Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 352266 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #150 Dátum: 2005.09.27 14:50:28 »
Idézetet írta: "ToTo"

Tudnál említeni egypár szót a te 04-es T SPORT-odról, pozitív illetve negatív... A tiéd "gyári" állapotban van vagy nyúltál-e valamihez? Benyomások, mit tanácsolsz illetve javasolsz, stb...

Összességében nagyon bejött az autó, és nagyon szeretem - nem is lehetne nem szeretni. :) Alapvetően egyedül használom, városban és vidékre járásra, családi célokra már erős kompromisszumokkal lenne csak alkalmas. Pozitívum - a szubjektív dolgokon túl (forma, design, vezetési élmény)- hogy igen jól megy. Jól fekszik az úton, ha azt is figyelembe vesszük hogy alapvetően egy magas építésű kisautó akkor ez még inkább pozitívum. Az építésből adódóan az üléspozició is kicsit magasabb az általánosnál, engem ez nem zavar, és e mellett nagyon jók a sport ülések. Figyelni kell, mert a 185-ös gumik miatt a nyomvályúkban hajlamos sínautóként viselkedni! Negatívumként talán a rövid 5. fokozatot mondanám. Talán jobb lett volna egy kicsit hosszabbra áttételezni, vagy egy 6.-kal megtoldani. A fogyasztása nekem 7-8 között szokott lenni. Városban általában rövideket megyek, azt is általában csúcsközeli időszakban, autópályán meg 150 körül. Mindkettőre kb. ez a fogyi adódik. Ha a kisebb Yaris-okkal v. a kisautókkal hasonlítjuk akkor ez elég sok, kb. megfelel az 1.6-os alsóközepes autók fogyasztásának. Viszont ezeknél sokkal jobban megy. :twisted:
Az enyém alapvetően gyári állapotban van. Javaslom hogy mindenképpen tegyél bele kartmaszt, legalábbis nekem sokkal kényelmesebb így a vezetés, főleg városban ahol sokat kell váltogatni.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
Yaris Ts
« Válasz #151 Dátum: 2005.09.27 15:24:25 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "ToTo"

Tudnál említeni egypár szót a te 04-es T SPORT-odról, pozitív illetve negatív... A tiéd "gyári" állapotban van vagy nyúltál-e valamihez? Benyomások, mit tanácsolsz illetve javasolsz, stb...

Összességében nagyon bejött az autó, és nagyon szeretem - nem is lehetne nem szeretni. :) Alapvetően egyedül használom, városban és vidékre járásra, családi célokra már erős kompromisszumokkal lenne csak alkalmas. Pozitívum - a szubjektív dolgokon túl (forma, design, vezetési élmény)- hogy igen jól megy. Jól fekszik az úton, ha azt is figyelembe vesszük hogy alapvetően egy magas építésű kisautó akkor ez még inkább pozitívum. Az építésből adódóan az üléspozició is kicsit magasabb az általánosnál, engem ez nem zavar, és e mellett nagyon jók a sport ülések. Figyelni kell, mert a 185-ös gumik miatt a nyomvályúkban hajlamos sínautóként viselkedni! Negatívumként talán a rövid 5. fokozatot mondanám. Talán jobb lett volna egy kicsit hosszabbra áttételezni, vagy egy 6.-kal megtoldani. A fogyasztása nekem 7-8 között szokott lenni. Városban általában rövideket megyek, azt is általában csúcsközeli időszakban, autópályán meg 150 körül. Mindkettőre kb. ez a fogyi adódik. Ha a kisebb Yaris-okkal v. a kisautókkal hasonlítjuk akkor ez elég sok, kb. megfelel az 1.6-os alsóközepes autók fogyasztásának. Viszont ezeknél sokkal jobban megy. :twisted:
Az enyém alapvetően gyári állapotban van. Javaslom hogy mindenképpen tegyél bele kartmaszt, legalábbis nekem sokkal kényelmesebb így a vezetés, főleg városban ahol sokat kell váltogatni.


Hát köszi szépen! Te is 185-ös gumikkal futkározól vagy lecserélted azokat? A rövid 5. fokozat alatt mit értesz pontosan? A végsebesség miatt említetted, hogy magas fordulaton még lehetne váltani egyet és 5-ben erőlködik vagy mi? A családi célókra erős kompromisszumokkal lenne csak alkalmas véleményed? Itt gondolom a méretekkel van baj, nem?
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #152 Dátum: 2005.09.27 16:15:19 »
Idézetet írta: "ToTo"

Hát köszi szépen! Te is 185-ös gumikkal futkározól vagy lecserélted azokat? A rövid 5. fokozat alatt mit értesz pontosan? A végsebesség miatt említetted, hogy magas fordulaton még lehetne váltani egyet és 5-ben erőlködik vagy mi? A családi célókra erős kompromisszumokkal lenne csak alkalmas véleményed? Itt gondolom a méretekkel van baj, nem?

