Én, amit utoljára szereltem/tünk, az minden kritériumnak megfelel, beleértve a jóváhagyási jeleket, elektromos kapcsolást és felszerelési méreteket. Amilyeneket látok felszerelve, ahhoz képest maga a tökély. Ma is jött utánam egy körledes DRL-es cartárs, tompítottal ÉS távolságival ÉS DRL-el..... Mit is írjak.... Kegyetlen... Na az ilyen kisokosokat kellene kiszedni azonnal a sorból, oszt neki a vizsgálósornak. Utána meg egy alkalmassági sem ártana.
Egyetértek, ezeket tényleg meg kell bírságolni. Ha felszerelek majd DRL-t biztosan olyat fogok, ami megfelel az előírásoknak. Azonban mégsem veszem meg ezt az A.T.U cuccot, amit belinkeltem korábban, bár teljesen szabélyosnak látszik, sajnos semmi garancia nincs rá, hogy nem hamisítvány, mert hát ezeket a jelzéseket bárki le tudja gyártani. Illetve komolyabb probléma, hogy a vezérlő egység hajlamos megdögleni. Tehát lehetséges, hogy mégis az általad ajánlott Osram lesz, de hát az meg sokba kerül.
Na mindegy, arra akartam célozni az előző hozzászólásommal, hogy az NKH-s úr azt válaszolta nekem, hogy mindenképpen engedélyeztetni kell, ami szintén nem kevés pénz. Nagyon remélem, hogy ez csak tévedés, mert sehol nem olvastam ilyesmiről. De akkor is elég gáz, hogy akinek ez a munkája, ilyen hülyeségeket írkál. Ezek után nyugodtan vigye az ember műszakira - az egyébként 100%-ig szabályos - DRL-es autóját? Mi van, ha megbírságolják, amiért nincs bejegyezve a forgalmiba a DRL és nem fizetett súlyos (tíz)ezreket a semmiért. Ellenőrizzék csak nyugodtan, nincs ezzel semmi gond, az általad említetteket és különösen a xenon-os rohadékokat bírságolják meg rendesen. De ha minden szabályos, akkor nehogy már fizetni kelljen egy ilyen alap dologért, mint a DRL engedélyezése.