Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 560432 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Frida

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Yaris Ts
« Válasz #915 Dátum: 2008.04.22 13:22:12 »
Nagyon jó ötletet adtál  :10: , megkértem Andrewt.  :kacsint:
Most szedted le elõször télire?

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #916 Dátum: 2008.04.22 13:54:35 »
Idézetet írta: "Frida"
Nagyon jó ötletet adtál  :10: , megkértem Andrewt.  :kacsint:
Most szedted le elõször télire?

tavaly elött rajtahagytam. de nem nagyon szereti a fagyokat. :|

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Yaris Ts
« Válasz #917 Dátum: 2008.04.22 18:56:29 »
Idézetet írta: "Frida"
Nagyon jó ötletet adtál  :10: , megkértem Andrewt.  :kacsint:
Most szedted le elõször télire?


Hol kértél meg?  :nagymosoly: Mindjárt keresek képet neked, remélem van. Ha nincs majd lesz! ;)

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Yaris ts vásárlása
« Válasz #918 Dátum: 2008.04.23 07:52:54 »
Idézetet írta: "Boty"
Sziasztok!

.....

Abban kérnék segítséget akár msn-en akár itt, hogy segítsetek mire figyeljünk oda amikor elmegyünk megnézni az autót.

Elõre is köszi. Remélem mihamarabb irtok!!!!! :nagymosoly :nagymosoly:


Szia Fiatalság!

Hogy méltóképpen fogadjunk, néhány jó tanács:

Mindenképp menj vele próbakört, vagy hosszabb próbautat.
A futómûve keményebb, mint az átlag, ne lepõdj meg, szigorúbban az úton marad. Viszont hiába kemény, nem szabad kopognia. Érdemes megfigyelni, szeret-e valamerre elindulni egyenes úton, ez arra utalhat, hogy a gazda mennyire volt figyelmes kicsikéjével a futómûvet illetõen.

Morgós hangja van, nem kell megijedni tõle, de azért alá kell nézzetek, egyben van-e a kipufogó szerkezet.
Pörgesd meg a motort, 4000 felett új élmények várnak :-) (csak üzemmeleg motorral tedd ezt..)
Ha nõi autó volt, és 70000 felett futott, a kuplungot érdemes megvizslatni, megcsusszan-e.

Egy parkolóban elõre és hátramenetben, balra és jobbra, teljesen kitekert kormánnyal és lassan indulj el, nem szabad apró vagy nagyobb kattanást hallanod.

Mivel valóban lendületes autó, tényleg érdemes megtudni, hol, és mikor volt javítva, ritka a törésmentes autó.... Erre jó támpont lehet a motortérben és a csomagtartóban az összeeresztések állapota.

Minimum 5w40-es olajat érdemel, fontos látni a szervizelési periódusok teljesítését szervizkönyvben.
Kintrõl hozott autó esetén nagyon átnézném, ha egyáltalán foglalkoznék kintrõl (fõleg benelux országokból) hozott autóval.

Sokat mond a kezelõszervek (kormány, pedálok, kilincsek, sebváltógomb) állapota.

Márkakereskedésben ritka, más kereskedésben pedig a korrekt példány a ritka, inkább magánszemélyeknél keresd. Kérdezz sokat a gazdától, mert ha szereti, aki eladja, akkor talán szervizelte is.

Ha garázsában látod esetleg, nézd meg  a garázs padlózatát, nincs-e folt a burkolaton, bár erre a motorra az olajfogyasztás és folyás nem jellemzõ. Felülrõl, ha megnézed a motort, száraznak kell lennie. Nem baj, ha nem frissen mosott a motor, legalább megfigyelhetõ, hogy nem eresztenek a szimeringek.

A hûtõfojadék - bármilyen szinû is - áttetszõ kell legyen.

Az elsõ lökhárítón, illetve a motorháztetõn a kõfelverõdésbõl látható a használat jellege, ha sok van belõle, rá kell kérdezni...

A fedkompon nézd meg az átlagsebességet, 30 és 50 közötti adat arra utal, nem volt tépve tartósan az autó, 50 felett már hosszú távokat ment vele a gazdája. Ekkor is érdemes rákérdezni az autó használati módjára.

Így elsõre, talán ennyi. Sok sikert, alapos választást, nézz meg többet is, ritkán lelünk elsõre megfelelõre.

Zs.
Zsono

Zsuga

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
Re: Yaris ts vásárlása
« Válasz #919 Dátum: 2008.04.23 18:12:32 »
Idézetet írta: "zsono"
A fedkompon nézd meg az átlagsebességet, 30 és 50 közötti adat arra utal, nem volt tépve tartósan az autó, 50 felett már hosszú távokat ment vele a gazdája.


