Én így fejtettem ki a relé lábkiosztását:
Tettem egy kísérletet, mert ez a sávváltó automatika ma felkeltette(d) a kiváncsiságomat...
Lebontottam a kományburkolatot, mert ott, ahol a relé van, nagyon nehéz bármihez is hozzáférni. Abból indultam ki, hogy mivel elektronikus és nem elektromechanikus reléről van szó, talán olyan nagy az 5-ös 6-os vezérlőbemenet impedanciája, hogy egy sima kondenzátoros késleltetés is működhet.
Tehát megkerestem az indexkapcsoló csatlakozóján a mi három vezetékünket. (ott is az 5-6-7 ponton találhatók, mint a reléfoglalaton). Egy fehér dugasz az indexkapcsoló alatt, bal oldalon. A GND (7) egy fehér/fekete, a jobbra (6) egy lila (vékony!) és a balra (5)egy fekete (vékony) szál. Ide kisérletképpen oldalanként, betettem egy 1000 uF 35 V-os elkot és működik!!!
3 villanás 1000 uF-nál (2200 uF-nál 5 villanás.)
Ezek után véglegesítettem forrasztással, szigeteléssel: Az elkók minusza, közösítés után, 7-re, a két plusz pedig 5 és 6-ra.
Egyetlen kis szépséghiba, hogy mivel nincs külön érintkező a karba építve, kanyarodás után, amikor visszaveszi az indexet a kormány, akkor is késleltet 3-at.
Tudom, kicsit primitívnek tűnik a dolog, de próbaúton is bevált...1 óra sem kellett az egészhez.