Nyárra a gyári 185-ös gumik vannak fenn. A lemezfelnin lévő téliket most akarom lecserélni, mert már jó régiek. Arra 175/65R14-t akarok feltenni.
A rövid 5. azt jelenti hogy 150-nél már kb. 4500-t pörög a motor.
A Yaris-ban gyerekkel utazva erősen szelektálni kell hogy mit csomagol az ember.
Sajnos a honi fizetési- és ár-viszonyok miatt következhetett be, hogy pl. a ford fiestát családi autóként reklámozták. Hát azon jót derültem... vagy inkább sajnálkoztam...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
Yaris Ts
« Válasz #153 Dátum: 2005.09.27 16:48:00 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "ToTo"

Hát köszi szépen! Te is 185-ös gumikkal futkározól vagy lecserélted azokat? A rövid 5. fokozat alatt mit értesz pontosan? A végsebesség miatt említetted, hogy magas fordulaton még lehetne váltani egyet és 5-ben erőlködik vagy mi? A családi célókra erős kompromisszumokkal lenne csak alkalmas véleményed? Itt gondolom a méretekkel van baj, nem?

Nyárra a gyári 185-ös gumik vannak fenn. A lemezfelnin lévő téliket most akarom lecserélni, mert már jó régiek. Arra 175/65R14-t akarok feltenni.
A rövid 5. azt jelenti hogy 150-nél már kb. 4500-t pörög a motor.
A Yaris-ban gyerekkel utazva erősen szelektálni kell hogy mit csomagol az ember.
Sajnos a honi fizetési- és ár-viszonyok miatt következhetett be, hogy pl. a ford fiestát családi autóként reklámozták. Hát azon jót derültem... vagy inkább sajnálkoztam...


5. fokozatban miért gáz ha 4500-t pörög a moci, ezt nem nagyon vágom? Az utazást gyerekekkel + csomagokkal együtt most már értem...

Figyu, nem tudom, hogy van-e már gumid, de ismerek egy korrekt helyet. Én itt vettem teligumimat. Lehet, hogy van náluk jobb, de szerintem korrekt árai vannak.

Az alábbi linkre kattintva már a te méretedre kerestem téligumit, nézd át.
http://www.abaqua.hu/tyresearch.php?w=175&h=65&d=14&b=0&s%5B%5D=2

 :D  :o  :wink:
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #154 Dátum: 2005.09.27 17:09:10 »
Idézetet írta: "ToTo"
5. fokozatban miért gáz ha 4500-t pörög a moci, ezt nem nagyon vágom?

Magasabb fordulat = nagyobb zaj = nagyobb fogyasztás (ebben a tartományban).
Viszont így 5.-ben már 50-es sebesség körül is van elég nyomaték és teljesítmény hogy meg tudjon indulni, és ne csak erölködjön... Valamit valamiért :)
Idézetet írta: "ToTo"
Figyu, nem tudom, hogy van-e már gumid, de ismerek egy korrekt helyet. Én itt vettem teligumimat. Lehet, hogy van náluk jobb, de szerintem korrekt árai vannak.

Az alábbi linkre kattintva már a te méretedre kerestem téligumit, nézd át.
http://www.abaqua.hu/tyresearch.php?w=175&h=65&d=14&b=0&s%5B%5D=2

 :D  :o  :wink:

Köszi, majd megnézem. A neten már pár hete néztem pár helyet, meg az itteni gumis fórumba is jött már pár ajánlat. Lassan elszánom magam...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
Yaris Ts
« Válasz #155 Dátum: 2005.09.27 21:11:49 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "ToTo"
5. fokozatban miért gáz ha 4500-t pörög a moci, ezt nem nagyon vágom?


Idézetet írta: "kmr"
Magasabb fordulat = nagyobb zaj = nagyobb fogyasztás (ebben a tartományban).
Viszont így 5.-ben már 50-es sebesség körül is van elég nyomaték és teljesítmény hogy meg tudjon indulni, és ne csak erölködjön... Valamit valamiért :)



Aha értem... Kiváncsi leszek az 50 körüli indulásban 5.-ben, de mástól is hallottam, hogy annyira jó és nyomatékos a motor, hogy simán 5.-ben erre képes!

Idézetet írta: "ToTo"
Figyu, nem tudom, hogy van-e már gumid, de ismerek egy korrekt helyet. Én itt vettem teligumimat. Lehet, hogy van náluk jobb, de szerintem korrekt árai vannak.

