Qrva Allianz!
Küldi a levelet 3 hete, hogy díjhátralék van. Hívom őket telefonon, hogy miért van díjhátralék, hiszen csoportos beszedés be van állítva. Azt mondják bocsi valóban, csak hogy ők minden hó 10 és 14-e közt szívnak le zsét, én meg pont 14-én állítottam be, így lecsúsztam, de sebaj következő hónapba ráér, akkor leszívják (negyedéves/féléves a fizetési gyakoriság). Kérdem akkor miért küldik a felszólítást, ha ők is látják minden rendben van és határidőn belül is vagyunk? Ööö izé, törvény kötelezi.
Ma megint jön mélben felszólítás, hogy most már irgumburgum van. Hívom őket telefonon, hogy miért van díjhátralék, hiszen csoportos beszedés be van állítva. Nézik valóban, de nem jött zsé. Minden adat stimmel, kétszer is átolvastunk közösen minden számotDe mért nem hívták le? Ja azt nem tudják, de rendezzem most azonnal bankkártyával, és siessek, mert a következő havi kör már késő lesz, felmondják a szerződést. Jó mondom, rendezzük, de előbb panaszt szeretnék tenni, utána rendezünk bármit is. Erősködött, hogy mégis most diktáljam be a bankkártya számát, és soron kívül azonnal rendeződik minden. Mondom, majd diktálok, csak előbb szeretnék panaszt tenni.
Akkor azt mondta oké, egy információnak még utánanéz legyek szíves várni. Zenehangot kapcsolt a fülemre. Kb. 5 perc után visszajött, és azt mondta, tegnap indították a lehívást a bankom felé, és kell nekik 3 nap míg válasz jön és lekönyvelődik stb. Na ugye, mondom, de jó hogy nem fizettem most onlájn semmit, mert holnapra kétszer lenne kifizetve. Ezerszer elnézést kért. Mondtam, és akkor miért a fura hangnemű felszólítás ilyen sietősen? Nem illett volna várni azt a 3 napot míg lekönyvel a renccer, és aztán szétküldeni csak, ha tényleg nem teljesült a csoportos leszívás? Elnézést kért az okozott kellemetlenségért.
Nnna.
Azért figyelem szemem sarkából őket a héten, mert ha péntekig nem szíjják le a zsét, nagy kupleráj lesz ott náluk.