Új kötelezőt nem köthetek, mert a központi rendszer szerint van már egy kötelezőm érvényben, így bármelyik biztosítóhoz mennék, úgyis elhajtanának, pont ming a Groupama. Ugyanakkor csak A0-val akarnának. Továbbá évközben, díjnemfizetés miatt megszűnt szerződést csak ugyanannál lehetne kötni az eredeti feltételek mellett, ez megint csak a Groupama, aki nem akar befogadni. Ha meg most kötnék így egy új biztosítást, akkor azt ismerném el, hogy én hibám miatt történt mindez és azon nyomban hatalmas pótdíjat kéne fizetni - miközben nem én hibáztam. Eleve nincs is olyan biztosítási módozat amit megköthetek, mert vagy épp vásárolt autóra kell kötni újat, vagy dínemfizetés miatt lehet újrakötni, vagy évfordulónál - ez a 3 mód lehetséges. Az én szituációmból az egyetlen kiút az, hogy a Groupamánál visszaáll az eredeti állapot, bónusszal mindennel, és amennyi pénzt visszaküldtek, azt újra befizetem.
2004 óta Netrisk-ezek 3 különböző autóval és váltakozó tulajdonosokkal/üzembentartókkal, eddig soha semmi problémám nem volt velük, sőt. Ebbe az egész biztosítási mizériában a Netrisk volt ez idő alatt a legkorrektebb szolgáltató. Amit vállalt, azt mindig rendesen teljesített.
Most várok pár napot lássuk ki mit lép (ma van azóta az első munkanap), a Groupama már visszajelzett hogy vették a panaszlevelemet (nem automata küldte a választ). Hét közepén elkezdünk telefonálgatni nekik aztán a hatóságoknak.
Külön nehezítő tényező amúgy, hogy az autó az asszony nevén van, és az ügyfélszolgálatok mereven ragaszkodnak ahhoz, hogy csak vele beszéljenek, hiába vagyok a férje, adatvédelem van, velem nem hajlandók tárgyalni csak ha ős is mellettem van. Ez nehezen kivitelezhető munkanapokon, ügyfélszolgálati időben, amikor mi is dolgozunk. Ő meg tapintatosabb a telefonnál, én oda szoktam csapni...
Szerk: a MABISZ-al beszéltem telefonon, megkapták a panaszt rendben, ma van az első munkanapjuk, mindenképp írásban válaszolnak.