1. Ez sem jó ötlet, mert anyámnak például kb. 40 éve van jogsija, amiből jó 30 évet egyáltalán nem vezetett, 3 éve van megint kocsija, gyakorlatilag újra tanult vezetni, mindezt 70 év felett...
2. Éppen egy Q7-ből sokkal jobban lehet kilátni, mint egy átlagautóból, ergo kevesebb balesetet okozol.
3. A teljesítmény is relatív adat, hiszen nem mindegy, hogy a 400 lóerős jármű, ami alattad van egy M5, vagy egy Scania busz. Akkor már többet mond a kg/kW adat, de valahol ez sem teljesen informatív, mert az sem mindegy, hogy ülsz egy veled együtt 700kg-os 26 lovas Trabantban, vagy egy fullra megpakolt, 2,5 tonnás 75 lovas Hiaceban.
Igen, ez nekem is eszembe jutott, de az ilyen régóta van jogsija, de nem vezet kategóriából elég kevesen vannak.
Szerintem, meg pont, hogy nagyobb kockázatot jelent a Q7 és társai, mert ha bekövetkezik a káresemény, épp, hogy súlyosabba sérül a másik fél annál, mint, ha egy közepes méretű átlagautóval koccant volna. A méretet (hossz-szél-mag-tömeg) igenis bele kellene venni a kgfb kockázatai közé súlyozottan.
A harmadik esetben az eleve el van különítve, hogy személygépkocsiról beszélünk, vagy busz kategóriáról. Ettől kezdev szerintem lényegtelen, hogy ugyanannyi lóerősek...