Én is elszántam magam a DRL beépítésre. Ebay-röl rendeltem egy Avensishez (03-06) ajánlott típust. Az íve teljesen passzol a lökhárító ívéhez, a szélessége is, a magassága pár mm -el nagyobb (kicsit kilóg) ezen még alakítani kell.
Egy ismerösöm aki jó a mechanikai dolgokban, szerelte be. (az elöbb említett magassági problémát orvosolva olyan lesz mint a gyári).
Én a villanyban vagyok jó egy 2-2,5 óra alatt bekötöttem. Aksira +/-, helyzetjelzöre a vezérlö szál (ez alapon halványít).
Plusz az irányjelzö, ugyan is azt is tud.
A lényeg viszont az, hogy mikor végeztem elmentem a helyi közlekedés felügyelet vezetöjéhez (kis áttételes ismeretség által). Megmutattam a fickónak, telefonon elötte egyeztettem, hozta is nyomtatva a szabályt.
A jelölések, beépítés jó. A helyzetjelzöre halványodás nem, ki kell kapcsolni ahogy írtátok is. A vadi új audikon halványít, azt mondta Ö is tudja , hogy az EU-ban úgy van lehet késöbb itt is így lesz, de most ki kell kapcsoljon.
Az index-re azt mondta nincs szabályozva, elvileg lehet, de szerinte kössem le.
Mindent egy-egy 3A-es lengö biztosítékkal kötöttem, be így bármikor pillanatok alatt kiiktatom illetve zárlat esetén megvédi az eredeti áramkört. Délután tettem egy relét és most kikapcsol helyzetjezöre.
(sajnos hosszú "Ö""Ü"-t nem tudok írni)
Saját véleményen szerint biztonságosabb lenne mind a halványítás, mind az index, ugyan is a LED üzem biztosabb az izzóknál és ha kiégett valamelyik izzó akkor még világítana azon az oldalon valami. De nem akarok alkudozni az út szélén a renörrel, be is tettem a szabályt a kesztyütartóba , legfeljebb az izzó készlet hiánya miatt büntetnek meg