Ha LED-ben gondolkodsz, akkor csak háromvezetésest vegyél, mert az nagy valószínűséggel DRL és nem DPL. A kettő közötti különbséget sok árus sem tudja, neki mindegy, hogy az user mit és milyen céllal vesz, csak vegye. A DRL tehát mindíg három vezetékes és nagy fényerejű LED, vagy LED panel van beleépítve. Ezen már tudnak DRL-ként viselkedni, vagyis teljesítik az idevonatkozó normát, beléjük van építve a a megfelelő elektronika. Ezek a DRL-ek értelemszerűen rendelkeznek EUS tanúsító normával és ez a búrájukon is látszik.
Ami két vezetékes az csak DPL (DaytimePositionLighting) lehet, ami magyarul helyzetjelző. Ezek jellemzően gyengébb teljesítményűek, napfényben már nem jól láthatóak, nem használhatóak DRL-ként, nem teéljesítik a normát. Hozzáteszem, hogy természetszerűen ezeket is bele lehet kötni DRL-szerűen, de ettől még nem teljesítik a nappali menetfény normáit, és a búrájukon sem lesz ott a normatanúsítvány jele.
A DRL-ek drágábbak, jellemzően 10K körül lehet megbízható, hosszabb távon is működőket vásárolni, a DPL ehhez képest filléres áru.
A távfény DRL-ként működtetése egy teljesen más kérdés, ehhez valóban be kell építeni a fekete dobozt, ami a vezérlést tartalmazza.
Én a magam részéről ezt preferálom, gyári kinézet nem változik, nem kell fúrni faragni és külön kitalálni, hogy a szabvány szerinti helyére hogyan tudom feltenni a DRL testeket úgy, hogy még esztétikus legyen. Annyi az egész, hogy a motortérbe elhelyezzük a fekete dobozt és rákapcsoljuk a kocsi meglévő világításvezetékeire, önindítójára és az akksira.
Ez utóbbit már egyre több klubtársunk alkalmazza, utoljára egy Prius III-ba lett applikálva. Az AveII-be már rutinművelet, hála a projektor-foncsorhalálnak.