Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 559866 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Yaris Ts
« Válasz #930 Dátum: 2008.04.26 11:02:59 »
Idézetet írta: "ToTo"
Idézetet írta: "Lymphater"
Hello

Tud valaki Yaris Ts-re féktuningot? Esetleg jobb féket? Linket?

köszi:L.



Ezt nézd meg Lymph, angolok de jó cég. Én is meg LML is vásárolt már tõlük...

http://www.envyperformance.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=22



Köszi utánna nézek.  :nagymosoly:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Zsuga

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
Yaris Ts
« Válasz #931 Dátum: 2008.04.26 16:33:40 »
Idézetet írta: "zsono"
Fontos különbség, hogy a TS I. átlagsebesség és átlagfogyasztás mérõje nem napi, hanem élettartami számláló, azaz a teljes futásteljesítményre vonatkozik.


Akkor ennyi. Valószínûleg a ráncfelvarrásnál kapta meg a Yaris TS I ezt a fícsört, hogy ugyanúgy nullázható bármikor az átlagseb. és az átlagfogy. mint a napi km-számláló.

Zs

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Yaris Ts
« Válasz #932 Dátum: 2008.04.26 19:52:32 »
Most ezt nem igazán értem. Nekem frissítés elõtti a ts és nullázható minden. Akkor most azt jelenti hiába nullázom, sosem lesz nullázva?  :mivan:

ratman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Yaris Ts
« Válasz #933 Dátum: 2008.04.26 20:25:01 »
zsono hüjeséget beszélt, minek ezt ennyit ragozni? Egyébként az is 1 vicc, hogy a kavicsfelverõdésbõl meg tudod állapítani, hogy használták az autót. Nem a Párizs-Dakaron kapják az autók a kavicsot, hanem az országúton.

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #934 Dátum: 2008.04.26 20:53:37 »
Idézetet írta: "ratman"
zsono hüjeséget beszélt, minek ezt ennyit ragozni? Egyébként az is 1 vicc, hogy a kavicsfelverõdésbõl meg tudod állapítani, hogy használták az autót. Nem a Párizs-Dakaron kapják az autók a kavicsot, hanem az országúton.


Ha már a hülyeség szót írod, ly-nal tedd.

Arra reagáltam, hogy szerintem bármit nem lehet lenullázni az autó fedélzeti komputerének kezelõszerveivel.
Az én 2002-es Yaris TS-emen nem lehet lenullázni az átlagsebességet.
A sok kavicsfelverõdés számomra azt is jelenti, hogy az autót gyakorta nagyobb sebességgel, vagy - az autót nem kimélõ - gyengébb utakon használták.

A véleményemet írtam le korábban egy a fórumba tanácsot kérni érkezett fiatalembernek.

A többit bízzuk az olvasók szabad, és kulturáltan megfogalmazott véleménnyilvánítására.
Hátha ez Neked is sikerül legközelebb.

Zs.
Zsono

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #935 Dátum: 2008.04.26 21:02:58 »
Idézetet írta: "andrew82"
Most ezt nem igazán értem. Nekem frissítés elõtti a ts és nullázható minden. Akkor most azt jelenti hiába nullázom, sosem lesz nullázva?  :mivan:


Kérlek, írd már le nekem, hogy történik a Tieden, kipróbálnám én is, az én járgányomon úgy tûnik, nem lehet. A gépkönyvemben sincs utalás arra, hogy miként kell, de hátha tudsz nekem segíteni a tapasztalatoddal, elõre is köszönöm.
Ha a nulla érték jelenik meg a kijelzõdön, bizonyára valós az az érték.