Ez bármikor nullázható, úgyhogy szvsz erre ne nagyon alapozzunk.

szintén Zs.

Boty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Köszi
« Válasz #920 Dátum: 2008.04.23 18:22:59 »
Köszi a segítséget Zsono! Megpróbálunk ezekre odafigyelni:hmm: . Ha meglessz mindenképpen felteszem, hogy mit is sekerült választani!!! :nagymosoly:   :hmm:  :toy:

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Yaris ts vásárlása
« Válasz #921 Dátum: 2008.04.23 22:39:48 »
Idézetet írta: "Zsuga"
Idézetet írta: "zsono"
A fedkompon nézd meg az átlagsebességet, 30 és 50 közötti adat arra utal, nem volt tépve tartósan az autó, 50 felett már hosszú távokat ment vele a gazdája.


Ez bármikor nullázható, úgyhogy szvsz erre ne nagyon alapozzunk.

szintén Zs.


Az átlagsebességet önmagában szerintem csak akkor és úgy lehet megváltoztatni, ha az össz kilométer is változik, lévén a fedkomp egy egyszerû átlagszámítámítást végez, ahol a megtett össz kilométer a tört számlálójában szerepel. Magát a számítási algoritmust nem lehet kiütni a fedkomból, az pedig igen vicces lenne, ha a pár napos sebességátlagot három éves össz kilométerrel osztanánk el.

Vagy Te máshogy tudod, vagy csak máshogy hallottad?

Önmagában az átlagsebességet egyébként nem sok értelme van kiütni, hiszen szinte azonnal máris adatot szolgáltat, ha az autó elindul. 30 km/óra alatt irreális lenne...

Zs.
Zsono

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Yaris Ts
« Válasz #922 Dátum: 2008.04.23 23:49:40 »
Én a Corimban minden tankolásnál nullázok fogyimérõt/átlagsebesség-mérõt is. Ezért nem fog az átlagos használatra utalni. Egyébként pedig a magasbb átlagsebesség több országúti, autópályás használatot feltételez, ami éppen nem ártalmas egy autóra, sõt!
Gabe 254.

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #923 Dátum: 2008.04.24 06:51:14 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Én a Corimban minden tankolásnál nullázok fogyimérõt/átlagsebesség-mérõt is. Ezért nem fog az átlagos használatra utalni. Egyébként pedig a magasbb átlagsebesség több országúti, autópályás használatot feltételez, ami éppen nem ártalmas egy autóra, sõt!


Így van, ezért is íram a TS esetében az 50-es átlagot még jónak.
Fontos különbség, hogy a TS I. átlagsebesség és átlagfogyasztás mérõje nem napi, hanem élettartami számláló, azaz a teljes futásteljesítményre vonatkozik. A késõbbi Corolláké, vagy Ave II-é pedig napi, és/vagy egy tankolási periódusra vonatkozik. A Yaris TS I-en tankolásnál ezt a két számadatot manuálisan a felhasználók nem tudják nullázni.

Így tehát ha egy eladó azt mondja, hogy csak városban használta, és ehhez képest minimum 8-as fogyasztása, de 50 feletti átlagsebessége van, akkor a városi használat elég "határozottnak" mondható...

Zs.
Zsono

LML

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 253
Yaris Ts
« Válasz #924 Dátum: 2008.04.25 11:56:39 »
Idézetet írta: "zsono"
Idézetet írta: "Kgabe"
Én a Corimban minden tankolásnál nullázok fogyimérõt/átlagsebesség-mérõt is. Ezért nem fog az átlagos használatra utalni. Egyébként pedig a magasbb átlagsebesség több országúti, autópályás használatot feltételez, ami éppen nem ártalmas egy autóra, sõt!


Így van, ezért is íram a TS esetében az 50-es átlagot még jónak.
Fontos különbség, hogy a TS I. átlagsebesség és átlagfogyasztás mérõje nem napi, hanem élettartami számláló, azaz a teljes futásteljesítményre vonatkozik. A késõbbi Corolláké, vagy Ave II-é pedig napi, és/vagy egy tankolási periódusra vonatkozik. A Yaris TS I-en tankolásnál ezt a két számadatot manuálisan a felhasználók nem tudják nullázni.

Így tehát ha egy eladó azt mondja, hogy csak városban használta, és ehhez képest minimum 8-as fogyasztása, de 50 feletti átlagsebessége van, akkor a városi használat elég "határozottnak" mondható...

Zs.



