DRL ügyben írok, továbbra is igény esetén van lehetsőség a gyári rendszerhez való integrálásra.
Úgy lehetőség, hogy lehetsőég nyílt egy újabb komfortnövelő kütyü illesztésére, ez a FAG csoport, illetve az EU-s GM csoport típusaiban már gyárilag létező három (négy) villogós index üzemmód Toyotákba (és a többi japán+francia autókba is) integrálására is.
Ez köznyelven annyit tesz, hogy sávváltáskor az indexkar billentésére (alapból egy villogás) hármat villog az index, utána automatikusan kikapcsol.
Továbbra is elérhető az utólagos tempomat is, ezt viszont csak azon típusokban ajánlom, ahol már elektronikus a gázpedál-vezérlés, ugyanis a nagyományosra is van kétfajta megoldás (vákuumos és elektromos), azonban 40E-90E ársávban mozognak, ez szerintem egyszerűen nem éri meg. Az elektromos gázpedálos megoldás, viszont ár/értékarányban tűréshatár alatt marad.
Akit érdekel ezen lehetőség bármelyike, keressen PÜ-ben.