. De hát a csaj nemhogy engedett volna inkább felemelte az árát 2,2-re   :nana:
Még mindig nincs semmi használható 2-ért. Annyi fölé meg én nem akarok menni  :roll:


Igen, annyiért ne is, ha ennyi hibája van.
Türelmesnek kell lenni, lesz olyan amilyet szeretnél!  :kacsint: Én is sokat vártam, de megérte  :pofa:

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Yaris Ts
« Válasz #954 Dátum: 2008.04.29 19:30:31 »
Köszönöm a választ, és nem idegesítõ a VSC, ha például forszírozottabban szeretne az ember kanyarodni, igazából az lenne a kérdés, hogy nem fog-e zavarni, hogy nem tudom kikapcsolni? Csak egyszer vezettem olyan autót, amiben volt menetstabilizátor, mondjuk az a Hungaroringen volt, és egy új Merci C-osztály, de abban még bekapcsolt stabilizálóval is lehetett keresztben kanyarodni, már tényleg csak akkor szólt bele, amikor már jobban is tette, mert kipörgés lett volna belõle.

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #955 Dátum: 2008.04.29 20:56:10 »
Idézetet írta: "Gleris"
Köszönöm a választ, és nem idegesítõ a VSC, ha például forszírozottabban szeretne az ember kanyarodni, igazából az lenne a kérdés, hogy nem fog-e zavarni, hogy nem tudom kikapcsolni? Csak egyszer vezettem olyan autót, amiben volt menetstabilizátor, mondjuk az a Hungaroringen volt, és egy új Merci C-osztály, de abban még bekapcsolt stabilizálóval is lehetett keresztben kanyarodni, már tényleg csak akkor szólt bele, amikor már jobban is tette, mert kipörgés lett volna belõle.

vegyél fészlift elötti 1.3-t abban se ábéesz, se véescé, de még csak téercé sincs. csak ne csodálkozz, ha árok lesz a vége :torsziv: légzsák van benne, de ha töröttet veszel, lehet,h az sincsen már... :sunyi:

hova ez a forszírozott "csapatás"? :szemforgat:
1szer autóztam keresztbe: ósan parkolóban csizmaszárig érõ hóban, gyök 2vel is csúszkált. 10 perc után unalmas volt :sebaj:
ja és 2 hete a balatoni toyota-találkozón sikerült a szlalompályán tolatva végigkanyarogni, közben kicsit nagyobb lendület miatt egy bója kerülésén a rendõrkanyar. azt sem tudtam,h hol vagyok csak mikor megállt a kocsi.

jó az a vsc...vagy Te tudsz olyat,h a 4 kerék közül mondjuk csak egyet fékezel le, vagy esetleg a két átlósan egymással szemben lévõ kereket lassítod? :hmm: de valószínûleg ahogy az abs-nél is, itt is csak egy biztosíték,h kiiktasd :nene:

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Yaris Ts
« Válasz #956 Dátum: 2008.05.02 20:23:39 »
Ma nagyon büszke voltam a kocsira, a kiscelli múzeumnál az emelkedõn követtem egy Leon FR-t, nem tudom dízel volt-e vagy benzines, de sikerült követnem!  :nagymosoly: Elég meredek az a rész és éles kanyarok vannak, de nagyon szépen viselkedett a kis Yaris ;) Kigyorsításoknál a Leon élénkebben reagált, jóval nagyobb lóerõ és nyomaték miatt, de nem maradtam le én sem, annyival nem jobb, hogy meg tudjon szökni :) Nagyon nagyon jó a futómû, ritkán csinálok ilyet, de nagyon élvezetes.

ratman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Yaris Ts
« Válasz #957 Dátum: 2008.05.05 11:28:59 »
Idézetet írta: "Gleris"
Köszönöm a választ, és nem idegesítõ a VSC, ha például forszírozottabban szeretne az ember kanyarodni, igazából az lenne a kérdés, hogy nem fog-e zavarni, hogy nem tudom kikapcsolni? Csak egyszer vezettem olyan autót, amiben volt menetstabilizátor, mondjuk az a Hungaroringen volt, és egy új Merci C-osztály, de abban még bekapcsolt stabilizálóval is lehetett keresztben kanyarodni, már tényleg csak akkor szólt bele, amikor már jobban is tette, mert kipörgés lett volna belõle.


Nem tudom, mire is kell neked az autó de ha hétköznap, utcán akarod használni akkor nem lesz vele bajod.
Amit felejtsd el: körforgalomban körbe-körbe a sodródásig gyorsítást (hamarabb fog csipogni mint hogy felborulsz, what a pity) és télen, havon a kézifékes pörgést.
Kár hogy nem lehet állítani az érzékenységét. :P

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Yaris Ts
« Válasz #958 Dátum: 2008.05.05 14:54:34 »
Idézetet írta: "ratman"
Idézetet írta: "Gleris"
Köszönöm a választ, és nem idegesítõ a VSC, ha például forszírozottabban szeretne az ember kanyarodni, igazából az lenne a kérdés, hogy nem fog-e zavarni, hogy nem tudom kikapcsolni? Csak egyszer vezettem olyan autót, amiben volt menetstabilizátor, mondjuk az a Hungaroringen volt, és egy új Merci C-osztály, de abban még bekapcsolt stabilizálóval is lehetett keresztben kanyarodni, már tényleg csak akkor szólt bele, amikor már jobban is tette, mert kipörgés lett volna belõle.


Nem tudom, mire is kell neked az autó de ha hétköznap, utcán akarod használni akkor nem lesz vele bajod.
Amit felejtsd el: körforgalomban körbe-körbe a sodródásig gyorsítást (hamarabb fog csipogni mint hogy felborulsz, what a pity) és télen, havon a kézifékes pörgést.
Kár hogy nem lehet állítani az érzékenységét. :P


Persze, a hétköznapokban van rá szükségem, de azért néha belefér egy kis szórakozás, maximum ha télen nagyon zavar, akkor kiszedem a biztosítékát, ha az úgy megoldható :kacsint:
Valaki nem tud véletlenül eladót magánszemélytõl 2millió körül, 3 ajtósat, facelifteset?
A használtautó.hu-sakat már ismerem :pofa:
Köszi

Zsuga

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
Yaris Ts
« Válasz #959 Dátum: 2008.05.05 17:28:13 »
Idézetet írta: "ratman"
Amit felejtsd el: télen, havon a kézifékes pörgést.


Én száraz úton is meg tudom fordítani 180 fokban. Csak sebesség kérdése :) Bár a könyöklõ ilyenkor útban van :D