Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 584636 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

baru

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 512
Yaris Ts
« Válasz #570 Dátum: 2006.12.19 20:31:28 »
Idézetet írta: "leszilaci"
:nagymosoly:
köszönöm a véleményeket
vsc kikapcsolható? annak a kütyünek mi a pontos feladata?menetstabilizáló? nem csúszik meg, vagy indulást segíti,h nem pörög el a kerék?

OFF
másik alternatíva is felmerült: régebbi honda civic, szintén 1.5 motorral.
egyik munkatársamnak ilyen van...háááát engem meggyõzött,h nem rossz :vezetes:  (csak öregebb, többet futott autók általában, és nem óvatosan hajtogatva)
a belseje viszont ritka randa :szomoru:

Ha a kettõvel elõbbi széria (asszem, 2001-ben jött az új, nemrég meg az ûrhajó), akkor még a törékenyebbek közé tartozik. Amúgy gyönyörû volt a négyajtós. Az akkori beltér, mondjuk úgy, a jól bevált és megszokott japán :rohog: , de az 1.6 VTEC-rõl (160 LE) meg az 1.8-asokról (169 LE?) áriákat zengenek. 1.5 is jó, 114 ló, nem? Meg király futómû. A legnehezebb egy nem töröttet találni, mert amúgy elnyûhetetlen.
Mégis inkább TS-t vennék. Naná. 8)
Yaris Blue Ice 1.0

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #571 Dátum: 2006.12.19 21:04:35 »
Idézetet írta: "baru"

Mégis inkább TS-t vennék. Naná. 8)

énisénis :nagymosoly:

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris Ts
« Válasz #572 Dátum: 2006.12.19 21:24:50 »
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "SzzS"
a régi ts-ek jobban mennek!!

Mitõl menne jobban?
Vagy kérdés, hogy mit értesz "jobban" alatt.


a régi ts-ek euro3 az újak euro4-es motorral mennek, ami állítólag a környezetvédelmi ***ságok miatt jobban visszatartja a motort!! kérdezd meg a klubon "Tom-ot" õ jobban vágja ezeket a dolgokat, hogy mi miért...!

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
Yaris Ts
« Válasz #573 Dátum: 2006.12.19 21:36:27 »
Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "SzzS"
a régi ts-ek jobban mennek!!

Mitõl menne jobban?
Vagy kérdés, hogy mit értesz "jobban" alatt.


a régi ts-ek euro3 az újak euro4-es motorral mennek, ami állítólag a környezetvédelmi ***ágok miatt jobban visszatartja a motort!! kérdezd meg a klubon "Tom-ot" õ jobban vágja ezeket a dolgokat, hogy mi miért...!

A facelift-es TS Yaris is csak Euro3 (legalábbis én úgy tudom)

A TS Cori is csak azt tudta. Ezért sem adható már el itthon.
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris Ts
« Válasz #574 Dátum: 2006.12.20 09:59:30 »
adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??
Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
Yaris Ts
« Válasz #575 Dátum: 2006.12.20 13:46:08 »
Idézetet írta: "SzzS"
adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??
Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!


sztem mindkettõre gyárilag 106 LE van megadva. Én legalábbis csak ezzel találkoztam
Súlyra is ugyanaz, légelenállás nem hiszem, hogy nagyban különbözne (legalábbis akkora mértékben, ami kimutatható menetteljesítmény különbséget eredményezne)

Amúgy mibõl gondood, hogy van különbség? Írták valahol?
Ötletem sincs, hogy mibõl fakadhat, ha van különbség.
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

FANCY

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Yaris Ts
« Válasz #576 Dátum: 2006.12.20 16:52:10 »
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "SzzS"
adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??
Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!


sztem mindkettõre gyárilag 106 LE van megadva. Én legalábbis csak ezzel találkoztam
Súlyra is ugyanaz, légelenállás nem hiszem, hogy nagyban különbözne (legalábbis akkora mértékben, ami kimutatható menetteljesítmény különbséget eredményezne)

Amúgy mibõl gondood, hogy van különbség? Írták valahol?
Ötletem sincs, hogy mibõl fakadhat, ha van különbség.


A régi TS-nél gyárilag 78 kW van megadva,ami ugye 106 LE.Az újabbaknál 77 kW 105LE. Ez simán behozható,ha nincs teletankolva. :kacsint:

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
Yaris Ts
« Válasz #577 Dátum: 2006.12.20 19:52:38 »
Idézetet írta: "FANCY"
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "SzzS"
adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??
Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!


sztem mindkettõre gyárilag 106 LE van megadva. Én legalábbis csak ezzel találkoztam
Súlyra is ugyanaz, légelenállás nem hiszem, hogy nagyban különbözne (legalábbis akkora mértékben, ami kimutatható menetteljesítmény különbséget eredményezne)

Amúgy mibõl gondood, hogy van különbség? Írták valahol?
Ötletem sincs, hogy mibõl fakadhat, ha van különbség.


