A H7 ugyebár sima, míg a H4-es bi(xenon). Ebből adódik a különböző vezetékelés és bekötés.
Én most szereltem be délelött, úgyhogy a bixenonról tudok tapasztalatokat írni:
A xenonizzók simán a helyükre mentek, és mivel szédszedhetőek így a gumiharangot is simán vissza lehetett tenni nyirbálás nélkül. A foglalat 3 ágán van egyenként egy furat, és adtak hozzá kis csavarokat, amivel frankón fókuszpontba lehet állítani. Én ezeket kihagytam egyenlőre, lehet később még bíbelődök velük.
A trafóknak egy kis gondolkodás után nagyon frankó helyeket találtam, mindkettő a mellékelt felfogató lemezzel gyári menetes üres lyukakra lettek felfogatva. A jobb oldali a lengéscsillapító toronyra, a bel oldali pedig az akkumulátor elé. Majd fényképeket is mellékelek később...
Ezenkívül van egy relé hozzá.
A csatlakozók összetéveszthetetlenek, csak simán össze kell dugni őket, ezenkívül oldalaként kell egy testelési pont, valamint rá kell kötni az akksi pozitív oldalára is.
Egyenlőre csak egy parkolóházba próbáltam ki... A legjobban attól féltem, hogy a vetített képe pocsék lesz, de hála az égnek nem. Majd csinálok róla fotót... Már várom hogy sötétedjen és kipróbáljam látni is lehet-e vele
Viszont sajnos a rádiót egy kicsit zavarja. Ezzel mit lehet kezdeni szerintetek? Nem vészes, mert az erős rádiójeleknél nem hallani semmit, viszont ami kicsit gyengébb az elkezd recsegni ha felkapcsolom a fényszórót
Egyenlőre ennyi.