Hát, én ezt cáfolnám, mert az én autómon BÁRMIT le lehetett nullázni. Akár a megtehetõ km t is engedte kinullázni, és utánna kiszámolta újra.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Yaris Ts
« Válasz #925 Dátum: 2008.04.25 12:51:22 »
Hello

Tud valaki Yaris Ts-re féktuningot? Esetleg jobb féket? Linket?

köszi:L.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #926 Dátum: 2008.04.25 14:33:30 »
Idézetet írta: "LML"
Idézetet írta: "zsono"
Idézetet írta: "Kgabe"
Én a Corimban minden tankolásnál nullázok fogyimérõt/átlagsebesség-mérõt is. Ezért nem fog az átlagos használatra utalni. Egyébként pedig a magasbb átlagsebesség több országúti, autópályás használatot feltételez, ami éppen nem ártalmas egy autóra, sõt!


Így van, ezért is íram a TS esetében az 50-es átlagot még jónak.
Fontos különbség, hogy a TS I. átlagsebesség és átlagfogyasztás mérõje nem napi, hanem élettartami számláló, azaz a teljes futásteljesítményre vonatkozik. A késõbbi Corolláké, vagy Ave II-é pedig napi, és/vagy egy tankolási periódusra vonatkozik. A Yaris TS I-en tankolásnál ezt a két számadatot manuálisan a felhasználók nem tudják nullázni.

Így tehát ha egy eladó azt mondja, hogy csak városban használta, és ehhez képest minimum 8-as fogyasztása, de 50 feletti átlagsebessége van, akkor a városi használat elég "határozottnak" mondható...

Zs.



Hát, én ezt cáfolnám, mert az én autómon BÁRMIT le lehetett nullázni. Akár a megtehetõ km t is engedte kinullázni, és utánna kiszámolta újra.


Mit is cáfolsz?
Én csak kérdezek inkább:
A Te autódat szabályos keretek között akár mikor 0 kilométeressé lehet "varázsolni" a fedélzeti kezelõszervekkel? Pl. a teljes megtett kilométert? No és utána mi történik?

A Te Yaris TS II-es gépi erejû jármûvedrõl nem írtam, csak olyan autókról, amelyeket már vezettem, illetve kezeltem a fedkompját.
A TS I és az AVE I-II gépkönyvében a napi kilométer számlálón kívül - tudtommal - nem írnak nullázási lehetõséget. Te nulláztál már ilyeneket is? Én a hozzáférhetõ információs felületekrõl és állításokról beszélek, Te talán a más módon történõ nullázásokról. Ezekrõl mikéntjérõl én nem tudok, de ettõl még léteznek.
Az is lehet, hogy a TS II-ben mindezt engedik a tulajdonosnak legálisan is.

Összegzõ, és egyben igen részletes odafigyeléssel ki lehet deríteni, hogy a fedkomp adatokat alátámasztják-e az autó jellemzõi.

Nem árt pontosan fogalmazni, mit és milyen módon lehet hivatalosan nullázni, illetve értékelni, vagy cáfolni.

Zs.
Zsono

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris Ts
« Válasz #927 Dátum: 2008.04.25 14:35:31 »
Idézetet írta: "zsono"
Idézetet írta: "Kgabe"
Én a Corimban minden tankolásnál nullázok fogyimérõt/átlagsebesség-mérõt is. Ezért nem fog az átlagos használatra utalni. Egyébként pedig a magasbb átlagsebesség több országúti, autópályás használatot feltételez, ami éppen nem ártalmas egy autóra, sõt!


Így van, ezért is íram a TS esetében az 50-es átlagot még jónak.
Fontos különbség, hogy a TS I. átlagsebesség és átlagfogyasztás mérõje nem napi, hanem élettartami számláló, azaz a teljes futásteljesítményre vonatkozik. A késõbbi Corolláké, vagy Ave II-é pedig napi, és/vagy egy tankolási periódusra vonatkozik. A Yaris TS I-en tankolásnál ezt a két számadatot manuálisan a felhasználók nem tudják nullázni.

Így tehát ha egy eladó azt mondja, hogy csak városban használta, és ehhez képest minimum 8-as fogyasztása, de 50 feletti átlagsebessége van, akkor a városi használat elég "határozottnak" mondható...

Zs.

Mindegyik nullázható, csak nem egyszerre történik, hanem mindegyik számot külön külön lehet nullázni.

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Yaris Ts
« Válasz #928 Dátum: 2008.04.25 16:33:45 »
Idézetet írta: "kmr"

Mindegyik nullázható, csak nem egyszerre történik, hanem mindegyik számot külön külön lehet nullázni.



Ez Yaris TS II-nél hogy mûködik?
Zsono

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #929 Dátum: 2008.04.26 10:54:50 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Hello

Tud valaki Yaris Ts-re féktuningot? Esetleg jobb féket? Linket?

köszi:L.



Ezt nézd meg Lymph, angolok de jó cég. Én is meg LML is vásárolt már tõlük...

http://www.envyperformance.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=22
Toyota Yaris T SPORT
153