Olyan szokott történni, hogy ha az egyiknek más a teljesítménye, akkor a magasságállító motor picit "megugrik", hiszen változik a feszültség a rendszerben. De ez leginkább a "félszemű" kocsiknál vehető észre. Ott megnő az feszültségszint a rendszerben és a motor feljebb állítja mind a kettőt -- csak ugye az egyiknél látszik a változás, mert az ég csak. Ezért van sok vakító félszemű kocsi. Jobb esetben van egy feszültségstabilizátor a rendszerben, ami 12 V fölött (vagy más egyedi érték) minden esetben fix feszültséget ad. Ilyen az E11-ben nincsen sajnos, de még az E12-esben sem. Ha álló helyzetben felnyomod a lámpát, néha akkor is hallani, hogy mozog a motor, mert kisebb a feszültség, mint járó motornál, mikor lekapcsoltad -- ez normális ezeknél a kocsiknál.
Én inkább arra gyanakszom, hogy az új izzó szála másutt van picit, így az visz lejjebb és nem a meglévő feljebb. Minden esetre be kell állítani a rendszert alaposan, ha elment a magasság -- ez önmagában még nem utal hibára, ha a motor tökéletesen üzemel.