Zs.
Zsono

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Yaris Ts
« Válasz #936 Dátum: 2008.04.26 22:33:57 »
Idézetet írta: "zsono"
Idézetet írta: "andrew82"
Most ezt nem igazán értem. Nekem frissítés elõtti a ts és nullázható minden. Akkor most azt jelenti hiába nullázom, sosem lesz nullázva?  :mivan:


Kérlek, írd már le nekem, hogy történik a Tieden, kipróbálnám én is, az én járgányomon úgy tûnik, nem lehet. A gépkönyvemben sincs utalás arra, hogy miként kell, de hátha tudsz nekem segíteni a tapasztalatoddal, elõre is köszönöm.
Ha a nulla érték jelenik meg a kijelzõdön, bizonyára valós az az érték.

Zs.


Van a Trip gomb, azt kell nyomva tartani. De persze külön az átlagsebességnél és külön az átlagfogyasztásnál ;) Nulla jelenik meg.

Godlike

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Re: Köszi
« Válasz #937 Dátum: 2008.04.27 00:31:14 »
Idézetet írta: "Boty"
Köszi a segítséget Zsono! Megpróbálunk ezekre odafigyelni:hmm: . Ha meglessz mindenképpen felteszem, hogy mit is sekerült választani!!! :nagymosoly:   :hmm:  :toy:


Szia Boty!

Én is rendes TS-t keresek érdeklõdnék hogy mennyi a kereted rá és hogy találtál é már valami használhatót?
Yaris II d4d 2006

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Re: Köszi
« Válasz #938 Dátum: 2008.04.27 09:14:37 »
Idézetet írta: "Godlike"
Idézetet írta: "Boty"
Köszi a segítséget Zsono! Megpróbálunk ezekre odafigyelni:hmm: . Ha meglessz mindenképpen felteszem, hogy mit is sekerült választani!!! :nagymosoly:   :hmm:  :toy:


Szia Boty!

Én is rendes TS-t keresek érdeklõdnék hogy mennyi a kereted rá és hogy találtál é már valami használhatót?


Szia!

Azt írtad nemrég, találtál egy 4 éveset :) Azzal mi lett?

http://www.hasznaltauto.hu/1973549_toyota_yaris_2002

http://www.hasznaltauto.hu/2027244_toyota_yaris_2003

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Yaris Ts
« Válasz #939 Dátum: 2008.04.27 12:56:49 »
Sziasztok!
Én is mostanság tervezem egy Yaris TS vásárlását, a családban (Anyumnak) már van egy yaris, de az csak egy szimpla 1.3-as. Még sosem vezettem Ts-t, kíváncsi leszek, milyen különbségeket fogok érezni ahhoz képest.
Azon vacilálok, hogy modelfrissítés elõtti, vagy utáni legyen, igazából a ráncfelvarrotton nagyon tetszenek a lökhárítókban azok a szürke betétek.
Az lenne a kérdésem, hogy a motorjukban erõben van-e érezhetõ különbség, az egyik 105, a másik 107 LE, ez ugye az EURO normák miatt alakult így, de hogy romlott-e a teljesítmény?
Nekem jobban tetszik a 3ajtós kasztni, de azért hajlok az 5ajtóra is, de kérdezném, hogy a 3 ajtós elviekben merevebb és könnyebb?
Mert 5 ajtóra annyira nincs szükségem, a családalapítástól még messze állok:)
Köszi a válaszokat elõre is.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris Ts
« Válasz #940 Dátum: 2008.04.27 13:15:33 »
Idézetet írta: "Gleris"
Sziasztok!
Én is mostanság tervezem egy Yaris TS vásárlását, a családban (Anyumnak) már van egy yaris, de az csak egy szimpla 1.3-as. Még sosem vezettem Ts-t, kíváncsi leszek, milyen különbségeket fogok érezni ahhoz képest.
Azon vacilálok, hogy modelfrissítés elõtti, vagy utáni legyen, igazából a ráncfelvarrotton nagyon tetszenek a lökhárítókban azok a szürke betétek.
Az lenne a kérdésem, hogy a motorjukban erõben van-e érezhetõ különbség, az egyik 105, a másik 107 LE, ez ugye az EURO normák miatt alakult így, de hogy romlott-e a teljesítmény?
Nekem jobban tetszik a 3ajtós kasztni, de azért hajlok az 5ajtóra is, de kérdezném, hogy a 3 ajtós elviekben merevebb és könnyebb?
Mert 5 ajtóra annyira nincs szükségem, a családalapítástól még messze állok:)
Köszi a válaszokat elõre is.

