Persze abban igazad van, hogy minél nagyobb kocsi annál kényelmesebb. Carinával a 150 az olyan, mint a 130 a Corimmal, és 110 a Yarissal. Szal Lexus GS-el meg valahol 180nál lehet. Ez az utazási komfort. Maga az ülések persze, a Corimban is elfáradok valamennyire mert heti 2*235km-et megyek vele 1huzamban, de rájöttem, hogy a magyar viszonyok közt, mérnöki fizuból nem lehet fenntartani egy vadi új Lexust, szal az embernek be kell érnie kisebb kocsival, pl Yarissal, de akkor legyen már sportos :vag2:
Igen . Épp most mondtad ki a lényeget , ezzel egyben (nyilván akaratlanul) ellent is mondva a saját eddigi érvelésednek
... szóval , valóban , a sport Yaris az legyen sportos . Mibõl áll a sportosság ? Elsõsorban
jó gyorsulóképességbõl , pláne egy ilyen kiskocsi esetében . A nagy vmax eléggé másodlagos egy ilyen autónál - az az utazóautók sajátja , és a Yaris nem utazóautó elsõsorban . A gyártónak mindig el kell döntenie , mikor kihoz egy modellt , hogy mire hangolja - gyorsulásra vagy végsebességre : és ez elsõsorban attól függ , hogy a kocsit jellemzõen hogyan fogják használni . Egy gyorsulás helyett végsebességre optimalizált Yaris , az kábé olyan , mint egy végsebesség helyett gyorsulásra optimalizált nagy Lexus :rolleyes: ... aki pedig mindenáron hosszútávfutni akar Yarissal , az vegye a dízelt , mert arra az való . Az erõs benzines leeszi a gatyádat , ha nekiállsz tartósan végsebesség környékén tolni neki .