Megnéztem, háááát nem akarlak elkeseríteni, de ez a DRL-nek árult led csík, éppen alulteljesíti a kívánalmakat. Nagy vonalakban abban korábban megegyeztünk itt a topicban, hogy a szabványok ismeretében 6W körüli teljesítménnyel kell rendelkeznie a lámpatestnek. Ez meg állítólag 5W-os.
Biztosan láttál már gyári Ledes DRL-t az új autókon. Bizonyára észlelted, hogy milyen erős szórt fénye van. Na ennek nem lesz olyan. Az meg számomra külön kérdés, hogy erős napsütésben látni lehet-e egy országutas nagysebességű közeledéskor.
De ez csak az én ellenvéleményem, ha nem ilyen a Tiéd, akkor jó. Az általad beírt lámpatest névlegesen 5W-ot tud oldalanként. Valóban tudja? Nekem pontosan ugyanilyen van, amit 4E HUF-ért vettem, amit a Mazdánk fenekére heftöltem fel tolatólámpaként. Ott jól teljesít, de a valóban DRL elsőkhöz képest sehol sincsen. Tényleg ég és föld a különbség, mint a szórt fény irányában, mint pedig erejében.
Egyébként a forgalmazó céget jól ismerem, valaha Helvox-ként üzemeltek, sok cuccot hoztam el tőlük, talán még kedvezményem is van még.
Megnézve a rajzokat ez egy sima egyszerű kiegészítő lámpa. A harmadik szál a vezérlőszál, ezt kell a helyzetjelző egyik vezetékére illeszteni, a korábban már leírt módon, aztán annyi. Ha felkapcsolod a helyzetjelzőt letilt. De: indítózásra nem veszi el az áramforrás, gyújtásra viszont áramot kap, az áramingadozást meg a LED nem nagyon csípi.... Nem is sorolom tovább....
Elnézést, ha kicsit pesszimista vagyok.
Nem akartam leszólni a terméket, vagy a munkádat minősíteni, csak a tapasztalataimat osztottam meg.