Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 560749 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #225 Dátum: 2005.10.04 11:33:14 »
A VVT-I végül is hasonlítható valamilyen szinten a V-TEC fejlesztéshez amit a OFF Hondáknál ON is lehet tapasztalni? Körülbelül mikor indul be a
VVT-I? Ha jól tudom a V-TEC olyan 5 ezer körül indult be és azt nagyon lehetett érezni!  8) Ez is hasonló lehet? Csak tudjátok, bejáratos vagyok még...  :(

A nyomatékcsúcs az kb. 6 ezer körül van, szal végül is ott lehet a legoptimálisabb váltani ha valakiben éppen pörög az érzés!  :twisted:
Toyota Yaris T SPORT
153



KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Yaris Ts
« Válasz #226 Dátum: 2005.10.04 12:04:02 »
Idézetet írta: "ToTo"
A VVT-I végül is hasonlítható valamilyen szinten a V-TEC fejlesztéshez amit a OFF Hondáknál ON is lehet tapasztalni? Körülbelül mikor indul be a
VVT-I? Ha jól tudom a V-TEC olyan 5 ezer körül indult be és azt nagyon lehetett érezni!  8) Ez is hasonló lehet? Csak tudjátok, bejáratos vagyok még...  :(

A nyomatékcsúcs az kb. 6 ezer körül van, szal végül is ott lehet a legoptimálisabb váltani ha valakiben éppen pörög az érzés!  :twisted:

Ha jól tudom 4000nél vált vezérlést, ezért változó szelep vezérlésű, gondolom másként nyitnak a szelepek, több benya, nagyobb lóerő. Ennén már csak a VVTL-i a jobb, ami a szelep hosszával is játszik, ha jól értettem, na az az űberbrutál 1,8-as moci 192paci  :lol:
Laco 73 :D

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris Ts
« Válasz #227 Dátum: 2005.10.04 13:04:45 »
4000

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #228 Dátum: 2005.10.04 15:31:23 »
És a 4000-nél való váltás az frankón érezhető is vagy csak alig? :roll:
Toyota Yaris T SPORT
153



Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Yaris Ts
« Válasz #229 Dátum: 2005.10.04 16:08:30 »
Érdeklődnék a Ts tulajoktól, hogy mennyit fogyaszt az autó. Érdekelne a bejáratós és "tolós" változat is.

köszönettel: Lymp
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris Ts
« Válasz #230 Dátum: 2005.10.04 16:13:16 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Érdeklődnék a Ts tulajoktól, hogy mennyit fogyaszt az autó. Érdekelne a bejáratós és "tolós" változat is.

köszönettel: Lymp


Nekem 7-8 között szokott fogyasztani. Városban is meg autópályán is.
Az autópálya kb 150-es tempót jelent.
Városban dinamikusan vezetve, de nem állat módra. Viszont általában rövid utakon, és a pesti forgalomban legalább a felét csúcsforgalmi időszakban.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #231 Dátum: 2005.10.04 16:13:55 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Érdeklődnék a Ts tulajoktól, hogy mennyit fogyaszt az autó. Érdekelne a bejáratós és "tolós" változat is.

köszönettel: Lymp


Most az első 300 km. után a számítógép 6,5-öt mutat, ez természetesen "bejáratós" tempóval, 2500-3000 körüli váltásokkal, csak egyszer volt 3500-4000-es váltásom. Ebben benne van autópálya is kb. olyan 50 km... Egyelőre ennyivel tudok szolgálni, még nem sikerült a "tolós" változatot kipróbálnom, de már nagyon várom!  :wink:  8)  :D  :twisted:
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris Ts
« Válasz #232 Dátum: 2005.10.04 16:14:40 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Érdeklődnék a Ts tulajoktól, hogy mennyit fogyaszt az autó. Érdekelne a bejáratós és "tolós" változat is.

köszönettel: Lymp

Szóval ha TS-re cseréled a carinát nem biztos hogy túl sok benzint spórolnál meg :)

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #233 Dátum: 2005.10.04 16:15:14 »
Ja és MELLesleg még játszik ebben elég sok kis dugó, tudod belvárosi macera...  :lol:
Toyota Yaris T SPORT
153



ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #234 Dátum: 2005.10.04 16:17:02 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "Lymphater"
Érdeklődnék a Ts tulajoktól, hogy mennyit fogyaszt az autó. Érdekelne a bejáratós és "tolós" változat is.

köszönettel: Lymp

Szóval ha TS-re cseréled a carinát nem biztos hogy túl sok benzint spórolnál meg :)


Cseréld TS-re a Carinát!!!!!!!!!!!!!!!  :wink:  :D  8)
Toyota Yaris T SPORT
153



Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Yaris Ts
« Válasz #235 Dátum: 2005.10.04 20:36:49 »
Igazából egy Verso van kigondolva.A Carina előtt egy 1,3-as Yarisom volt. A baj az, hogy használt autót eladni nagyon nehéz. Beszámítós dologhoz pedig kereskedésben kell leadni az autót. Ilyen helyen viszont jelenleg nincs sehol versó.

Nem valószínű a Ts csere, bár mérlegelem  :D
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #236 Dátum: 2005.10.04 20:49:41 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Igazából egy Verso van kigondolva.A Carina előtt egy 1,3-as Yarisom volt. A baj az, hogy használt autót eladni nagyon nehéz. Beszámítós dologhoz pedig kereskedésben kell leadni az autót. Ilyen helyen viszont jelenleg nincs sehol versó.

Nem valószínű a Ts csere, bár mérlegelem  :D


Jól mérlegeld mert nagyon megéri! Egyébként ma láttam egy Corolla Versot, elég jól nézett ki, de nekem egy kicsit nagy...
Toyota Yaris T SPORT
153



KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Yaris Ts
« Válasz #237 Dátum: 2005.10.04 21:00:34 »
Idézetet írta: "ToTo"
És a 4000-nél való váltás az frankón érezhető is vagy csak alig? :roll:
Hát legtöbbször városban én 3000-nél váltok, mert akkor nem annyira drasztikusan sok a fogyasztás, és aránylag dinamikusan lehet közlekedni is. De ha kiszabadulok vidékre, és sietek, akkor néha 5000ig felengedem a fordulatot, és érezhető, hogy 4000 felett nagyon megindul a szekér.
Laco 73 :D

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris Ts
« Válasz #238 Dátum: 2005.10.04 21:55:07 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "ToTo"
És a 4000-nél való váltás az frankón érezhető is vagy csak alig? :roll:
Hát legtöbbször városban én 3000-nél váltok, mert akkor nem annyira drasztikusan sok a fogyasztás, és aránylag dinamikusan lehet közlekedni is. De ha kiszabadulok vidékre, és sietek, akkor néha 5000ig felengedem a fordulatot, és érezhető, hogy 4000 felett nagyon megindul a szekér.


Na látod én erre nagyon várok már...  :P HAJRÁ VVT-I!  :)
Toyota Yaris T SPORT
153



KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Yaris Ts
« Válasz #239 Dátum: 2005.10.04 22:25:24 »
Idézetet írta: "ToTo"
Idézetet írta: "KLaco"
Hát legtöbbször városban én 3000-nél váltok, mert akkor nem annyira drasztikusan sok a fogyasztás, és aránylag dinamikusan lehet közlekedni is. De ha kiszabadulok vidékre, és sietek, akkor néha 5000ig felengedem a fordulatot, és érezhető, hogy 4000 felett nagyon megindul a szekér.


Na látod én erre nagyon várok már...  :P HAJRÁ VVT-I!  :)

Szerintem érdemes várni, mi nem pörgettük az első 3000-km-en 4000 fölé a fordulatot, az első 1000-en pedig 3000 fölé. Csak sajna az 1000-es Yarisnak, mivel kicsi az ereje, emiatt pörgetni kell neki, hogy menjen, tehát ha valaki elé kijövök, akkor néha 4200ig kell pörgetni, hogy ne jöjjön túl közel hozzám. De alapvetően nem vagyok a pörgetés híve, szeretek benzintakarékosan is menni, de ha sikerül vidékre kijutni, akkor néha szoktam kergetni rendesen.
Laco 73 :D