Az alábbi linkre kattintva már a te méretedre kerestem téligumit, nézd át.
http://www.abaqua.hu/tyresearch.php?w=175&h=65&d=14&b=0&s%5B%5D=2

 :D  :o  :wink:

Köszi, majd megnézem. A neten már pár hete néztem pár helyet, meg az itteni gumis fórumba is jött már pár ajánlat. Lassan elszánom magam...[/quote]

Jó, de nézd meg az árakat mert nem rossazk! Na hali...  8)

Holnap lesz az átadás, már nagyon de nagyon várom!!!  :turelmetlen:  :dancing:  [smilie=sm43.gif]  :marok:
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #156 Dátum: 2005.09.27 23:38:54 »
Idézetet írta: "ToTo"
Aha értem... Kiváncsi leszek az 50 körüli indulásban 5.-ben, de mástól is hallottam, hogy annyira jó és nyomatékos a motor, hogy simán 5.-ben erre képes!

Azért arra ne számíts, hogy majd őrült száguldásba kezd... :)

Idézetet írta: "ToTo"
Holnap lesz az átadás, már nagyon de nagyon várom!!!  :turelmetlen:  :dancing:  [smilie=sm43.gif]  :marok:

Sok sikert holnapra! :supz:

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Yaris Ts
« Válasz #157 Dátum: 2005.09.28 10:23:58 »
Idézetet írta: "kmr"

A rövid 5. azt jelenti hogy 150-nél már kb. 4500-t pörög a motor.


Vegyetek dízelt, 160-nál 3500-at pörög és semmi, hangja, azon felül viszont már elkezd morogni, hogy hé én nem a TS vagyok :oops:
Az 50-nél 5-et nem értem, a fogysztás topicban is ezt emlegették a többiek, ez olyan mintha a versenybringát emelkedőn 12-ben kezdenétek el tekerni, nektek sem könnyű....
Vissza kettő oszt padló, azért sportautó v. nem?! :supz:
Egyébként a 150-nél 4500 tényleg sok, mit pörög 170-180 környékén?

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
  • Autó: '03 Lexus IS300 JCE10
Yaris Ts
« Válasz #158 Dátum: 2005.09.28 11:29:07 »
Idézetet írta: "ToTo"
Ez rossz helyre került az előzőben... Akkor mégegyszer!

Értem! A csere alatt mit értesz, mit eszközöltél pontosan? Nekem az előző verdámon OFF Honda Civic On, kipuff szervízben csináltattam rá egy teljes sportrendszert, 50-es volt sportkatival meg minden, írtó mély hangja volt, brutális. Olyat azért nem biztos, hogy megint szeretnék, de egyetértek veled abban, hogy a Yaris T SPORT-nak azért elég szolid a hangja...
 :wink:

Én csak a hátsó dobot cseréltem le rajta, egész rendszert nem akartam csináltatni. Nem lett nagyon hangos (egyébként sem akartam, mert eléggé beszűrödne a zaj, mivel kis autóról van szó), de sokkal karakteresebb hangja lett. Még a középdobon gondolkodom, de figyelembe véve azt, hogy nem akarom túl sokáig megtartani (még kb 1-1,5 év) lehet, hogy ettől eltekintek. Majd még alszom rá néhányat.
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #159 Dátum: 2005.09.28 11:44:24 »
Idézetet írta: "Zso"
Idézetet írta: "kmr"

A rövid 5. azt jelenti hogy 150-nél már kb. 4500-t pörög a motor.


Vegyetek dízelt, 160-nál 3500-at pörög és semmi, hangja, azon felül viszont már elkezd morogni, hogy hé én nem a TS vagyok :oops:
Az 50-nél 5-et nem értem, a fogysztás topicban is ezt emlegették a többiek, ez olyan mintha a versenybringát emelkedőn 12-ben kezdenétek el tekerni, nektek sem könnyű....
Vissza kettő oszt padló, azért sportautó v. nem?! :supz:
Egyébként a 150-nél 4500 tényleg sok, mit pörög 170-180 környékén?

Én sem a tempós gyorsításra gondoltam, arra tényleg ott van a visszakapcsolás, hanem a városi haladásra. Itt 50-nél nem szenved a motor és fel is lehet gyorsítani 60-ra visszakapcsolás nélkül.
10 km/óránként 300-zal emelkedik a fordulat... az 180-nál 5400. De még megy tovább is... Ha van szíved hozzá.

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Yaris Ts
« Válasz #160 Dátum: 2005.09.28 13:19:19 »
Idézetet írta: "kmr"

Én sem a tempós gyorsításra gondoltam, arra tényleg ott van a visszakapcsolás, hanem a városi haladásra. Itt 50-nél nem szenved a motor és fel is lehet gyorsítani 60-ra visszakapcsolás nélkül.
10 km/óránként 300-zal emelkedik a fordulat... az 180-nál 5400. De még megy tovább is... Ha van szíved hozzá.


O.K én is túloztam egy kicsit, csak arra akartam célozni, hogy nem vagyok híve az 50-nél 5-nek. Azért azt az 50-röl 60-ra gyorsulást 5-ben, nem nevezém kifejezetten gyorsulásnak :wink:
Általában 1600-2200 közötti tartományban használom az autót, ha 50-nél ötödiket kapcsolnék ez 1100-2200-as tartományra módosulna.
Szerintem egészségesebb, a motornak, váltónak, kuplungról nem is beszélve, hogy nem közel alapjáratról kell felpörgetni egy esetleges visszakapcsolásnál.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Yaris Ts
« Válasz #161 Dátum: 2005.09.28 13:40:05 »
Idézetet írta: "Zso"
Idézetet írta: "kmr"

Én sem a tempós gyorsításra gondoltam, arra tényleg ott van a visszakapcsolás, hanem a városi haladásra. Itt 50-nél nem szenved a motor és fel is lehet gyorsítani 60-ra visszakapcsolás nélkül.
10 km/óránként 300-zal emelkedik a fordulat... az 180-nál 5400. De még megy tovább is... Ha van szíved hozzá.


O.K én is túloztam egy kicsit, csak arra akartam célozni, hogy nem vagyok híve az 50-nél 5-nek. Azért azt az 50-röl 60-ra gyorsulást 5-ben, nem nevezém kifejezetten gyorsulásnak :wink:
Általában 1600-2200 közötti tartományban használom az autót, ha 50-nél ötödiket kapcsolnék ez 1100-2200-as tartományra módosulna.
Szerintem egészségesebb, a motornak, váltónak, kuplungról nem is beszélve, hogy nem közel alapjáratról kell felpörgetni egy esetleges visszakapcsolásnál.

Így van tulajdonképpen ugyanarról beszélünk :)
Ha 50-nel megyek 1500-at forog a motor, így haladni lehet, komoly gyorsításhoz nyilván vissza kell váltani.
Pontosan nem figyeltem meg, de érzésre azt mondom, ha városban megyek 55-60 körül teszem 5.-be.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris Ts
« Válasz #162 Dátum: 2005.09.28 14:39:53 »
nekem van amikor olyan kedvem van hogy 5ben autózok a városban...

ha az 1.0 elmegy 50-60-nal 5.ben 2000 fordulaton akkor aTS meg röhögve elmegy!
Nézd meg egyszer akkor 5.ben a pill. fogyasztásod és nézd meg úgy hogy 60 nal mész 2.ben! lesz vagy 5 liter különbség!

Ugyanolyan váltóáttétele van mindkét autónak,csak a TS difi erősebb!
A végáttétel pedig mindkettőnél (1.0 és 1.5)  4.3,
az 1.3-asé pedig 4.1!
Ezt tudom,mert hétvégén számoltuk meg az én régi törött-szétesett-meggyilkolt váltómat!

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
Yaris Ts
« Válasz #163 Dátum: 2005.09.28 20:36:07 »
Hello Mindenki!

Igazi Yaris TS tulaj lettem ma délután!  8) Nagyon klassz a verda, alig találok szavakat, egyszerűen fantasztikus! Tudtam, hogy elég jó motorral rendelkezik, de hogy ennyire, hihetetlenűl nyomatékos szerintem!  :twisted: Kaptam hozzá elég sok iratot beleértve a kézikönyvet, most lesz mit tanulmányozzak, hiszen biztosan eltelik egy kis idő amíg megszokom az új és modern dolgokat, kellékeket. Na szóval köszi nektek az eddigi tanácsokat és beszámolókat és jó kivánságokat!

Vigyázni fogok rá nagyon, de nagyon!  [smilie=sm62.gif]  [smilie=sm31.gif]  :horseshit:

Na császtok!  :wink:
Toyota Yaris T SPORT
153



Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Yaris Ts
« Válasz #164 Dátum: 2005.09.28 21:17:03 »
Idézetet írta: "ToTo"


Vigyázni fogok rá nagyon, de nagyon!  [smilie=sm62.gif]  [smilie=sm31.gif]  :horseshit:

Na császtok!  :wink:


Jó utat és sok balesetmentes kilométert! Vigyázz rá!
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4