A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
:nagymosoly: köszönöm a véleményeketvsc kikapcsolható? annak a kütyünek mi a pontos feladata?menetstabilizáló? nem csúszik meg, vagy indulást segíti,h nem pörög el a kerék?OFFmásik alternatíva is felmerült: régebbi honda civic, szintén 1.5 motorral.egyik munkatársamnak ilyen van...háááát engem meggyõzött,h nem rossz :vezetes: (csak öregebb, többet futott autók általában, és nem óvatosan hajtogatva)a belseje viszont ritka randa :szomoru:
Mégis inkább TS-t vennék. Naná.
Idézetet írta: "SzzS"a régi ts-ek jobban mennek!!Mitõl menne jobban?Vagy kérdés, hogy mit értesz "jobban" alatt.
a régi ts-ek jobban mennek!!
Idézetet írta: "SZegecs"Idézetet írta: "SzzS"a régi ts-ek jobban mennek!!Mitõl menne jobban?Vagy kérdés, hogy mit értesz "jobban" alatt.a régi ts-ek euro3 az újak euro4-es motorral mennek, ami állítólag a környezetvédelmi ***ágok miatt jobban visszatartja a motort!! kérdezd meg a klubon "Tom-ot" õ jobban vágja ezeket a dolgokat, hogy mi miért...!
adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!
Idézetet írta: "SzzS"adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!sztem mindkettõre gyárilag 106 LE van megadva. Én legalábbis csak ezzel találkoztamSúlyra is ugyanaz, légelenállás nem hiszem, hogy nagyban különbözne (legalábbis akkora mértékben, ami kimutatható menetteljesítmény különbséget eredményezne)Amúgy mibõl gondood, hogy van különbség? Írták valahol?Ötletem sincs, hogy mibõl fakadhat, ha van különbség.
Idézetet írta: "SZegecs"Idézetet írta: "SzzS"adatok szerint is a két yaris között van 2-3 LE különbség... de akkor hol és miért??Az 1.0 nál is a régi japán 68 LE a plasztikázott meg már csak 65...!!sztem mindkettõre gyárilag 106 LE van megadva. Én legalábbis csak ezzel találkoztamSúlyra is ugyanaz, légelenállás nem hiszem, hogy nagyban különbözne (legalábbis akkora mértékben, ami kimutatható menetteljesítmény különbséget eredményezne)Amúgy mibõl gondood, hogy van különbség? Írták valahol?Ötletem sincs, hogy mibõl fakadhat, ha van különbség.A régi TS-nél gyárilag 78 kW van megadva,ami ugye 106 LE.Az újabbaknál 77 kW 105LE. Ez simán behozható,ha nincs teletankolva. :kacsint:
Idézetet írta: "Kántor"Igen, kikapcsolható. Vehicle Stability Control, azaz gépjármû menetstabilizáló. A lényege a következõ: ha kikapcsolod, engedi kipörögni a kerekeket. Bekapcsolt állapotban ha a havon-jégen akarsz farolgatni-csapatni, akkor elkezd villogni a lámpája, plusz egyfolytában csipog, ha az autó éppen farol-csúszik, vagy éppen máshogy áll a kormány, mint amerre az autó megy. Legalábbis ez a saját tapasztalat. :vag2: Gyorsulásnál (száraz úton) viszont érdemesebb kikapcsolva tartani, mert úgy nem veszi el induláskor a nyomatékot. Nekem legalábbis úgy mindig jobb idõt sikerült futni. Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani.Már bocs, de a VSC-t (ami a menetstabilizátor vagy mi a magyar neve) azt nem tudod kikapcsolni.Amit ki tudsz kapcsolni (bal oldalon TRC OFF gomb) az a kipörgésgátló (Traction Control). Ekkor meg is jelenik egy kis sárga ikon a mûszerfalon, szintén TRC OFF felirattal. Ettõl tud elpörögni a kerék, különben csak ugrál az eleje. Ahogy Te is írtad. De ettõl még a VSC mûködik, vagyis villog ha kicsit, villog+csipog ha nagyon csúszik (vagy csúszna)Szerintem :hmm:
Igen, kikapcsolható. Vehicle Stability Control, azaz gépjármû menetstabilizáló. A lényege a következõ: ha kikapcsolod, engedi kipörögni a kerekeket. Bekapcsolt állapotban ha a havon-jégen akarsz farolgatni-csapatni, akkor elkezd villogni a lámpája, plusz egyfolytában csipog, ha az autó éppen farol-csúszik, vagy éppen máshogy áll a kormány, mint amerre az autó megy. Legalábbis ez a saját tapasztalat. :vag2: Gyorsulásnál (száraz úton) viszont érdemesebb kikapcsolva tartani, mert úgy nem veszi el induláskor a nyomatékot. Nekem legalábbis úgy mindig jobb idõt sikerült futni. Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani.
Idézetet írta: "SZegecs"Idézetet írta: "Kántor"Igen, kikapcsolható. Vehicle Stability Control, azaz gépjármû menetstabilizáló. A lényege a következõ: ha kikapcsolod, engedi kipörögni a kerekeket. Bekapcsolt állapotban ha a havon-jégen akarsz farolgatni-csapatni, akkor elkezd villogni a lámpája, plusz egyfolytában csipog, ha az autó éppen farol-csúszik, vagy éppen máshogy áll a kormány, mint amerre az autó megy. Legalábbis ez a saját tapasztalat. :vag2: Gyorsulásnál (száraz úton) viszont érdemesebb kikapcsolva tartani, mert úgy nem veszi el induláskor a nyomatékot. Nekem legalábbis úgy mindig jobb idõt sikerült futni. Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani.Már bocs, de a VSC-t (ami a menetstabilizátor vagy mi a magyar neve) azt nem tudod kikapcsolni.Amit ki tudsz kapcsolni (bal oldalon TRC OFF gomb) az a kipörgésgátló (Traction Control). Ekkor meg is jelenik egy kis sárga ikon a mûszerfalon, szintén TRC OFF felirattal. Ettõl tud elpörögni a kerék, különben csak ugrál az eleje. Ahogy Te is írtad. De ettõl még a VSC mûködik, vagyis villog ha kicsit, villog+csipog ha nagyon csúszik (vagy csúszna)Szerintem :hmm:Én kérek elnézést, neked van igazad. Csak mind a kettõnek sárga a lámpája. Az Euro3 vs. Euro4 témához viszont annyit tudnék hozzáfûzni, hogy amikor októberben voltam zöldkártyán, akkor meglepõdve kérdezték tõlem, hogy ez már Euro4-es? A papírjai szerint ugyanis az. Ezek szerint ez lehet az a kis különbség a facelift elõtti és a faceliftes TS-ek között. No meg persze a már elõzõleg említett "apróságok".
Nálunk vajon mennyiért fogják vesztegetni az új TS-t..." TOYOTA Yaris 3-trg. 1.8-Dual-VVT-i 5-Gang T D-80993 München, 2/3-Türer, Farbe wählbar, ABS, Airbag, Alufelgen, Elektr. Fensterheber, Klima, Klimaautomatik, Zentralverriegelung. € 14.992 "