Szia!
A 105 és a 107 lóerõ közötti eltérést biztosan nem fogod észrevenni. Ami esetleg különbség lehet, az újabb motorok lassabban ejtik a fordulatot, ezzel némileg kevesebb káros anyagot bocsátanak ki. De lehet hogy ilyen téren sem különbözik a két motor.
A 3 és 5 ajtós súlyban is azonos, szrintem merevségben sem lehet számottevõ különbség. Viszont a 3 ajtós sokkal jobban néz ki!  :kacsint: És persze nagyobbak az ajtók így kényelmesebb a ki- és beszállás.
Ami a facelift utáni mellett szól az a széria VSC, ami korábban a Magyarországon eladott darabokban nem volt.

Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Yaris Ts
« Válasz #941 Dátum: 2008.04.27 13:28:31 »
És ez a VSC és a vele járó TRC kikapcsolható?
Nem vagyok azért egy állat, de néha szeretek keresztben autózni, és persze biztos jók ezek a randszerek, mert próbálják védeni az ember életét, de akkor gondolom nem nagyon enged ilyen játékokat, vagy meglepõen reagálhat, ha nincs hozzászokva az ember?
A másik, hogy lehet, hogy majd valamennyire hozzányúlnék a motorhoz, nem szeretném azért szénné tuningolni, lehet, hogy csak egy sport szûrõ rendszer, meg új kipuff/leömlõk, erre alkalmasabb lehet az elsõ TS széria, mert annak még nem annyira "okos" a motorja?
errõl mi a véleményetek, tapasztalatotok?
köszi

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris Ts
« Válasz #942 Dátum: 2008.04.27 16:20:17 »
Idézetet írta: "Gleris"
És ez a VSC és a vele járó TRC kikapcsolható?
Nem vagyok azért egy állat, de néha szeretek keresztben autózni, és persze biztos jók ezek a randszerek, mert próbálják védeni az ember életét, de akkor gondolom nem nagyon enged ilyen játékokat, vagy meglepõen reagálhat, ha nincs hozzászokva az ember?
A másik, hogy lehet, hogy majd valamennyire hozzányúlnék a motorhoz, nem szeretném azért szénné tuningolni, lehet, hogy csak egy sport szûrõ rendszer, meg új kipuff/leömlõk, erre alkalmasabb lehet az elsõ TS széria, mert annak még nem annyira "okos" a motorja?
errõl mi a véleményetek, tapasztalatotok?
köszi

A TRC kikapcsolható.
A módosítások szempontjából meg mindegy mikori TS-t veszel, ugyanaz a motor illetve rendszer van benne.
Az általad említett dolgok mind benne vannak ToTo TS-ében, ami faceliftes.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #943 Dátum: 2008.04.27 18:35:34 »
Idézetet írta: "kmr"

A TRC kikapcsolható.
A módosítások szempontjából meg mindegy mikori TS-t veszel, ugyanaz a motor illetve rendszer van benne.
Az általad említett dolgok mind benne vannak ToTo TS-ében, ami faceliftes.


Igy van Gleris, ahogy kmr említette, nekem ezek mind bent vannak a verdában, ami már faceliftes, semmi gond a mocival...  
:szemez:  :kacsint:  :nagymosoly:
Toyota Yaris T SPORT
153



Gleris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Yaris Ts
« Válasz #944 Dátum: 2008.04.27 18:54:22 »
Köszönöm, sokat segítettetek a döntésben, akkor úgy néz ki faceliftes lesz :P
A TRC az ugye a kipörgésgátló, az kikapcsolható, de a VSC ami a menetstabilizátor, az is?
Vagy az hogyan mûködik a yarisnál, gondolom a fékeket szabályozza, és nem a nyomatékot osztogatja?