A régi TS-nél gyárilag 78 kW van megadva,ami ugye 106 LE.Az újabbaknál 77 kW 105LE. Ez simán behozható,ha nincs teletankolva. :kacsint:


Ezért írtam kimutatható különbséget. 1 LE-t biztos nem tudnánk kimutatni. Annyi minden mástól függ.
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Yaris Ts
« Válasz #578 Dátum: 2006.12.20 20:32:32 »
Nincs két egyforma erejû moci +-1 lóerõ a gyártási szórásban még Japánban is benne van, + az pláne  :kacsint:
Laco 73 :D

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Yaris Ts
« Válasz #579 Dátum: 2006.12.20 23:24:43 »
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "Kántor"

Igen, kikapcsolható. Vehicle Stability Control, azaz gépjármû menetstabilizáló.  A lényege a következõ: ha kikapcsolod, engedi kipörögni a kerekeket. Bekapcsolt állapotban ha a havon-jégen akarsz farolgatni-csapatni, akkor elkezd villogni a lámpája, plusz egyfolytában csipog, ha az autó éppen farol-csúszik, vagy éppen máshogy áll a kormány, mint amerre az autó megy. Legalábbis ez a saját tapasztalat. :vag2:  Gyorsulásnál (száraz úton) viszont érdemesebb kikapcsolva tartani, mert úgy nem veszi el induláskor a nyomatékot. Nekem legalábbis úgy mindig jobb idõt sikerült futni. Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani.


Már bocs, de a VSC-t (ami a menetstabilizátor vagy mi a magyar neve) azt nem tudod kikapcsolni.
Amit ki tudsz kapcsolni (bal oldalon TRC OFF gomb) az a kipörgésgátló (Traction Control). Ekkor meg is jelenik egy kis sárga ikon a mûszerfalon, szintén TRC OFF felirattal. Ettõl tud elpörögni a kerék, különben csak ugrál az eleje. Ahogy Te is írtad. De ettõl még a VSC mûködik, vagyis villog ha kicsit, villog+csipog ha nagyon csúszik (vagy csúszna)

Szerintem  :hmm:

Én kérek elnézést, neked van igazad. Csak mind a kettõnek sárga a lámpája. Az Euro3 vs. Euro4 témához viszont annyit tudnék hozzáfûzni, hogy amikor októberben voltam zöldkártyán, akkor meglepõdve kérdezték tõlem, hogy ez már Euro4-es? A papírjai szerint ugyanis az. Ezek szerint ez lehet az a kis különbség a facelift elõtti és a faceliftes TS-ek között. No meg persze a már elõzõleg említett "apróságok".
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
Yaris Ts
« Válasz #580 Dátum: 2006.12.21 09:40:26 »
Idézetet írta: "Kántor"
Idézetet írta: "SZegecs"
Idézetet írta: "Kántor"

Igen, kikapcsolható. Vehicle Stability Control, azaz gépjármû menetstabilizáló.  A lényege a következõ: ha kikapcsolod, engedi kipörögni a kerekeket. Bekapcsolt állapotban ha a havon-jégen akarsz farolgatni-csapatni, akkor elkezd villogni a lámpája, plusz egyfolytában csipog, ha az autó éppen farol-csúszik, vagy éppen máshogy áll a kormány, mint amerre az autó megy. Legalábbis ez a saját tapasztalat. :vag2:  Gyorsulásnál (száraz úton) viszont érdemesebb kikapcsolva tartani, mert úgy nem veszi el induláskor a nyomatékot. Nekem legalábbis úgy mindig jobb idõt sikerült futni. Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani.


Már bocs, de a VSC-t (ami a menetstabilizátor vagy mi a magyar neve) azt nem tudod kikapcsolni.
Amit ki tudsz kapcsolni (bal oldalon TRC OFF gomb) az a kipörgésgátló (Traction Control). Ekkor meg is jelenik egy kis sárga ikon a mûszerfalon, szintén TRC OFF felirattal. Ettõl tud elpörögni a kerék, különben csak ugrál az eleje. Ahogy Te is írtad. De ettõl még a VSC mûködik, vagyis villog ha kicsit, villog+csipog ha nagyon csúszik (vagy csúszna)

Szerintem  :hmm:

Én kérek elnézést, neked van igazad. Csak mind a kettõnek sárga a lámpája. Az Euro3 vs. Euro4 témához viszont annyit tudnék hozzáfûzni, hogy amikor októberben voltam zöldkártyán, akkor meglepõdve kérdezték tõlem, hogy ez már Euro4-es? A papírjai szerint ugyanis az. Ezek szerint ez lehet az a kis különbség a facelift elõtti és a faceliftes TS-ek között. No meg persze a már elõzõleg említett "apróságok".


rá se ránts  :partyman:
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
Yaris Ts
« Válasz #581 Dátum: 2007.01.11 17:28:19 »
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

FANCY

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Yaris Ts
« Válasz #582 Dátum: 2007.01.19 07:40:10 »
Nálunk vajon mennyiért fogják vesztegetni az új TS-t...

" TOYOTA Yaris 3-trg. 1.8-Dual-VVT-i 5-Gang T
D-80993 München, 2/3-Türer, Farbe wählbar, ABS, Airbag, Alufelgen, Elektr. Fensterheber, Klima, Klimaautomatik, Zentralverriegelung. € 14.992 "

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #583 Dátum: 2007.01.19 10:43:05 »
Idézetet írta: "FANCY"
Nálunk vajon mennyiért fogják vesztegetni az új TS-t...

" TOYOTA Yaris 3-trg. 1.8-Dual-VVT-i 5-Gang T
D-80993 München, 2/3-Türer, Farbe wählbar, ABS, Airbag, Alufelgen, Elektr. Fensterheber, Klima, Klimaautomatik, Zentralverriegelung. € 14.992 "

ha 260-nal számolod az ejurót, akkor 3,9mila
 :hmm: nem sokkal volt olcsóbb a yaris1 Ts sem
szerintem 4-4,1re lehet számítani az elején....ha egyáltalán behozzák a magyar piacra :torsziv:

leszilaci

  • Vendég
Yaris Ts
« Válasz #584 Dátum: 2007.02.02 16:13:13 »
azért ez nevetséges
http://www.toyotaclub.hu/index.php?page=hir&hir=294
miért nem az 1.8-as motorral kezdenek vmit???
 :banging: