Na új fejlemények vannak.
Kiderült h a makulátlan autó törve volt.De saját kárban cascoval,önrész (100eFt)alatt.1 hetes korában.ez lehet persze h csak a bejárásnál megghúzta....
A másik h a toyota márkakereskedések nem adnak infot az autó előző történetléről,pedig én azt hallottam h ha viszek alvázszámot és rendszámot utána járnka hol merre járt szervizen stb stb.na csak tulajnak adnak ki infot vag y az ő beleeggyezésével nekem is.De a tulaj már amerikában van....
A hirek a kereskedést is meglepték,igy holnap átnézik festékmérőúvel,és ha nincs gáz akkor megyek érte...ha gáz lesz akkor lehet feladom...nem brom már tovább
Hogy hol, merre volt szervizben az autó azt nem tudja megmondani egy kereskedés sem, mivel nincsen központi nyilvántartás, de hogy az ő szervizükben mi történt azt meg tudnák mondani.
Lehet takarózni azzal h csak a tulaj hozzájárulásával, de ha nincs semmi gáz a kocsival akkor ennek nincs sok értelme, mivel csak a te vásárlási szándékodat erősítik és nyilván nekik is az eladás az érdekük.
Még valami egy 05-ös yarisban alap volt az abs asr és esp?és a krombetétek a légbeőmlőknél?illetőleg hogyan tudok ezek meglétéről bármi infot kapni anélköl h bele kénne mennem 100al egy hajtükanyarba?
A vsc/trc-t egy alászedett kormánnyal végrehajtott lendületes elindulással munkára lehet bírni, az abs meg egy padlófékkel. És természetesen a kontroll lámpáknak gyújtásnál világítaniuk kell, majd el kell aludniuk.
És gondolom a márkakereskedés gondolom megkérdezhető ez ügyben...